Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kazio

Renault 103.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kazio    0

Planuje kupic ciągnik Renault 103.14 co myślicie o tym ciągniku jak ze spalaniem, częściami i ogólnie czy polecacie ten ciągnik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Trzeba ruszyć ten dział ^_^

 

Na forum chyba jest kilku użytkowników Renówek mocy 90-100KM więc ponawiam pytanie odnośnie spalania. Zaczynają sie prace pożniwne więc zalejcie do pełna zbiorniki i zróbcie jakieś pomiary dla potomnych ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

slav    3

ja mam 113-14 , pali mało , wręcz niesłychanie mało. W zeszłym roku mierzyłem to w pługu paliła 14l/ha lub 10/h. silnik mam MWM ale jakiś taki leniwy jest, nie ma tego hardu ducha - szczególnie słabo pod górki ciągnie. tak wiec z jakims john deerem na wyścigi w pola wogóle nie startuje- za to w spalaniu bardzo chętnie ;))). Co naprawiałem ? pompe wtryskową - mysłałem ze to polepszy uciąg na wyższych biegach, oraz pompe hydrauliczna bo poprzedni własciciel zaniedbał stan oleju. naprawiałem jeszcze pompki hamulcowe. najdrozsza z tego była pompa hydrauliczna 1600 zł , 150 zł za zbadanie i wymiane jakiejs gumki pompy wtryskowej, a hamulce to dosłownie grosze.

Na liczniku mam przeszło 12000 mtg ale jak kupiłem to niedziałał- sam jestem ciekaw ile ma

Innych częsci nie kupowałem i cen nie znam. Czy warto kupić ? Nie wiem duży wybór - trudny wybór - to tak jak samochodami.

 

pamietam jakies 3 lata temu do sasiada przyjechał tir z paliwem , zawracał na podwórku i utchnął, probówał go wyciągnąć 80 z przednim i 60 , nakopali naryli -naczepa tylko weszła po osie a renia to nawet kółkiem nie obruciła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karq    5

Osobiscie spedzilem na tym ciagniku dosc duza liczbe godzin, nie jestem jego wlascicielem ale z tego co zauwazylem:

+ dosc niskie spalanie

+ dosc wydajna hydraulika (praca z turem Feuchaux F2 przebiegala dosc sprawnie)

+ trzypunktowy uklad zawieszenia (bardzo wydajny jak na ta moc)

+ duzo przemyslanych rozwiazan (nie pytac o szczegoly:))

+ silnik MWM chyba niezawodny, przynajmniej w tym egzemplarzu

+ dosc komfortowy

+ malo elektroniki

+ dosc dobry uciag i odpowiednia moim zdaniem co do mocy masa

+ dosc sprawny w pracy z ladowaczem czolowym

+ cena takiego ciagnika zazwyczaj miesci sie w granicach przyzwoitosci i jest dosc kuszaca

- dosc wysoki (stabilnosc zestawu nie zachwyca)

- kabina malo przestronna (w zasadzie jedno osobowa)

- dosc drogie czesci (nie ma problemu z ich zdobyciem)

Generalnie jak na ciagnik powstajacy w latach juz 80 dosc przemyslany i napewno innowacyjny!

A tak poza tym to stadnardowo duzo zalezy od poszczegolnych egzemplarzy, utrzymania... Ogolnie polecam ten Ciagnik!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
icztery    0

ja mam 113-14 , pali mało , wręcz niesłychanie mało. W zeszłym roku mierzyłem to w pługu paliła 14l/ha lub 10/h. silnik mam MWM ale jakiś taki leniwy jest, nie ma tego hardu ducha - szczególnie słabo pod górki ciągnie. tak wiec z jakims john deerem na wyścigi w pola wogóle nie startuje- za to w spalaniu bardzo chętnie ;))). Co naprawiałem ? pompe wtryskową - mysłałem ze to polepszy uciąg na wyższych biegach, oraz pompe hydrauliczna bo poprzedni własciciel zaniedbał stan oleju. naprawiałem jeszcze pompki hamulcowe. najdrozsza z tego była pompa hydrauliczna 1600 zł , 150 zł za zbadanie i wymiane jakiejs gumki pompy wtryskowej, a hamulce to dosłownie grosze.

