Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość JarekWLKP
Opublikowano
Przecież jest napisane jak dzwon-nie mam możliwośći uruchomienia kombajnu z podłączonym hederem.I w tym temacie jest mowa o kombajnie 2266.Najpóżniej powwinna zgasnąć kontrolka od rozdrabniacza słomy. :lol:

 

 

Nie umiesz czytać :D Przecież człowiek opisuje sytuacje z włączonym silnikiem. Tej osobie chodzi o to, że nie może zbadać problemu z podłączonym hederem, bo widocznie z jakichś przyczyn nie ma możliwości podłączenia tego hederu :D :D :D

Opublikowano

Już wstawiam poprawke.Przy samej obrotnicy rury wysypowej znajduje się elektrosprzęgło załączania hedera i często uszkodzeniu ulega kabel zasilający i tym samym załączający to sprzęgło.Heder można włączać na pełnych obrotach silnika.Młocarnie-nie.

Opublikowano

Witam powymianie oryginalnych simeringow na wariatorze za ktore zaplacilem 250 zl olej dalej przedystaje sie na pas i nie ma pojecia co dalej z tym zrobic w czym moe tkwic problem????? prosze o pomoc

Opublikowano

My wymienialismy te uszczelniacze zaraz po sprowadzeniau, bo nawet umyty a juz miał slady oleju na kole, u nas wymianiał i przywiozł je człowiek z serwisu z Jelonka i jak narazie sa suche po jednym sezonie i teraz po jeczmieniu ozimym. moze to kwestia założenia? Bo przeciez my zadnych numerów mu nie mowilismy, przywiozł pare kompletow i załozył te pasujące, moze tez miałes zły komplet.

 

Mnie z kolei wkurzaja pojedyncze stukniecia dochodzące od przekładni rewersu hedera, patrzyłem w katalog i tam sa same tryby, nie ma sprzegła wiec jakby jakis tryb padł to wogole nie przekazywałoby napedu.

Wie moze ktos co to moze tam byc? Bo zaraz po jeczmieniu rozebrałbym to poki mam troche czasu, nie usmiecha mi sie jezdzic na "uda sie nie uda" bo troche ha jest do omłocenia...

Opublikowano (edytowane)

Witam panowie nie chce zakładać nowego tematu wiec opisze sytuację która wystepuje w moim kombajnie a dokładnie john deere 2064. wiec tak włanczem młócarnie włącznikiem na pulpicie a nie moge jej wyłączyc włącznikiem... tylko dopiero po wyłączeniu stacyjki i zgaszeniu kombajnu napinacz przy silniku puszcza i młócarnia sie wyłącza. czy ma ktos pomysł co morze byc nie tak??? prosze o pomoc pozdrawiam dodam jeszcze ze wyskakuje kod. E 120

Edytowane przez muminek2202
Opublikowano

witam ja z takim pytaniem: interesuje mnie kombajn john deere seria 2066(56) lecz znajomy mi powiedział że te kombajny mają łożyska 6-kątne i koła pasowe mają wbudowane łożyska, kiedy podczas awarii łożyska trzeba wymienić całe koło.. czy to wogóle prawda z tym bo jak czytam o tych modelach to nie jest o tym wogóle wspomnianie..

z góry dzięki

Opublikowano

tzn kolega ma racje i nie ma racji - na cały kombajn jest kilka niewymiennych łożysk - głównie na napinaczach ale jak by dobrze policzyć to na palcach jednej ręki policzysz.- zresztą niewymienność polega na tym że koło pasowe jest znitowane z 2 połówek a w srodku łożysko - da się rozwiercić nity wymienić łożysko i skręcić na śrubki - raz tak musieliśmy robić bo sobota wieczór a część dopiero na poniedziałek. reszta dostępna w zamienikach - z tym że nie zawsze tańszych od orginału i zazwyczaj mniej wytrzymałych .

Opublikowano (edytowane)

a możesz podać przykładową cene takiej części? A te łożyska o których wcześniej wspomniałem występują? Jak z dostępnością części do tych kombajnów w woj. Wielkopolskim okolice Kalisza?

