Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem, że były tematy o poszczegolnych kombajnach, ale myślę, że warto założyc taki temat aby wszystko było zebrane w jednym miejscu. Wpisujcie tutaj swoje problemy opinie o poszczególnych modelach itp.

 

Sam zastanawiam się nad kombajnem z takiej serii, najbardziej podoba mi się 975. Jak sie sprawuje ??

Opublikowano

Mam 970 <_<. W tym roku będzie to 3 sezon, więc dopiero można powiedzieć, że kombajn został dopracowany <_<. Oczywiście było pare problemów i awarii, ale powoli wszystko zostało usunięte. Naprawa tego sprzętu nie jest trudna, ale powalają ceny orginalnych części :).

Opublikowano

Obsługa jest bardzo prosta, wajchy od załączania młocarni, chedera i wysypu znajdują się po lewej stronie siedzenia, a od podnoszenia chedera, przyśpieszacza, podnoszenia nagarniacza i wysuwania znajdują sie po prawej stronie na przodzie tablicy rozdzielczej(nie wiem jak to nazwać :rolleyes: ). Ja akurat posiadam model 1052 od roku i jetem zadowolony jak narazie <_<

Opublikowano

Masz do dyspozycji 4 biegi do przodu i 1 do tyłu :). Schemat jest w formie naklejki obog dźwigni (jeśli oczywiście nie odpadł od starości ;)). Biegi zmienia się łatwo i lekko.

Kabiny w modelach 900 może nie są tak dobre jak kabiny SG2 w serii 1000, ale też jest ok. Jest w miarę szczelna (jak dla mnie wystarczająco). Fakt, jak się zamknie ją szczelnie to jest strasznie gorąco. Ja w kabinie wyposażyłem się w duży wiatrak, który może nie jest klimatyzacją, ale dobrze zwiewa pot z czoła :P.

Opublikowano

Cholernie podoba mi się seria 900, a wszczególności 975, tylko nie wiem czy wyrobię sie z kasą. A silnik daje rady z sieczkarnią ( ne tak jak w Bizonie?? ) ?? Jak z chłodnicami oleju i silnika ??

Opublikowano

Silnik dysponuje mocą 120-130KM (nie mam dokładnych danych). Po włączeniu sieczkarni w moim 970 nie odczuwa się spadku mocy. Chłodzenie silnika też ma dobre, ale oczywiście jak chłodnica się zaklei plewami i słomą to temp. zaraz rośnie, dlatego od czasu do czasu trzeba wejść do góry z szczoteczką i ją oczyścić ;).

Opublikowano

hehe koledzy musiscie wsiąc na 11-stkę bo nie wiecie co tracicie.sory ale dla mnie seria 9** to przezytek.ale napewno lepsze od bizon super. jeśli chodzi o moc to jd ma to do tego ze silniki sa bardzo nocne wiec czy w sieczkarni czy bez nie ma zadnej roznicy.nie to co w bizonie.

Opublikowano

Na co zwracać uwage przy kupnie kombajnu i wszystkiie informacje na temat kombajnu john deer 965.Co może być jak silnik dymi.Gdzie w john deer 965 podany jest rok produkcji.Ile pali.

Opublikowano

rok na tabliczce po prawej stronie pomostu.jak dymi albo papa wlbo juz zle wyregolowane zawory lub turbina jesli posiada.ale jeszcze zalezy jakim dymem. zwroc uwage na stan napedow czy sa bardzo rozklekotane sita nie sa uszkodzone wytrzasacze itd

Opublikowano

CO myślicie o tym kombajniehttp://allegro.pl/item326006780_kombain_john_deere_965.html Jestem zainteresowany kupnem tego kombajnu , ale kombajn jest nie dokońca sprawny a mianowicie brak wytrząsaczy, właściciel twirdzi że się zapchała sieczkarnia i wytrząsacze zostały pogięte.Silnik zapala i pracuje ładnie ale dymi na początku czarnym dymem ale jak się zagrzał i chodził na wyższych obrotach dymił na niebiesko.Dlaczego kombajn może mieć pogięte wytrząsacze.Co może być z silnikiem jak dymi.Czy kombaj wart jest tych pieniędzy(spuścił na 29000zł) . Właściciel dokłada do kombajnu drugie wytrząsacze.Prosze o odpwiedz.

Opublikowano

John Deere ma to do siebie ze zawsze dymi na poczatku gdyz papa jest tak wyregulowana.wytrzasacze mogly sie pogias od zapchanego szarpacza.ale myśle ze jak za uszkodzony to i tak cena przesadzona.ale jak uważasz.musisz z bliska pozadznie obejrzec kombaj i jego wszystkie zakamarki bo w przeciwnym razie bedzie to skarbonka bez dna i do tego przy takim roczniku.

Opublikowano

Ja mam JD 1052 i w zeszlym roku stopiło mi sie gniazdo bezpiecznika odpowiedzialnego za kabinę i niedziała mi wentylacja, światla i kogut :( I chyba będę musiał kupić tą cała konsolkę od bezpiezcników znajdującą się pod kabiną, ale nie wiem ile to możże kosztować napewno dużo :angry: Nie wiem co było tego przyczyną ale może zapchane filtry wentylacji w kabinie :(

Opublikowano

Może miałeś za dużo podpiętych urządzeń pod jeden bezpiecznik. Miałem tak w Ursusie 4514. Pod jeden bezpiecznik podpięte były 4 światła robocze, dmuchawa kabiny i radio. Cała puszka strasznie się grzała gdy wszystko włączałem (plastikowy element bezpiecznika zawsze się topił), a gdy przełączałem dmuchawę na większą prędkość to pezpiecznik przepalał się. Teraz rozdzieliłem te urządzenia na inne bezpieczniki.

Opublikowano

CO myślicie o tym kombajnie http://allegro.pl/item326006780_kombain_john_deere_965.html Jestem zainteresowany kupnem tego kombajnu , ale kombajn jest nie dokońca sprawny a mianowicie brak wytrząsaczy, właściciel twirdzi że się zapchała sieczkarnia i wytrząsacze zostały pogięte.Silnik zapala i pracuje ładnie ale dymi na początku czarnym dymem ale jak się zagrzał i chodził na wyższych obrotach dymił na niebiesko.Dlaczego kombajn może mieć pogięte wytrząsacze.Co może być z silnikiem jak dymi.Czy kombaj wart jest tych pieniędzy(spuścił na 29000zł) . Właściciel dokłada do kombajnu drugie wytrząsacze.Prosze o odpwiedz.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Te potrząsacze są wygięte, bo może wpadł mu kamień.... i dlatego się pogieły....

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v