Na liczniku mam przeszło 12000 mtg ale jak kupiłem to niedziałał- sam jestem ciekaw ile ma

Innych częsci nie kupowałem i cen nie znam. Czy warto kupić ? Nie wiem duży wybór - trudny wybór - to tak jak samochodami.

 

pamietam jakies 3 lata temu do sasiada przyjechał tir z paliwem , zawracał na podwórku i utchnął, probówał go wyciągnąć 80 z przednim i 60 , nakopali naryli -naczepa tylko weszła po osie a renia to nawet kółkiem nie obruciła

Kolego mam renault 120 14 i tak sie zastanawiałem co jest, ze moja renata taka leniwa i miałem coś z tym robic ale widze, ze to nic nie pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz150
      Czy wie ktos cos o Ciagniku Renault 103.14 TX lub podobnym. Chodzi mi o ciagniki w granicach mocy 80-95km. Prosze o jakies informacje np. spalanie itp. Czy Ciagniki Renault są lepsze o MF? np. 3070
    • Przez bartek15208
      Witam czy w ciagniku renault ceres jest mozliwa regulacja szybkosci tylnego podnosnika bo mi bardzo wolno opuszcza
    • Przez domel27
      Witam wszystkich. 
      Od pewnego czasu podnosnik w moim ares nie funkcjonuje tak jak powiniem a mianowicie gdy podnosze jakas maszyne i przełacznik ustawie w pozycji góra to maszyna idzie w gore ale gdy podniesie na max to pompa tak jakby nie odcina tylko slychac jak caly czas pcha olej i na wyswietlaczu nie pojawi sie 100 tylko np 99 . jak moze byc przyczyna czy to ehr czy moze jakis czujnik polozenia ramiom i jak to zlokalizowac? dzieje sie rowniez tak ze niby podniesiona maszyna na maxa a pokazuje wyswietlacz ehr ze np 96 i podczas trasportu gdzies sie cos wstrzasnie i przeskoczy na 99 czy 100 . kiedys cos takiego nie mialo miejsca i zawsze jak podniosl na maxa to pompa odcinala ze tak powiem i nie tloczyla caly czas oleju . z gory dzieki za podpowiedzi i pozdrawiam 
    • Przez kecay85
      Witam. Od kilku dni posiadam renault cergos 350 z meczanicznym rewesem i jednym pólbiegiem pod obciązęniem. Podczas jazdy próbnej na placu u sprzedającego wydawało mie się że wszystko działa poprawnie, jednak kiedy juz po przywiezieniu go do domu przejechałem się po drodze,  zauważyłem, że ciagnik po wciśnieciu sprzegła sam hamuje. Kiedy już sie zatrzyma nie moge na wciśnietym sprzęgle zmnienić biegu. Dzwoniłem następnego dnia do sprzedającego, wtedy dowiedziałem sie że problem ustepuje kiedy obroty silnika są na poziomie 1500. Sprawdziłem i rzeczywiście wtedy traktor normalnie śię toczy. Czujnik  ćiśnienia oleju w skrzyni był odłączony kiedy podłączyłem na wolnych obrotach świeci kontrolka ciśnienia a na wyższych gaśnie. Czy problem tkwi w pompie hyraulicznej, czy może być to inna poważniejsza usterka. Prosiłbym o pomoc, bo mam dylemat czy nie oddać tego ciągnika.  
    • Przez karol1321
      Witam,
      Mialbym prosbe o zdjecia miejsc przykrecania adpatacji do Tura 103.14 lub podobnych.
      Mam adaptecje od 7534 ktora nie pasuje i chcialem podejrzec gdzie jest przykrecana adaptacja w tych ciagnikach zeby ewentualnie moc przerobic ta co mam.
      Pozdrawiam, Karol
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.