Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Lukas2909

Gniazda Hydrauliki Ceres

Polecane posty

Lukas2909    4

Witam, w moim ciągniku po założeniu ładowacza czołowego zajęte są dwa gniazda hydrauliki, a zauważyłem, że przed gniazdami są takie trójniki, z jednej strony zaślepione korkiem co jest zaznaczone na zdjęciu, i teraz moje pytanie czy ma ktoś to rozwiązane w ten sposób..?, gdyż mój problem polega na tym, iż nie mogę znaleźć odpowiednich przejściówek, bo na tym trójniku jest calowy gwint, a końcówki przewodów mają metryczny, może ktoś już z tym walczył i pomoże, pozdrawiam.post-37440-0-15607800-1392760525_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    62

Kolego jak nie możesz dostać przejściówek w swojej okolicy (nawet na zamówienie) to dorób kawałek węża i z jednej strony niech będzie gwint calowy a z drugiej metryczny i po bólu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PIOTREK79    1

UNF – gwint calowy, zunifikowany, drobnozwojny kolanko tez może być tylko uważaj żeby ramiona podnośnika nie zaczepiały potem o przewody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pawel131
      można kupić jakąś przejściówke aby wyjście hydrauliczne z mf-a 3080 pasowało do polskich przyczep?
    • Przez Lukas2909
      Witam, niestety ostatnio w moim ciągniku Renault Ceres 85 (JD), z zaworu nagrzewnicy zaczął kapać płyn, cena nowego 580 netto O_O, próbowałem dopasować od jakiejś osobówki, najbardziej zbliżony jest od audi 80 ma  średnice przyłącza 17 mm i te dwa milimetry w stosunku do oryginalnego 19 mm okazało się za dużo, może komuś z forum udało się na coś wpaść, będę wdzięczny za każdą podpowiedź, pozdrawiam.
    • Przez Lukas2909
      Od pewnego czasu w moim ciągniku występuję bardzo dziwna przypadłość, otóż mam problem z układem hydraulicznym tj. czasami jak zapalę ciągnik wg nie działa hydraulika (podnośnik, wspomaganie, ładowacz) słychać tylko dźwięk trybów, jakby pompa chodziła na sucho, udało mi się znaleźć doraźne rozwiązanie to znaczy jak poluzuje nakrętkę od rurki wychodzącej z pompy, która dalej biegnie na rozdzielacz (kapka oleju wypłynie, pompa zaczyna pracować, a hydraulika działa). Problem ustaje zazwyczaj do zgaszenia ciągnika, sporadycznie występuje w czasie pracy. Wymieniłem dwa filtry tzn. ssawny i drugi na rurce biegnącej z pompy do orbitrol-a (wkład). Dzisiaj był mechanik nie wie co jest grane, rzekomo jest jeszcze trzeci filtr, osobiście nie mam pojęcia gdzie. Może ktoś z Was miał podobny problem i znalazł przyczynę, będę wdzięczny za każda pomoc, pozdrawiam
       
      Ps. Pompa jak już działa to wszystko jest okej, bez problemu podnosi palety cementu, czy nawozu.
    • Przez johenek
      Witam
      Mam na warsztacie obecnie ciągnik wyżej wymieniony i jest w nim problem ze skrzynią.
      Mianowicie ciągnik stał x lat nie ruszany we Francji, podobno z powodu śmierci właściciela, niestety po kupnie ciągnika przez właściciela okazało się że nie jest do końca sprawny... Po wymianie wszystkich płynów i filtrów uruchomiłem ciągnik i okazało się że skrzynia lub most wyje strasznie podczas hamowania silnikiem, natomiast gdy ciągnęła(np, plug) skrzynia pracował cichutko dlatego pozwoliłem właścicielowi pracować nią jedynie żeby nie hamował silnikiem. Przepracował nią około 100mth i nic złego się nie działo aż do teraz gdy wizją ją do prasy.
      Z rozmowy z właścicielem dowiedziałem się  że często wyskakują mu przełożenia( terenowe, szosowe) na luz i nie da się wrzucić ani  jednego zakresu ani drugiego. Aby sprawdzić co się dzieje wziąłem ją do prasy(welger rp200), po sprasowaniu około 14he bez przerwy nic się złego nie działo dopiero podczas powrotu po rżysku do domu wyskoczyło. Zaobserwowałem że podczas wyskoczenia przełożenia blokują się tylne koła i nie da się wrzucić przełożenia mimo pchania z całej siły dźwigni. Po puszczeniu sprzęgła jedynie słychać coś jak by obcierało w skrzyni, można wrzucać biegi bez sprzęgła i nic się nie dziej. jedynym sposobem aby odblokować przełożenia to pchnąć lub pociągnąć dosłownie 10cm i przerzucają się bez problemu. Następnego dnia prasowałem nią praktyczne bez przerwy 11 godzin i nie wyskoczyło ani razu. Właściciel sprzętu wziął ją aby sobie sprasować słomę to dosłownie co 200-400metrów wyskakiwały mu przełożenia. Do domu nie zdołał dojechać ponieważ zaczęło mu wyskakiwać co 3-4metry i został scholo wany.
       
      Macie pomysł co jest nie tak z tą skrzynią, bo ja na razie mam za dużo roboty aby to rozebrać i zobaczyć.
      Trudno jest zdemontować kabinę, bo innego sposobu nie widzę aby zajrzeć do skrzyni
      Co robi właściciel że jemu wyskakuje tak często ami praktycznie w ogóle.
      Jak odblokować 5 bieg na zakresie szybkim bo obecnie jest zablokowany, ponieważ jak już będziemy zaglądać do skrzyni to od razu by ją odblokować, słyszałem że wystarczy wyjąć jakąś tam kulkę z wodzików, bo tak były blokowane skrzynie na rynek francuski
       
      PS: ciągnik posiada skrzynię 9 biegów oraz po jednym półbiegu pod obciążeniem, z mechanicznym rewersem
    • Przez johenek
      Witam
      Mam problem z ciągnikiem klienta(Ceres 95X), remontowałem mu tylny most i musiałem spuścić olej hydrauliczny oraz rozebrać całą hydraulikę i teraz jest z nią problem. Po założeniu kabiny( lecz bez podłogi oraz fotela) pojechałem w pole na testy czy nie ma żadnych wycieków oraz czy wszystko dobrze działa, popracowała około 1,5 godziny z prasą rolującą i nie było żadnych problemów... podnośnik szybko i płynnie podnosił, a hydraulika zewnętrzna działała bardzo szybko. Po powrocie zadowolony wziąłem się za składanie wnętrza, gdy złożyłem postanowiłem wczoraj podpiąć ją pod prasę rolującą. Okazało się że hydraulika nie ma siły podnieść nawet podbieraka na wolnych obrotach.a na bardzo wysokich podnosi lecz wolno, teraz podnośnik podnosi powoli nawet gdy stanie na nim 2 osoby(około 200kg). Pompa hydrauliczna jest NOWA przepracowała może 20mth  a teraz nie może podnieść nawet 2 osób. gdy weźmie się aby podnosiła podnośnik to czuć jak drży cały ciągnik, a pompa hydrauliczna po około 5min jest ciepła a po 10 gorąca. Podejrzewam że zaciął cię jakiś zawór i dławi przepływ oleju tylko co teraz zrobić aby się odciął.

      Przed remontem i zarz po wszystko było w jak najlepszym porządku.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.