Skocz do zawartości
Kamil1025

Case 4210 z turem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kamil1025    0

Witam. Mam prośbę abyście mi powiedzieli czy opłaca mi się kupować ciągnik Case 4210 mniej więcej taki i w takim stanie KLIK chciałbym dowiedzieć się opinii na jego temat jego wady i zalety co się psuje a co jest dużym plusem tego ciągnika i ile może wytrzymać bez remontu oraz ciekawi mnie dlaczego te ciągniki są tak tanie jak na swój rocznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrGrzybek96    0

Ja nie mam takieggo, ale ładnie wygląd ciekawe jak w środku :) Przebieg według mnie może byc. Do nas przywozili obornik "kurzak". To mówił jeden (tylko, że ma ją tam innego CASE i większego) i nie wiem dokładnie, ale aby kierowca się chyba zmienia, a tak to chyba powyżej 10.000 tyś. mtg. to tylko wtryskiwacze mu zmienili :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecik    0

Po pierwsze to on napewno niema 4600 mth tylko jak co to 14600 :) pewnie licznik się już przekręcił :) ciągnik odpicowany do sprzedaży :) osobiście poleciłbym Ci fendta. A fachowcy case-ów niech się wypowiedzą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kamil1025    0

wątpie zeby licznik sie przekrecil z tego co oglądam to sa fendt 130 km z 90 rok po 14 tys mtg to wątpie zeby tak nowy ciagnik tyle mtg wbił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizar    15
Napisano (edytowany)

Ja mam takiego tylko z turem bez poziomowania :)

ciagnik ma 70 km a nie 75, piszesz żer tanio? to jest drogo moim zdaniem, trzeba by obejrzeć, ale widzę że odpicowany, ciekawe jak wyglądał jak przyjechał do Polski

Edytowano przez bizar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecik    0

A to jest 96 rok! U nas jest NH ma 6500 mtg z 2002 r co w sumie mało co teraz robi. A Poza tym nie wierze ze zdarł tylne opony za 4600 mtg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizar    15
Napisano (edytowany)

Nie patrz kolego na rocznik tylko na stan, nawet na licznik nie patrz tylko na stan, z licznikami rożne cuda robią, może sie popsuł i miał wymieniony na nowy. Wydaje mi się że on jest cały odmalowany, felgi na pewno, maska chyba też, siedzenie ma wymienione a to źle wróży, tur fajny.

Edytowano przez bizar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecik    0

To jest gdybanie... najlepiej ciągnik oglądnąć i sprawdzić w cięzkiej robocie przed kupnem. Ale wydaje mi się to podejrzane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7
Napisano (edytowany)

Sprawdź ciśnienie na wyjściu powinno być 172 Bar oryginalnie jak będzie 150 to też będzie dobrze. ( Posiadałem kiedyś 4230 różni się model silnika) A więc tak przy zakupie nie podniecaj się i nie daj się ponieść emocją że glancuś ładnie chodzi i bajka. Sprawdź tak czy napęd się załącza i rozłącza, czy blokada mostu się włącza i wyłącza, czy wałek się kręci czy jak zmienisz z 540 na 1000 czy będzie się szybciej kręcił, czy podnośnik opuszcza i podnosi, Podnieś przód na turze i wyszarp za koła nie na boki ale góra dół czy mają luzy na stworzniu, czy nie jeśli nie będzie miał luzu to można powiedzieć że przebieg MTG jest oryginalny, a jak będzie luz pare cm to cofany na 100%( chyba że za swojej kadencji dostał ostro w pi*de) i musisz się liczyć że będziesz to naprawiał bo Ci się z czasem koła rozjadą na boki. Czy silnik równo pracuje na różnych obrotach, czy nie dymi z odmy lub tłumika zbyt mocno, Czy jest wgl żywy czy daje radę na 4 spokojnie śmigać bo jak na pusto sam siebie nie uciągnie to jest trup i radzę od niego odejść. musisz sprawdzić pół bieg czy się załącza bo na zdjęciu widzę że masz takie coś i teraz czy się na nim nie ślizga, najlepiej jakbyś podczepił coś pod niego i dał mu w palnik na jakimś wyższym biegu i bawił się tym pół biegiem czy jedzie normalnie czy silnik wyje a on nie przyspiesza. Tak na marginesie lepszy by był ciągnik z rewersem, całkiem inny komfort pracy, dzisiaj bym nie kupił takiego bez rewersu

Edytowano przez zetor7045xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizar    15

Jak to nie ma rewersu, przecież ma rewers mechaniczny, chyba że masz na myśli taki elektrohydrauliczny przy kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Gdzie Ty tam rewers widzisz w tym linku co on wstawił ? Rewers one mają po lewej stronie kierownicy, a gaz jest po prawej. Ten egzemplarz akurat nie ma rewersu -,-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizar    15
Napisano (edytowany)

To ty nie wiesz kolego co to jest rewers, taki co jest przy kierownicy to jest elektrohydrauliczny a ten ciagnik ma rewers mechaniczny, z prawej strony są dwie dźwignie prawa od biegów a lewa ma dwa zakresy do przodu i rewers do tyłu

Edytowano przez bizar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7
Napisano (edytowany)

Co Ty za głupoty opowiadasz -,- Przy kierownicy może być elektohydrauliczny, mechaniczny, i hydrauliczny. Przy mechanicznym musisz użyć sprzęgła przy zmianie kierunku jazy. A to co Ty mówisz to jest po prostu wajcha zmiany kierunku jazdy i tego chyba rewersem nie nazywamy, bo w tym masz biegi polowe i szosowe, i chyba jedna modele miały pełzające ...

