Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak to gdzie no na zabawę jak podjedzie taką furą to nie jednej zawróci w głowie, i w tany, niektóre lecą na john deera ale takiej bestii to żadna się nie oprze.

Opublikowano

Witam

Na początku gratuluję koledze vitoma umiejętności, chęci i cierpliwości do wykonywania takich remontów!! Bardzo mi się podoba;]

Mam pytanie. Gdzie kupiłeś takie filcowe paski do trzymania zbiornika paliwa w C-330??

Opublikowano

@Vitoma zamiast takich szybkozlaczy hydraulicznych z tymi okapnikami to jak juz tak inwestujesz mogles kupic szyblozlacza suchoodcinajace, wspaniala sprawa B) tez takie zakupie do 3 sekcji tura bo chwytak do balotow odpinam srednio co 2 dni.

Opublikowano

malowałem dzisiaj podkładem epoksydowym błotniki, zmieszałem utwardzacz z farbą wymieszałem i wymalowałem od spodu i malowało dobrze, skończyła mi się farba i jak chciałem dolać to na wierzchu farby w pojemniku siadł glut to zamieszałem ponownie i jak malowałem na wierzchu tylne błotniki to zaczęło pluć gównem i tak to wyszło. Co mam teraz najlepiej z tym zrobić?

 

http://ifotos.pl/zobacz/IMG0792JP_exppqar.JPG/

Opublikowano

Vitoma czy możesz podać dokładny adres gdzie kupujesz te farby w Jabłonnej

 

Jadac z Jabłonny na Nowy Dwór, jakies 1-2km od skrzyzowania w Jabłonnie przy kosciele - adresu nie znam, firma NIKOS COLOR, z lewej strony - nie sposób nie zauwazyc.

 

Witam

Na początku gratuluję koledze vitoma umiejętności, chęci i cierpliwości do wykonywania takich remontów!! Bardzo mi się podoba;]

Mam pytanie. Gdzie kupiłeś takie filcowe paski do trzymania zbiornika paliwa w C-330??

 

dzieki :)

 

http://hurtowniarolnicza.pl/czesci-do-ciagnikow/c-330/szelka-zbior-paliwa-c-330.html

 

@Vitoma zamiast takich szybkozlaczy hydraulicznych z tymi okapnikami to jak juz tak inwestujesz mogles kupic szyblozlacza suchoodcinajace, wspaniala sprawa B) tez takie zakupie do 3 sekcji tura bo chwytak do balotow odpinam srednio co 2 dni.

 

Suchoodcinajace sa drogie to raz a dwa ze i złączki meskie w kazdej maszynie wtedy musisz takie miec, a jak wiadomo obecnie ogolnie przyjetym standartem sa zlaczki hydrauliczne "euro".

 

Pozatym TARVy kupiłem głownie dla wygladu, bo piekielnie mi sie podobaja te oprawki B) .

 

malowałem dzisiaj podkładem epoksydowym błotniki, zmieszałem utwardzacz z farbą wymieszałem i wymalowałem od spodu i malowało dobrze, skończyła mi się farba i jak chciałem dolać to na wierzchu farby w pojemniku siadł glut to zamieszałem ponownie i jak malowałem na wierzchu tylne błotniki to zaczęło pluć gównem i tak to wyszło. Co mam teraz najlepiej z tym zrobić?

 

http://ifotos.pl/zob...JP_exppqar.JPG/

 

Zeszlifowac papierem P400-500 na sucho lub P600-800 na mokro. Kolejnym razem dokladnie czyść pistolet (obstawiam ze masz zawalona dysze zaschnietymi kawałkami starych farb) i uzywaj sitek do farb ;).

Opublikowano (edytowane)

Siema jestem tu nowy i chciał bym sie zapytać wiem że może nie na temat ale mam problem z c 330 a widzę że znasz sie na rzeczy a głównie chodzi o tylne koła gdyż nie chcą odejść one od dzwonnicy całe lato i jesień jeździłem na odkręconych śrubach i nic nie wiem co robić ma ktoś jakiś pomysł ??

Edytowane przez milanreal1
orty
Opublikowano (edytowane)

pistolety: air gunsa az3 hte2 1,3 do lakierów + sico red 1,3 jako pistolet do podkladów + czasami fobo hvlp 2,0 do podkladu akrylu .

