Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam prośbę abyście mi powiedzieli czy opłaca mi się kupować ciągnik Case 4210 mniej więcej taki i w takim stanie KLIK chciałbym dowiedzieć się opinii na jego temat jego wady i zalety co się psuje a co jest dużym plusem tego ciągnika i ile może wytrzymać bez remontu oraz ciekawi mnie dlaczego te ciągniki są tak tanie jak na swój rocznik.

Opublikowano

Ja nie mam takieggo, ale ładnie wygląd ciekawe jak w środku :) Przebieg według mnie może byc. Do nas przywozili obornik "kurzak". To mówił jeden (tylko, że ma ją tam innego CASE i większego) i nie wiem dokładnie, ale aby kierowca się chyba zmienia, a tak to chyba powyżej 10.000 tyś. mtg. to tylko wtryskiwacze mu zmienili :)

Opublikowano

Po pierwsze to on napewno niema 4600 mth tylko jak co to 14600 :) pewnie licznik się już przekręcił :) ciągnik odpicowany do sprzedaży :) osobiście poleciłbym Ci fendta. A fachowcy case-ów niech się wypowiedzą :)

Opublikowano (edytowane)

Ja mam takiego tylko z turem bez poziomowania :)

ciagnik ma 70 km a nie 75, piszesz żer tanio? to jest drogo moim zdaniem, trzeba by obejrzeć, ale widzę że odpicowany, ciekawe jak wyglądał jak przyjechał do Polski

Edytowane przez bizar
Opublikowano

A to jest 96 rok! U nas jest NH ma 6500 mtg z 2002 r co w sumie mało co teraz robi. A Poza tym nie wierze ze zdarł tylne opony za 4600 mtg.

Opublikowano (edytowane)

Nie patrz kolego na rocznik tylko na stan, nawet na licznik nie patrz tylko na stan, z licznikami rożne cuda robią, może sie popsuł i miał wymieniony na nowy. Wydaje mi się że on jest cały odmalowany, felgi na pewno, maska chyba też, siedzenie ma wymienione a to źle wróży, tur fajny.

Edytowane przez bizar
Opublikowano (edytowane)

Sprawdź ciśnienie na wyjściu powinno być 172 Bar oryginalnie jak będzie 150 to też będzie dobrze. ( Posiadałem kiedyś 4230 różni się model silnika) A więc tak przy zakupie nie podniecaj się i nie daj się ponieść emocją że glancuś ładnie chodzi i bajka. Sprawdź tak czy napęd się załącza i rozłącza, czy blokada mostu się włącza i wyłącza, czy wałek się kręci czy jak zmienisz z 540 na 1000 czy będzie się szybciej kręcił, czy podnośnik opuszcza i podnosi, Podnieś przód na turze i wyszarp za koła nie na boki ale góra dół czy mają luzy na stworzniu, czy nie jeśli nie będzie miał luzu to można powiedzieć że przebieg MTG jest oryginalny, a jak będzie luz pare cm to cofany na 100%( chyba że za swojej kadencji dostał ostro w pi*de) i musisz się liczyć że będziesz to naprawiał bo Ci się z czasem koła rozjadą na boki. Czy silnik równo pracuje na różnych obrotach, czy nie dymi z odmy lub tłumika zbyt mocno, Czy jest wgl żywy czy daje radę na 4 spokojnie śmigać bo jak na pusto sam siebie nie uciągnie to jest trup i radzę od niego odejść. musisz sprawdzić pół bieg czy się załącza bo na zdjęciu widzę że masz takie coś i teraz czy się na nim nie ślizga, najlepiej jakbyś podczepił coś pod niego i dał mu w palnik na jakimś wyższym biegu i bawił się tym pół biegiem czy jedzie normalnie czy silnik wyje a on nie przyspiesza. Tak na marginesie lepszy by był ciągnik z rewersem, całkiem inny komfort pracy, dzisiaj bym nie kupił takiego bez rewersu

Edytowane przez zetor7045xD
Opublikowano (edytowane)

To ty nie wiesz kolego co to jest rewers, taki co jest przy kierownicy to jest elektrohydrauliczny a ten ciagnik ma rewers mechaniczny, z prawej strony są dwie dźwignie prawa od biegów a lewa ma dwa zakresy do przodu i rewers do tyłu

Edytowane przez bizar
Opublikowano (edytowane)

Co Ty za głupoty opowiadasz -,- Przy kierownicy może być elektohydrauliczny, mechaniczny, i hydrauliczny. Przy mechanicznym musisz użyć sprzęgła przy zmianie kierunku jazy. A to co Ty mówisz to jest po prostu wajcha zmiany kierunku jazdy i tego chyba rewersem nie nazywamy, bo w tym masz biegi polowe i szosowe, i chyba jedna modele miały pełzające ...