Edytowane przez lewy1996
Opublikowano

Kolego zdecydownie warto Ja mam 2066 już 7 rok i nie oddam go za nic ,Kosiłem co roku z Claas 208 i mój 2066 i Claas nie miał szans ja kosiłem np. 20 ton na godz a on ledwo 12 ton .Wydajnosc pewnie będzie 2 raz wieksza do twojego 98SL ,Polecam go zdecydowanie :)

Opublikowano

witam.

dzisiaj wystąpiła u mnie awaria kombajn john deere 2266Extra jak młóciłem pszenżyto to wyłączył mi się heder, na samym początku myślałem że się zapchał ale nie, i już go nie mogę włączyć, po prawej stronie sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i ok, dalej nie idzie włączyć hedera, dodam że u mnie heder włącza się hydraulicznie a nie elektrycznie.

Opublikowano

Mam pytanie do użytkowników kombajnu 2266Extra ponieważ w tym roku miałem problem z brudem w zbiorniku paliwa a dokładnie były tam kawałki plastiku które dostawały się do króćca ssącego na dnie zbiornika ale do filtra już się nie dostał bo te kawałki plastiku były za duże aby przejść przez wężyk łączący zbiornik z filtrem,

A skutki tego były takie że kombajn nie miał mocy i spadały mu cały czas obroty silnika zanim do tego doszedłem to parę razy wymieniałem filtry i nic w końcu po trzech razach spuszczenia paliwa i wyciągnięcia tych plastikowych kawałków szło jechać, ale nie wiem czy teraz jest dobrze bo pierwszy rok mam ten kombajn i nie wiem jak się powinien spisywać dla przykładu kosiłem pszenicę plon około 9 t/ha stała i jechałem z prędkością od 4,5 do 5,5 km/h jak szybciej to obroty mi spadały silnika z 2300 na 2100-2150., a jak kosiłem żyto hybrydowe plon 6,5 t/ha lekko leżało ale na bok to jechałem do maks 3,5 km/h i miał naprawdę ciężko i nie wiem czy te kombajny tak maja iść czy jeszcze coś jest nie tak.

Ten od którego go kupiłem chyba miał problem z tymi brudami w zbiorniku bo widać było że szukał przyczyny w paliwie ( wymienione wszystkie wężyki są ślady od wykręcania wtrysków itp.)

Heder mam w nim 6,7 metra i silnik według tabliczki ma 330 KM

Opublikowano

Witam

 

Mam problem, po wymianie filtrów oleju od hydrauliki zaczęła mi się świecić kontrolka która mówi że filtr jest zapchany tzn ciśnienie na wejściu jest wyższe niż na wyjściu czy coś w ten deseń. Co może być tego powodem? Filtry oryginalne z serwisu.

 

i 2 pytanko po odkręceniu filtru oleju zobaczyłem takie dziwne ustrojstwo z otworami wciśnięte w miejsce gdzie się montuje filtr. Na obrazkach z częściami tego nie ma, w nowym filtrze też tego nie było. Stare filtry były czerwone a nowe czarne JD. Czy użytkownicy tego typu kombajnów mogą rozwiać moje wątpliwości i doradzić jak się uporać z problemem.

 

Pozdrawiam

 

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie klepiska posiada JD 2056 jest tam uniwersalne klepisko drut 8mm rozstaw miedzy drutami 18mm da rade tym kości zboże ? Jedni twierdzą ze nie bo za dużo przelatuje i wraca na domlot a gość od którego kupił em twierdzi ze bez problemu będzie się kosic...
.???

Opublikowano

Witam :) 

Czy mógłby ktoś powiedzieć mi jak zaprogramować heder w John Deere 2064/2066 żeby opuszczał na zadaną wysokość , bo nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić :) Z góry dziękuję

Opublikowano

Witam mam pytanie podczas jazdy po szosie bez włączonej młocarni i hedera popiskuje od czasu do czasu kontrolka STOP bez jakichkolwiek towarzyszących kontrolek, o co może chodzić?? Oczywiście chodzi o Jd 2066

Opublikowano
Dnia 24.03.2008 o 13:04, Skrzypek napisał:

