Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Siema mam pytanie bo w najbliższym czasie mam zamiar wymienić ursusa c-360 na jakiś nowy ciągnik i po głowie chodzi zetor major 80. Dostałem informacje od okolicznego dealera że te modele schodzą jak ,,ciepłe bułeczki,, i mam pytanie do posiadaczy tych ciągników co myślą na temat tego ciągnika jak z jego awaryjnością i czy go polecacie. Z góry dziękuje za odpowiedzi. :D

Opublikowano (edytowane)

Farmtrack będzie raczej troche droższy ale wygodniejszy na pewno. Za to zetorek tańszy. Na forum pisali również, że w porównaniu farmtrack /zetor w ft sprzęgło lżej chodzi, a to co wkurza w Majorku to troche za wysoko podwieszone chamulce. Najlepiej Jak przejrzysz foum i poczytasz. Ewentualnie jedź to dilerów którzy mają takie ciągniki i sam porównaj. Z częściami wydaje mi się że zetor będzie podobny w cenie co do farmtracka ;)

Edytowane przez weasprox
Opublikowano

Słuchajcie mam pytanie bo Farmtrac 675DT i Zetor Major 80 są jak bliżniaki niemal jak chodzi o moc, jakość wykonania w kabinie itp. Ale jak to jest tak naprawdę z ich wagą?. Bo Zetor w opisie wychodzi o 495kg lżejszy a to kosmiczna różnica. Na forum kolega się wypowiadał, że Zetor jest dynamiczniejszy też. Może to dlatego, że faktycznie mniej waży?. Mi Zetor Major przypomina kontynuacje Zetora 7745 dosłownie. Różnica w cenie w.w. traktorów też spora. I ciekawe jakiej mocy faktycznie jest pompa hydrauliczna w Farmtraku?. Bo 34L/min to tragiczny wynik jak na XXI wiek gdzie maszyny potrzebują hydrauliki i to wydajnej. Zetor ma 50L/min. to już lepiej

Opublikowano

Pompa w Farmtracu jest 34 l/min - do prasy, owijarki czy ładowacza w miarę wystarcza. Jakie to maszyny potrzebują takiego wydatku ? Do Farmtraca można założyć oczywiscię i pompę o wydatku 50 l/min.

Zetor jest żwawszy, ale jest to nie wielka różnica, prawie niewyczuwalna.

Opublikowano

Witam

Byłem użytkownikiem 2 Majorów 80 ,dzisiaj jestem szczęśliwy że je oddałem,silniki masakra olej leciał z tłumika .Zetor Polska w Kaliszu niewidzi problemu.składają winę na nabywcę i serwis dealera. Nie piszę tego żeby zaszkodzić Zetorowi jest to fakt autentyczny.

Opublikowano

Tak wymienili pierwszego na nowy ,w drugim było to samo zabrali po 10MTG. Dzięki dealerowi z Płońska oddział w Wegrowie sprawa zakończona polubownie . Polecam tego dealera mają profesjonalne podejście do klienta . Do dzisiaj zastanawiam się czy tylko ja miałem takiego pecha z Majorem 80...........................

Więcej nie będę pisać o moim problemie ,dzięki za uwagę pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Kolego adanow i co teraz nabyłeś i jak się spisuje?. Powinni Ci dać za to miesięczne wczasy tam gdzie zechcesz w ramach rehailitacji z tytułu utraty zdrowia albo odszkodowanie. A tu jeszcze chcą człowieka upodlić za to, że zakupił ich produkt a oni się nie wywiązali z umowy kupna-sprzedaży. Najgorsze jest to, że skończyły się czasy kontroli jakości towaru a państwo przyzwala na to :( i mamy czasy bandyckie

Edytowane przez Risto
Opublikowano

Masz rację Risto powinienem dostać wczasy zdrowotne.walczyłem 4 miesiące ,ale warto było bo my konsumenci mamy też jakieś prawa i powinniśmy walczyć o swoje bo produceńci zażucą nac coraz większym chłamem. Zamówiłem Famtraca 675 DT z Turem prawie to samo co Major ale silnik Perkins o niebo lepszy,dam zarobić Polakom a nie Czechm .Jak odbiorę napiszę jak się sprawuje.

Opublikowano

Po rozstaniu z Zetorem Major .zakupiłem Famtraca DT 675 ,zrobiłem 25 MTG.narazie zero problemów ,silnik pracuje prawidłowo nie dymi brak ubytku oleju .Co do innych podzespołów są podobne jak w Majorze lecz nie te same .

Opublikowano (edytowane)

Ja również zastanawiałem sie nad zakupem majora 80 jednak po obejrzeniu ciągnika zdecydowałem się na new holland t4.75 power star. Przemówiła za tym cena taka sama jak w przypadku majora 99 tys.zł. netto, wydajniejsza hydraulika 75l (dwie pompy) oraz o niebo lepszy komfort pracy w kabinie (lepsza widoczność, wszystko wykonane ergonomicznie)

Edytowane przez lukas435
Opublikowano

Ja również zastanawiałem sie nad zakupem majora 80 jednak po obejrzeniu ciągnika zdecydowałem się na new holland t4.75 power star. Przemówiła za tym cena taka sama jak w przypadku majora 98 tys.zł. netto, wydajniejsza hydraulika 75l (dwie pompy) oraz o niebo lepszy komfort pracy w kabinie (lepsza widoczność, wszystko wykonane ergonomicznie)

jakie wyposażenie masz w tym New holladzie za taką cene?

Opublikowano

Wyposażenie New Holland T4.75 Power Star: rewers mechaniczny przy kierownicy, skrzynia biegów 12x12, prędkość jazdy 40 km/h, 2 pary wyjść hydrauliki, udźwig podnośnika 2900 kg (dodatkowy siłownik wspomagający), końcówki TUZ - szybkosprzęgi, zaczep transportowy automatyczny + polowy, kabina z klimatyzacją oraz szyberdachem otwieranym + roleta na szyberdach, fotel pasażera z pasem (homologacja na 2 osoby), WOM 540/540E, radio, lampa błyskowa, łączny wydatek hydrauliki 75 l/min (2 pompy), ogumienie 11.2R24  -  12.4R36 - regulowane, komplet obciążników przednich (270 kg)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v