 

Co do kół - nie temat, nie miejsce. ale...Jak jezdziles z odkreconymi nakretkami i dalej nie chca zejsc to sprawdzy czy ktos ich nie przyspawał. O tak oczywistej rzeczy jak odkrecenie 2 srub trzymajacych centralny obciaznik chyba nie musze wspominac ? (bo one takze trzymaja felgi).

Edytowane przez vitoma
Opublikowano

Vitoma mnie interesuja halogeny ktore kupiles , ja ogladalem te robocze to wszystkie maja takie mleczne szkla a u ciebie eleganckie szkło przezroczyste .gdzie mozna takie dostac

Opublikowano

Bo wesem robi je w tym kształcie obudowy w kilku wersjach, sa ze szkłami ryflowanymi, z gładkimi, z włącznikami , z amortyzatorami uderzen na mocowaniu. wszystkie modele sa na stronie wesem , w ich sklepie . ja te akurat kupiłem na allegro.

Opublikowano

to sa halogeny dalekosiezne, a nie robocze jak te "kwadraciki". Po co na polu masz miec oswietlane 500m przed soba ? Robocze bardziej rozpraszaja swiatło na boki, szerszy kat swiecenia, za to mniejszy zasieg - no ale co kto preferuje :).

Opublikowano

Niestety jeszcze nie finish ...obecnie mam zbiorczo jakies 15h/tydzien na ten ciągnik wiec woooolnoooo to idzie do przodu. Ale chyba w koncu sie zakonczy kiedys .

 

we4c.jpg

 

Elektryka w trakcie .

eyc1.jpg

 

Do przednich lamp roboczych - dolozony włącznik + bezpiecznik , do tylnych roboczych to samo + wlacznik do koguta. Doszly także finalnie 2 gniazda 3 stykowe - jedno przy tablicy zegarów a drugie na błotniku obok gniazda 7 pin. Takze do tego wszystkiego musiała dojść puszka na 4 bezpieczniki MTA i jest cała pełna :) .

 

timm.jpg

 

j1jf.jpg

 

m404.jpg

 

gcdl.jpg

 

l8ka.jpg

 

Wsuwki musiałem przelutować by zamontować żarówki H4.

 

btn8.jpg

 

Z przewodem zasilajacym tym razem poszlismy po bandzie, porównanie to co proponował LSN Lublin vs to co my dalismy B) . 2.5mm2 bylo, jest 10mm2. My = ja i dobry kolega ktory mi pomogł ogarnać elektryke, podobnie jak przy C-360 .

 

sj54.jpg

 

fvxg.jpg

 

Wszystko pospinane, nic nie wystaje i nie dynda.

 

9ufc.jpg

 

gwsx.jpg

 

w1k0.jpg

 

q47k.jpg

 

Wcześniej zapomniałem się pochwalić praca mojej żony B) :D .

 

nyfl.jpg

 

Doszly jeszcze 2 duże pudełka...

 

wwyw.jpg

 

Niestety musiałem kupić nowa chłodnice bo stara zaczeła sobie sama z siebie puszczać płyn 3 dni po zalaniu ... :blink: no i niestety jest to AG Tech bo ciezko kupic cos lepszego...albo Turcja albo Indie, albo Chiny .

 

4n7t.jpg

 

Miałem problem z założeniem dorobionego zbiorniczka na olej do odzysku (okazał się nie mieścić w zaplanowane miejsce)- kupiłem wiec jednak orginalny zbiorniczek Fastera ...ale on wcale nie jest mniejszy. No ale OK, ktorys pojdzie do C330, a drugi do C360 i bedzie git.

 

xu5y.jpg

 

No i nowiutki fotel STAR, taki sam jak był (stary sprzedałem).

 

wmyf.jpg

40yb.jpg

 

Przednia maske spotkał ten sam los co błotniki - wetsanding + polerowanie mechaniczne .

 

bzxn.jpg

 

cl2g.jpg

 

hxt8.jpg

 

Jakby nie masz i gniazda hydrauliczne to juz bym się witał z gąska.... a tak to jeszcze troche pracy jest :ph34r: . Ale efekty remontu mnie bardzo cieszą :) .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v