Według instrukcji;pszenica-obr.bębna900,wentylatora1350,szczelina omłotowa-klepiska10.sito górne12mm,dolne-ziarnowe5mm,przedłużenie sita górnego-sam koniec16mm.I odpowiednio;jęczmień950.1300.7+zamknięcie przodu klepiska tzw.domłacanie.12.7.16.Rzepak;600-900.1000.30-40.5.1.5.W rzepaku wyjmujemy palce wytrząsacza poprzecznego,te nad wytrząsaczami.Owies;950.1200.20.12.7.16.Żyto;900.1200.15.10.5.14.Kukurydza;400+z

aślepki w bębnie i wkładki w klepisku.900.30.15.10.18.Dodam-redukujemy obr.rozdrabniacza i wyciągamy noże stałe.Nasiona trawy;810.650.6.12.5.12.Z własnego doświadczenia powiem,że to są wartości przybliżone.Korekte przeprowadzamy w zależności od warunków.Przykładowo w rzepaku proponuje wartośc 800-900bębna,a jak łodyga jest żywa to nawet1000.

 

Polecam przed sezonem sprawdzić-łożyska dolnego i górnego wału przenośnika pochyłego,stan sprzęgła przenośnika.Stan bębna i klepiska.Luz panewek(drewnianych)wytrząsaczy.Stan przekładni kątowej w rurze wysypu-to nie jest silna strona tych modeli.Szczelność kosza sitowego-gumowe fartuchy.Stan paneli plastykowych podsiewacza-pod chwytakiem kamieni.Szczelność siłownika przekładni bezstopniowej obrotów młocarni-potrafi puszczać oring i olej zanieczyszcza pas-skutek,że przez to można zapchać młocarnie.Czystość przenośnika ziarnowego-mam na myśli miejsce w którym ziarno z łopatek odbiera ślimak.Przy silniku-czystość chłodnicy i należy zwrócić uwagę czy wentylator nie wysuwa się z obudowy łożyska-wentylator jest duży ale jego mocowanie-na gorąco,na wcisk na łożysku jest śmieszne,znam dwa przypadki spadnięcia wentylatora,wtedy z chłodnic zostają szczątki.Kabel od czujnika zapchań na wytrzasaczu przebiega przez komorę silnikową i wiatr od wentylatora potrafi go przerwac polecam dobrze go przymocować np.opaskami plastykowymi.Bardzo ważna rzecz ale bez rozbiórki tego nie sprawdzisz,a przy tym roboty jest dużo-łożyska wału pośredniego-on przekazuje napęd z lewej stony kombajnu(tu gdzie schody) na prawą.Łożyska są bezobsługowe i tzw.ZZ.Po 5-7 sezonach dobrze jest je skontrolować-potrafią się zapalić i do nich z gaśnicą nie ma jak podejść.Do rzepaku proponuje mieć bardzo ostre noże rozdrabniacza,a stałe max.opuścić w dół bo bardzo denerwuje gdy zapychają się wytrząsacze.Zdarza się w tych modelach,że zawiesza się przekażnik od załączania młocarni wtedy skuteczny może być taki trik-wciśnij jednocześnie młocarnie i rozkładanie rury.Ile mogłem,tyle pomogłem <_<

Witam ! Jak sprawdzić stan przekładni kątowej w rurze wysypu ?Ps kupiłem teraz john deer 2054 -proszę o kontakt miał bym kilka pytań tel.791940336t

Opublikowano
2 godziny temu, AndrzejRo napisał:

Ile dałes bo rozglądam się za podobnym i mam na oku 2058  tylko cena w granicach 25 tys EUR

Dałem sporo jak na ten model 170000 zł ze stołem orginalnym do rzepaku .Od chandlarza sprowadzony prosto z pola od niemca.Niby stan techniczny bd,bez wkładu,a reszta się okaże w polu.

Przed chwilą, poderwa napisał:

Dałem sporo jak na ten model 170000 zł ze stołem orginalnym do rzepaku .Od chandlarza sprowadzony prosto z pola od niemca.Niby stan techniczny bd,bez wkładu,a reszta się okaże w polu.

Jak by pojeżdzic toby pewnie taniej kupił,lub model z seri 22xx.Ale byłem w paru miejscach to szroty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v