Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@carumus1

 

Część ma symbol AZ21028 ( wymieniałem 2 tygodnie temu), możesz to zamówić tu http://www.sklep.gas...904,20118).aspx lub zadzwoń do najbliższego dilera i zamów tą część u nich (ja dałem 120zł, czekałem 1 dzień od zamówienia)

 

 

 

o chłopie dzięki.. dobrze że chociaż zrozumiałeś to co napisałem bo mam 18 lat i niezbyt nie znam się na kombajnach ; P pojechałem z matką z tym plastikowym przewodem do sklepu z częściami i pan zaśpiewał mi 300zł no to ja podziękuję sobie. ale mój brat wczoraj przykleił tą rurkę i zobaczymy ile wytrzyma. jak rurka padnie znowu to zamówię z tej stronki co podałeś. Jeszcze raz dzięki.

ps. skąd mogę wziąć katalog z częściami do john deere 975? bo do bizona z056 wszędzie mogę dostać ale do zachodniej to już trudno dostępny.

Opublikowano

Witam, niedawno stałem się posiadaczem kombajnu JD 950. Mam pytanie, muszę wyregulować klepisko na dzwigniach, bo jak go kupiłem to był nie równo ustawiony. Potem robiłem przegląd i po remoncie ustawiłem wymiary szczeliny wejściowej i wyjściowej po swojemu wzorując się poprzednim kombajnem który posiadałem ale nie był to JD. Z tego co się orietowałem każdy kombajn posiada dokładne ustawienie szczelin w zależności od kąta opasania klepiska wzgledem bębna. Proszę o poradę, bo wczoraj młóciłem pszenżyto i nie mogłem ustawić kombajnu, bo jak zwiekszyłem szczelinę to wyrzucał połówki kłosa razem ze słomą czyli nie omłacał a jak zmniejszyłem szczelinę to mocno śrutował zboże. Wydaję mi się że to jest przyczyna złego ustawiena omłotu. Prędkość bębna 1200 obr/min. Klepisko i bęben jeszcze jest zdrowy.

Pozdrawiam Dominik

 

Witam, niedawno stałem się posiadaczem kombajnu JD 950. Mam pytanie, muszę wyregulować klepisko na dzwigniach, bo jak go kupiłem to był nie równo ustawiony. Potem robiłem przegląd i po remoncie ustawiłem wymiary szczeliny wejściowej i wyjściowej po swojemu wzorując się poprzednim kombajnem który posiadałem ale nie był to JD. Z tego co się orietowałem każdy kombajn posiada dokładne ustawienie szczelin w zależności od kąta opasania klepiska wzgledem bębna. Proszę o poradę, bo wczoraj młóciłem pszenżyto i nie mogłem ustawić kombajnu, bo jak zwiekszyłem szczelinę to wyrzucał połówki kłosa razem ze słomą czyli nie omłacał a jak zmniejszyłem szczelinę to mocno śrutował zboże. Wydaję mi się że to jest przyczyna złego ustawiena omłotu. Prędkość bębna 1200 obr/min. Klepisko i bęben jeszcze jest zdrowy.

Pozdrawiam Dominik

Opublikowano

Witam. Mam problem z pasem młocarni. Tak mi się wydaje, bo obroty strasznie skaczą i pas jest dość luźny, w dwóch miejscach brakuje po 2/3 zęby. Czy pas firmy GATES jest warty polecenia? Szczerze powiem że nie chcę inwestować 1400 zł za oryginalny pas JD, czy ten Gates da radę?

Opublikowano

Ja mam stomilowski juz czwarty sezon i sprawuje sie bez problemu a wydaje mi sie ze jest jeszcze tańszy niż gates także mozesz smiało kupić nawet stolmil a próbowałes naciagnąć pasek w moim 970 słuzy do tego taka sprężyna na ramieniu wariatora

Opublikowano

Sprawa z pasem młocarni załatwiona. Kupiony GATES, wymieniony i problem ustąpił. Pracuje normalnie, obroty nie skaczą.

 

Pojawił się nowy problem. Ukręciła się pół oś. Kombajn jest na mechanicznej skrzyni a obecnie na allegro jest cała zwolnica w dość przyzwoitych pieniądzach od hydrostatu. Ktoś orientuje się czy te zwolnice są takie same? Po zdjęciach z ogłoszenia stwierdzam że z wierzchu są identyczne, ale czy mają takie samo przełożenie?

Opublikowano (edytowane)

a co sie stalo?

jesli tylko silnik zapowietrzony to dokrecaj przewody na wtryskach po kolei

 

na pompie powinna byc gdzies w gornej czesci sruba, prawdopodobnie M6

Edytowane przez izydor6280
Opublikowano

kolego bardzo prosty sposób wystarczy odkręcić rurke na ostatnim wtrysku i kręcić rozrusznikiem , ewentualnie plaka pryskać w układ dolotowy i bardzo szybko sie odpowietrzy.

Opublikowano

Ja dawałem swoją 6 lat temu to kompletna regeneracja pompy 1200zł. Serwis regenerujący usilnie wciskał mi także wtryski abym kupił od nich, ponieważ stwierdzili, że teraz jak pompa będzie podawać prawidłowe nominalne ciśnienie to wtryski zaczną lać. Przez owe 6 lat JD lata na tych samych wtryskach i na razie jest ok.

Opublikowano

Może ktoś wie dlaczego podczas odpalania john deere puszcza taką chmurę czarnego dymu jak ruski czołg, albo ten oto pojazd w 10s filmu:

 

Nie bierze oleju, ma siłę, nie grzeje się, pali dobrze kilka obrotów silnika i łapie od razu nawet po dłuższym przestoju (kilka miesięcy) podczas pracy nie puszcza żadnego dymku, ale podczas odpalania dziwnie to wygląda. Jest tak samo za każdym razem, bez znaczenia czy rozgrzany czy też nie.

Opublikowano (edytowane)

Polecałbym wszystkim zapalonym fanom Bizona kiedyś choć na krótko przesiąść się na johna to z pewnością zdecydowana większość nie będzie chciała już wracać. Mam Jasia dokładnie model 950 i w tym roku będą jego jubileuszowe 15 żniwa u mnie. Maszyna bardzo oszczędna cicha i mało awaryjna. Na początku było trochę kiepsko dostać części ale teraz zamawiam wszystko bez problemu z dostawą do domu. W tym roku muszę wymienić prądnicę bo mi się spaliła no i pompa hamulcowa zaczyna mi siadać <_< No ale co tam, kombajn już w pierwszym roku się zwrócił a na części wydałem przez cały ten czas co kumpel wydaje na bizona co roku...

Edytowane przez kojot2385
Opublikowano

Witam wszystkich zabiera sie juz ktoś za przygotowanie kombajnu do zniw. ;-) Ja mysle ze już pomału bedzie pora bo jęczmienie żimowe to rosna w zadziwiajacym tempie . Jakie naprawy przewidujecie przed sezonem ??. Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Poszukuje schematu elektryki do jd 1075 lub od czego jest każdy bezpiecznik.

skorzystałem z nie mojego zdjęcia

bez tytułu.bmp

Edytowane przez Gość
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v