Edytowano przez zetor7045xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Ci powiem że najczęściej to są problemy z załączaniem przedniego napędu że czasami nie załącza lub rozłącza przyczyny leżą prawie zawsze w elektromagnezie, który może mieć kabelek upalony albo coś podobnego. Duże problemy mają ludzie z tym półbiegiem jednym się nie załącza, jedni mają kable a przycisku brakuje, jednym się ślizga. Najlepszy rozwiązaniem jest jak dla mnie skrzynia bez pół biegu z rewersem, rewers się kiedyś skończy ale jego naprawa nie odstrasza ponieważ tam jest chyba 8 tarczek po 80 zł( są też za 20 na allegro ale czy to tyle wytrzyma co ta za 80) bodajże czyli 640 zł + robocizna chyba że sam to zrobić to tyle co za części + jak to już rozbierasz to nowe uszczelniacze to tam są już szczegóły. A tak do tura to ciągnik zwrotny, mało pali, konstrukcja jeszcze prosto nie jest naszpikowany elektroniką, gdy podnosisz 1500kg turem to musi być z tyłu przeciw waga ; )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizar    15

Tak jak mówiłem nie masz pojęcia co to rewers, to co fergusony tez nie mają rewersu tylko wajchy zmiany kierunku? tak ? tutaj jest oczywiście rewers tej wolniejszej grupy biegów, czyli do ośmiu przełożeń polowych jest rewers a do 8 drogowych nie ma. Generalnie to są proste ciągniki elektryka jest ale na przekaźnikach, skrzynia ma bardzo fajnie dobrane przełożenia, ciągnik bez problemu leci 40 km/h, ale tego w linku co kolego podałeś to bym olał drogi i do tego odpicowany, maska na pewno malowana dzisiaj porównałem ze swoim i widzę że oryginalny kolor case wpada w brąz a ten ewidentnie czerwony, nawet szkoda im było na oryginalną farbę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Praktycznie kazdy zachodni ciagnik posiada rewers czyli wajche od zmiany kierunku jazdy mechaniczny zazwyczaj z prawej strony przy innych lewarkach biegów sa ewenementy z rewersem po lewej stronie np spotkałem sie w lamborghini R3 evo sa tez mechaniczne nie mówie przy kierownicy np case CX jak dobrze pamietam nie wiem czy kazdy model i sa elektrohydrauliczne przy kierownicy o samych hydraulicznych nie słyszałem. Fachowo mówic dzwignia od zmainy kierunku jazdy to rewers nie wazne czy z prawej strrony czy zlewej czy tez przy kierownicy tak czy siak sie to nazywa rewersem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

Dobra masz rację, ale nie mów że drogi bo ja dwa lata temu swojego 4230 w stanie poprawnym/ dobrym sprzedałem za 60 tyś... Trzeba sprawdzić stan techniczny bo jeżeli jest bardzo dobry to warto dać tyle a nie kupić za 40 i potem remontować bez końca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203
Napisano (edytowany)

Tak jak mówiłem nie masz pojęcia co to rewers, to co fergusony tez nie mają rewersu tylko wajchy zmiany kierunku? tak ? tutaj jest oczywiście rewers tej wolniejszej grupy biegów, czyli do ośmiu przełożeń polowych jest rewers a do 8 drogowych nie ma. Generalnie to są proste ciągniki elektryka jest ale na przekaźnikach, skrzynia ma bardzo fajnie dobrane przełożenia, ciągnik bez problemu leci 40 km/h, ale tego w linku co kolego podałeś to bym olał drogi i do tego odpicowany, maska na pewno malowana dzisiaj porównałem ze swoim i widzę że oryginalny kolor case wpada w brąz a ten ewidentnie czerwony, nawet szkoda im było na oryginalną farbę.

Kombinujecie z tym rewersem... Dzięki temu opisowi dowiedziałem się, że np. ciężka seria Ursus/Zetor też ma rewers. Tak można z tego wywnioskować :)

Przecież teraz omawiacie zwykłą skrzynie 16/8. 4 biegi; grupy I II oraz R i tyle.

 

Chociaż jak by się już uprzeć to można by tak nazywać...

Edytowano przez romek6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez Kicu
      Witam dziasiaj pojechałem orać 1 h pola i wszystko szlo dobrze do 2 ostatnich przejazdów gdy podniosłem pług zaczął opadać. Z trudem zaorałem pole i pojechałem po moja talerzówkę i podnosiłem ja a on tak jak plug opadała. Nie wiem co sie dzieje 4 miesiące temu cala pompa była wymieniana.
      Proszę o pomoc!!!
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
×