Edytowane przez zetor7045xD
Opublikowano

Ci powiem że najczęściej to są problemy z załączaniem przedniego napędu że czasami nie załącza lub rozłącza przyczyny leżą prawie zawsze w elektromagnezie, który może mieć kabelek upalony albo coś podobnego. Duże problemy mają ludzie z tym półbiegiem jednym się nie załącza, jedni mają kable a przycisku brakuje, jednym się ślizga. Najlepszy rozwiązaniem jest jak dla mnie skrzynia bez pół biegu z rewersem, rewers się kiedyś skończy ale jego naprawa nie odstrasza ponieważ tam jest chyba 8 tarczek po 80 zł( są też za 20 na allegro ale czy to tyle wytrzyma co ta za 80) bodajże czyli 640 zł + robocizna chyba że sam to zrobić to tyle co za części + jak to już rozbierasz to nowe uszczelniacze to tam są już szczegóły. A tak do tura to ciągnik zwrotny, mało pali, konstrukcja jeszcze prosto nie jest naszpikowany elektroniką, gdy podnosisz 1500kg turem to musi być z tyłu przeciw waga ; )

Opublikowano

Tak jak mówiłem nie masz pojęcia co to rewers, to co fergusony tez nie mają rewersu tylko wajchy zmiany kierunku? tak ? tutaj jest oczywiście rewers tej wolniejszej grupy biegów, czyli do ośmiu przełożeń polowych jest rewers a do 8 drogowych nie ma. Generalnie to są proste ciągniki elektryka jest ale na przekaźnikach, skrzynia ma bardzo fajnie dobrane przełożenia, ciągnik bez problemu leci 40 km/h, ale tego w linku co kolego podałeś to bym olał drogi i do tego odpicowany, maska na pewno malowana dzisiaj porównałem ze swoim i widzę że oryginalny kolor case wpada w brąz a ten ewidentnie czerwony, nawet szkoda im było na oryginalną farbę.

Opublikowano

Praktycznie kazdy zachodni ciagnik posiada rewers czyli wajche od zmiany kierunku jazdy mechaniczny zazwyczaj z prawej strony przy innych lewarkach biegów sa ewenementy z rewersem po lewej stronie np spotkałem sie w lamborghini R3 evo sa tez mechaniczne nie mówie przy kierownicy np case CX jak dobrze pamietam nie wiem czy kazdy model i sa elektrohydrauliczne przy kierownicy o samych hydraulicznych nie słyszałem. Fachowo mówic dzwignia od zmainy kierunku jazdy to rewers nie wazne czy z prawej strrony czy zlewej czy tez przy kierownicy tak czy siak sie to nazywa rewersem

Opublikowano

Dobra masz rację, ale nie mów że drogi bo ja dwa lata temu swojego 4230 w stanie poprawnym/ dobrym sprzedałem za 60 tyś... Trzeba sprawdzić stan techniczny bo jeżeli jest bardzo dobry to warto dać tyle a nie kupić za 40 i potem remontować bez końca

Opublikowano (edytowane)

Tak jak mówiłem nie masz pojęcia co to rewers, to co fergusony tez nie mają rewersu tylko wajchy zmiany kierunku? tak ? tutaj jest oczywiście rewers tej wolniejszej grupy biegów, czyli do ośmiu przełożeń polowych jest rewers a do 8 drogowych nie ma. Generalnie to są proste ciągniki elektryka jest ale na przekaźnikach, skrzynia ma bardzo fajnie dobrane przełożenia, ciągnik bez problemu leci 40 km/h, ale tego w linku co kolego podałeś to bym olał drogi i do tego odpicowany, maska na pewno malowana dzisiaj porównałem ze swoim i widzę że oryginalny kolor case wpada w brąz a ten ewidentnie czerwony, nawet szkoda im było na oryginalną farbę.

Kombinujecie z tym rewersem... Dzięki temu opisowi dowiedziałem się, że np. ciężka seria Ursus/Zetor też ma rewers. Tak można z tego wywnioskować :)

Przecież teraz omawiacie zwykłą skrzynie 16/8. 4 biegi; grupy I II oraz R i tyle.

 

Chociaż jak by się już uprzeć to można by tak nazywać...

Edytowane przez romek6340

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v