Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Załóż stary filtr i zobacz czy będzie tak samo. Może oring jest za gruby.

wymiane oleju i filtrow zrobilem ze wzgledu na ten oring, aring raczej nie bo jest tak na styk, ale sprobuje kupic gdzies nowy orginalny 

 

dzieki za odpowiedz, a masz oze jeszcze jakies pomysly ?

Opublikowano

witam

koledzy chciałem zapytać o alternator w jd 1065 ogólnie o ładowanie bo coś zanika , jak zapalę na obrotach jak jest  na minimalnych  , to przeważnie świeci kontrolka od ładowania , dam więcej obrotów  na max to zgaśnie i na minimalnych wtedy też jest ładowanie , było tak też że na maxymalnych obrotach nie gasła kontrolka od ładowania

alternator sprawdzał elektryk ,powiedział że nie będzie  nic ruszał bo po co stwierdził że ładuje miernik podłączał powiedział że aż nawet za bardzo , prąd na kablu od plusa jest bo sprawdzałem co może być przyczyną

Opublikowano

Szukaj na olx. Ostatnio trafiłem gdzieś na taką przeglądając ogłoszenia. A jak nie to dzwoń do Nowego Dworu w Lubelskim tam widziałem taką u niego ale pewnie teraz sezon i się będzie cenił nie źle. Jeśli ze chcesz numer do tego gościa to pisz. 

Opublikowano

Panowie posiada ktoś z was dokładną rozpiskę jak ustawić JD 975 lub podobne na poszczególne zboża i rzepak (chodzi mi o ustawienie sit góra - dół, obroty wialni i młocarni oraz docisk klepiska) tylko interesuje mnie jak wy ustawiacie, a nie z tabeli którą można znaleźć na necie bo ona jest mało wiarygodna. 

Opublikowano (edytowane)

witam

ustawia się coś podobnie jak każdy kombajn , sam też nie wiem do końca bo nie ma instrukcji  , szczelina między klepiskiem a cepami to dokładnie nie wiem jak powinno być w JD w bizonie na wlocie powinno być 16 mm na wylocie 5 mm to i tutaj coś podobnie na max dostalowaniu , np  rzepak obr młocarni około 600 obr/min wystarczy , klepisko opuszczam na max zawsze , rzepak jest łatwy w omłocie , sita to na oko ustawiałem zawsze w bizonie , JD to też tak do rzepaku to na dolnym musi być szczelinka żeby przelatywały nasiona , górne zawsze trochę więcej się uchyla w JD jest na wysokim piórze i jeszcze to końcowe sito pewnie ono powinno być uchylone więcej , tam nie ma podziałek tylko na podstawie wielkości szczelin , wiatr to nie wiem  bo tam jest żółw i zając u mnie było na zającu ustawione do pszenicy bo niemiec ostatnio pszenice robił jest zrobiona taka kreska na tej podziałce zaznaczone to tak jest dobrze na zajacu to jest tak za pierwszą kreska  i u siebie wjechałem w pszenicę to wiatr był, dobrze , do każdego gatunku trochę inaczej pewnie te ustawienia są , trzeba regulować jak masz zboże w miarę czyste w zbiorniku i z tyłu nie ma strat to znaczy że jest dobrze , na początku najlepiej jak jest ktoś do pomocy żeby patrzył czy wymłaca i nie gubi ziarna , sam też jestem ciekawy jak ustawiają JD kombajniści którzy maja to już spraktykowane 

koledzy jeszcze mam pytanko odnośnie skrzynki bezpieczników od czego jest 2  bezpiecznik od dołu  w JD 1065 u mnie nic tam nie jest założone a tradycyjny tam nie pasuje 

Edytowane przez STANK
Opublikowano

Witam.

Mam problem z JD 935. Użytkuję go 5 sezon. Przy jeżdzie zerwało mi oba pasy jezdne i wykrzywiło mocowanie wariatora. Wyprostowałem, sprawdziłem wariator- łożyska dobre założyłem pasy, skosiłem 0,75 ha i pod koniec koszenia to samo, zerwane oba pasy. Przy czym nie ma żadnych objawów palenia, ślizgania pasów. Skrzynia biegów też nie wykazuje żadnych zgrzytów i innego rodzaju problemów. Co może być przyczyną ? Bardzo proszę o pomoc.

Opublikowano (edytowane)

wariator do wymiany wyrobiony jest tak samo w każdym kombajnie jest  jak wariator do wymiany to i tak długo pochodził sąsiad z pola nie mógł bizonem zjechać bo pasy rwało i skręcało aż śrubę urwało co wariator trzyma

Edytowane przez volvo1150
Opublikowano

sprawdź przekładnię jezdną bezstopniową  (wariator ) , talerz w środku nie może mieć luzu inaczej będzie urywało pasy , da się to naprawić tuleje trzeba nowe wstawić , dobry fachowiec jak to zrobi będzie chodzić lata

Opublikowano

Sprawdzałem już. Jest w bardzo dobryn stanie. A co myślicie jakby winny był siłownik, jakby za mocno wypychał mocowanie wariatora do przodu. Jest to możliwe ?

Opublikowano

Witam.

Przy opuszczonej sieczkarni w jd 1075 po włączeniu młocarni świeci mi kontrolka i piszczy sygnał. Czemu tak się dzieje? Dodam że gdy sieczkarnia jest uniesiona do góry i włączona to jest cisza i nic nie świeci. Jak rozwiązać ten problem.

Opublikowano

Witam ponawiam posta

Przy opuszczonej sieczkarni w jd 1075 po włączeniu młocarni świeci mi kontrolka i piszczy sygnał. Czemu tak się dzieje? Dodam że gdy sieczkarnia jest uniesiona do góry i włączona to jest cisza i nic nie świeci. Jak rozwiązać ten problem.

Proszę o jakie kolwiek pomysły.

Opublikowano

mam problem ze sprzęgłem jd 1042 , dźwigienki docisku ustawiłem do samego łożyska oporowego naciskam na pedał i nie wysprzęgla, przy pedale linka wysuwa się ok. 2,5 cm a dźwignia od łożyska przesuwa się ok 8 mm . Jak naciągnąłem jeszcze bardziej aż łożysko naciskało na dżwigienki i udoło mi się włączyć bieg to pedał sprzęgła nie wraca do góry . Proszę o pomoc

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v