Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Amazing

Świeca żarowa Mf 3065

Polecane posty

Amazing    0

Witam. Koledzy mam pytanie. Czy paliwo idzie przez świecę żarową cały czas czy tylko przy rozruchu. Bo u mnie to aż cieknie ze świecy a świecę wkręciłem nową.

 

Edit:/ Jeszcze mam jeden problem ze sprzęgłem gdy go odpowietrzę sprzęgło jest sztywne natomiast na drugi dzień sprzęgło wpada, jest luźne (muszę go codziennie odpowietrzać). Wiecie może jaka jest tego przyczyna.?

Edytowano przez Amazing

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    34

co do świecy to można podkładkę miedzianą dołożyć (nową) ona sie ładnie spasuje :)

 

a co do sprzęgła to może pompa puszcza ?


Jesli pomogłem , okarz to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Po pierwsze to nie świeca żarowa tylko płomieniowa

Z tego co wiem to paliwo jest podawane cały czas tylko jak podajesz napięcie na świecę to rozgrzewa się wewnątrz niej bimetal i puszcza paliwo na rozgrzaną spiralę co powoduje wytworzenie płomienia. Jak nie ma napiecia to bimetal powinien trzymać i nie puszczać paliwa.

Tak więc jeśli wycieka ci ropa przez gwint to znaczy że świeca nie trzyma i paliwo płynie cały czas do kolektora

Ja u siebie wymieniałem ostatnio taką świecę i nic z niej nie wycieka. Kupiłem najtańszą od MF255 czy ursusa 3512 za 17zł. Jak mi się zepsuje to za rok wymienię na nową. W sprzedaży są też dużo droższe (od 50zł do ponad 100) ale nie wiem czy warto przepłacać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    651

Miałem za 50 zeta i spaliła się spirala na tulejce otwierającej zaworek. Oryginalnie powinien być elektrozaworek. Otwiera się w momencie kręcenia rozrusznikiem. A toi temu że bimetal w świecy nie jest niczym pewnym. Z czasem od temp. tulejka się wydłuży i po szczelności. Paliwo poleci do kolektora.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    11

Masz rację że ten bimetal to nic pewnego. Zastanawiam się nad zainstalowaniem TAKIEGO elektrozaworu. W kabinie jakiś przełącznik i po zabawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez piciaj
      Witam.
      Mam prosbe do was forumowicze, moj ferdek po 3 latach prawie bez awaryjnej pracy zaczal mi swirowac ze skrzynia, zaczelo mi sie to dziać jak siałem zboże, agr upr-siewn , wrzuce jedynke szosowa niezaleznie czy mam polbieg czy nie i wypycha dzwignie, ciągnik staje, ale dwojka jest , a czasami na odwrot jak jest jedynka to dwojke gubi,I mam teraz takie pytanie, czy nie stanie sie nic wiecej jak jeszcze troche na tej awarii pojeżdze?? mam do zaorania pare hektarow i dopiero pozniej bede naprawiac bo i tak orze na 4 polowej, drugie pytanie jest typowe, co to może byc czy ktos to juz miał? czy trudno i drogo jest to naprawic??? chodzi mi chociaz o jakies informacje ktore moga mi to przyblizyc, bo i tak chce zdjac boczna pokrywe z dzwigniami biegów
      za informacjwe dziekuje, pozdrawiam
    • Przez 828
      Witam mam problem ze skrzynią biegów.Na biegach B jedzie 100m.i się zatrzyma samoczynnie.Jaka może być przyczyna tego problemu
    • Przez robigal
      Witam,
      przeszukałem forum i nie znalazłem konkretnych odpowiedzi.
      Posiadam MF 3090 i w nim jest świeca płomieniowa.
      Jak długo należy podgrzewać, na desce nie ma żadnej kontrolki która by wskazywała że świeca jest już wystarczająco podgrzana.
       
      Jak ewentualnie sprawdzić świece?
    • Przez wojtek93
      Witam! kilka dni temu kupiliśmy Massey Ferguson 3065 i żeby go zgasić należy pociągnąć taki czerwony guzik z lewej strony kierownicy, i tu powstaje moje pytanie. Czy jak już zgasze ciągnik czyli pociągne guzik to powinienem po zgaszeniu wepchnąc go z powrotem czy zrobić to dopiero przy ponownym odpalaniu silnika?
    • Przez daras77
      Witam.Panowie zauważyłem wczoraj że coś nie bardzo działa u mnie ehr a konkretnie przy pracy z agregatem nie mogłem ustawić odpowiedniej głębokości.Chodzi o to że po opuszczeniu agregatu to duże pokrętło na panelu od regulacji głębokości działa bardzo mało precyzyjnie.Wpoprzednich latach wystarczył minimalny ruch pokrętła i od razu widoczna była reakcja,teraz tak nie jest a na dodatek podczas jazdy kontrolki na panelu"góra","dół"dosłownie wariują.Jeszcze jedno,nie wiem może ma to jakiś związek,ale zauważyłem że przy mocowaniu cięgieł podnośnika do tylnego mostu,przy swożniach,są jakieś metalowe "puszki" od których odchodzą przewody elektryczne.U mnie przy prawym cięgle ta puszka jest urwana,wisi i wystaje z niej kabel.Dzięki z góry za pomoc
×