Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dnia 16.07.2016 o 19:41, maly00 napisał:

Mam pytanie odnośnie klepiska posiada JD 2056 jest tam uniwersalne klepisko drut 8mm rozstaw miedzy drutami 18mm da rade tym kości zboże ? Jedni twierdzą ze nie bo za dużo przelatuje i wraca na domlot a gość od którego kupił em twierdzi ze bez problemu będzie się kosic...
.???

i jak z tym klepiskiem, kosiłeś na nim?? jak szło?? kupiłem kombajn i mam  dylemat czy zostawić to klepisko czy kupować zbożowe??

Opublikowano (edytowane)

Witam

Przyłączam się do pytania kolegi. Także w tym roku kupiłem kombajn JD 2256 i mam w nim założone klepisko jak się okazało typowo kukurydziane czyli 46 drutów o średnicy 8 mm. i zdania osób ogarniętych w tematach kombajnów JD są podzielone, jedni mówią, że będzie Ok a inni, żeby zmienić na zbożowe. Nadmieniam, że w moim egzemplarzu nigdy nie było zmianiane z kukurydzianego na zbożowe i odwrotnie. Po bębnie też widać, że przesłony nie były  zakładane. Kombajn w zestawie jest ze stołem do rzepaku więc w Niemczech ktoś nim tak kosił i przez 20 lat i szło. Jeżeli ktoś z Was ma doświadczenia w tym temacie to proszę odpiszcie... Pozdrawiam

Edytowane przez pablo10
Opublikowano

Witam Jest problem z załączaniem hedera dwa razy udało się załączyc.Sprawdziłem pżekazniki,i bezpieczniki w skrzynce prz silniku,są ok.Gdzie dalej szukać przyczyny ? John 2054

Opublikowano (edytowane)

podpinam sie bo mam 3 szybkie pytanka czy w 2058 podczas jazdy na 3 biegu po szosie trzeba dawać gaz do oporu? i tylko sobie regulowac prędkość hydrostatem?

i jak taki kombajn sobie poradzi podczas  jazdy po szosie gdy napotka górę da rade wyjechać czy trzeba zmieniac bieg na mniejszy? pytam bo nie miałem doczynienia z hydrostatem do tej pory

Na jakich obrotach silnika kosicie? Na maxa? bo slyszalem ze niektorzy daja ok 2100 i to wystarcza i wtedy mniej pali 

Edytowane przez ZetorPower
Opublikowano

Dzień dobry, nie będę zakładał nowego tematu, mam pytanie po zapaleniu kombajnu john deere 2054 powinny palić się kontrolki na górnym panelu, palą się wszystkie po za wskaźnikiem wentylatora i wskaźnikiem zespołu młócącego. Oczywiście jak zapale kombajn załączę zespół młócący to wszystko pracuje na komputerze mogę regulować prędkość bębna i wentylatora ale nie zapalają się kontrolki i nie ma sygnału ostrzegawczego. Kontrolki sprawne bo sprawdzałem czy żarówki od podświetlania działają. I jeszcze jedno pytanie od nastawu automatycznego, cały czas świeci mi się ikona "M" w komputerze w podłokietniku i nic nie można tam przestawić. Może macie pomysły na te dwie awarie. Ta druga mniej istotna ale ta pierwsza bardzo. Pozdrawiam i czekam na pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v