Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Teraz napewno bedzie do zrobienia kosiarka sadownicza Aedes As3200 . Kiedy - jeszcze nie wiem, ale wstepnie planuje na maj 2014. Przed tym musze dodac jeszcze gniazda hydrauliki 6szt do C-360 które leża już przeszło rok na półce, by wogóle móc używać tego sprzętu.

 

Czarne koło pasowe dla mnie jest bardzo OK, nie wiem co w nim dziwnego. Już dziwniejszy może się wydawać zółty wiatraczek.

 

Konkurs Top Agrar juz rozstrzygniety ? 30tki juz wypicowane? Ciekaw jestem jaki warsztat ma robić/robił te remonty dla wydawcy Top Agrar.

Opublikowano

Teraz napewno bedzie do zrobienia kosiarka sadownicza Aedes As3200 . Kiedy - jeszcze nie wiem, ale wstepnie planuje na maj 2014. Przed tym musze dodac jeszcze gniazda hydrauliki 6szt do C-360 które leża już przeszło rok na półce, by wogóle móc używać tego sprzętu.

 

Czarne koło pasowe dla mnie jest bardzo OK, nie wiem co w nim dziwnego. Już dziwniejszy może się wydawać zółty wiatraczek.

 

Konkurs Top Agrar juz rozstrzygniety ? 30tki juz wypicowane? Ciekaw jestem jaki warsztat ma robić/robił te remonty dla wydawcy Top Agrar.

 

 

Rozstrzygniety ;) Fabryka ursus z Lublina będzie je remontować zgodnie z "instrukcją napraw c-330 " , więcej można się dowiedzieć z strony internetowej tego czasopisma .

Opublikowano

Te pompy,śrubki i kółeczka od pasków klinowych lepiej by wyglądały i bardziej przypominały oryginał jeśli były by pomalowane razem z całym korpusem.Teraz to wygląda jak traktor cyrkowy.

Opublikowano

właśnie takie "świecące się" śrubki i lekko wyróżniające się części dodają tego czegoś każdej maszynie. Zawsze jak się popatrzy na takie rzeczy, to uśmiech sam się pojawia na twarzy. Sam jakbym miał więcej czasu, to bym też zrobił sobie taki dokładny remont "trzydziestki". Podsumowując wielki ukłon w Twoją stronę Vitoma, bo wiem ile czasu i nerwów potrzeba poświęcić żeby zrobić coś porządnie, ładnie i z głową. :)

Opublikowano (edytowane)

Odpowiem za właściciela, jeśli źle to niech mnie poprawi. Uchwyt zapewne do zbiorniczka oleju układu wspomagania. A poza tym piękna dokładna robota, szacunek :)

Edytowane przez irek84
Opublikowano

właśnie takie "świecące się" śrubki i lekko wyróżniające się części dodają tego czegoś każdej maszynie. Zawsze jak się popatrzy na takie rzeczy, to uśmiech sam się pojawia na twarzy.

 

Dokładnie - też tak uważam. Lubie właśnie taki styl wykonania maszyn i sam staram sie wykonywać w nim remonty. Musi być jakaś domieszka cynku czy detali w innym kolorze, inaczej jest strasznie monotonnie i sprawia to dla mnie wrazenie partaniny - lakierowanie całości po złożeniu (np maszyny Mandam - dla mnie sa wizualnie okropne).

 

Piękna robota ;)

A po co ten uchwyt (połówka) na skrzynce narzędziowej ?

I gdzie i za ile jeśli to nie tajemnica można kupić taką szpulę papieru ?

Odpowiem za właściciela, jeśli źle to niech mnie poprawi. Uchwyt zapewne do zbiorniczka oleju układu wspomagania. A poza tym piękna dokładna robota, szacunek :)

 

Odpowiedz poprawna :)

Opublikowano (edytowane)

Witam, też ściągnąłem tylne błotniki bo muszę wymienić boczne blachy bo całe dziurawe, dzisiaj właśnie jedną wyciąłem szlifierką ale ciężko dojść do niektórych spawów i mam pytanie jak ty sobie z tym radziłeś? miałeś może jakąś malutką szlifiereczkę lub coś, jak możesz to mógłbyś mi coś poradzić, dzięki :)

 

Jeszcze mam takie pytanko czy baza akrylu po nałożeniu wygląda jako tako czy jest matowa i konieczne jest późniejsze nałożenie lakieru bezbarwnego dla połysku ?

Edytowane przez Maniek101
Opublikowano

Dziś jak ursus na swojej Stronie na FB wstawił zdjęcia ursusa C-330,którego zabierają do Remontu,to pozwoliłem Sobie wstawić link do Twojego Tematu,z Zapytaniem,,,czy Ursus Lublin się Postara i zrobią Remont Staranniej i Dokładniej niż twój :) Niestety po 30 minutach mój komentarz został Usunięty ;)

Opublikowano

Witam, też ściągnąłem tylne błotniki bo muszę wymienić boczne blachy bo całe dziurawe, dzisiaj właśnie jedną wyciąłem szlifierką ale ciężko dojść do niektórych spawów i mam pytanie jak ty sobie z tym radziłeś? miałeś może jakąś malutką szlifiereczkę lub coś, jak możesz to mógłbyś mi coś poradzić, dzięki :)

 

Jeszcze mam takie pytanko czy baza akrylu po nałożeniu wygląda jako tako czy jest matowa i konieczne jest późniejsze nałożenie lakieru bezbarwnego dla połysku ?

 

No cóż - trzeba pokombinować żeby wyszlifować/ przeciać niektóre spawy - ja uzywałem szlifierki katowej z tarcza 125/1.2. nawet chyba nie potrzebowałem dremela do tej roboty. Ale tak - łatwo nie jest.

 

Baza - bezbarwny jest na nia konieczny.

 

Na lakier akryl nie dajesz bezbarwnego.

 

Dziś jak ursus na swojej Stronie na FB wstawił zdjęcia ursusa C-330,którego zabierają do Remontu,to pozwoliłem Sobie wstawić link do Twojego Tematu,z Zapytaniem,,,czy Ursus Lublin się Postara i zrobią Remont Staranniej i Dokładniej niż twój :) Niestety po 30 minutach mój komentarz został Usunięty ;)

 

Hehe no ciekawe ciekawe. Wklej link do tej strony, zobacze sobie.

Opublikowano (edytowane)

vitoma, ile płaciłeś za 1l akrylu z utwardzaczem i rozpuszczalnikiem? Bo mnie skasowali za 1l akrylu + 0.5l utwardzacza + 100ml rozpuszczalniku 160zł trochę mi się to dużo wydawało... Mam to wszystko razem wymieszać, czy te proporcje są ok?

Edytowane przez Maniek101
Opublikowano

Ja za taki zestaw zaplaciłbym 100zł. Ale to naprawde zalezy od sklepu - jakich producentów sprzedaja lakiery i czy ida na ilosc i niższe ceny czy odwrotnie. Ten sklep w ktorym ja sie zaopatruje jest akurat bardzo tani.

 

Rozpuszczalnika w teorii dodaje sie 10%, ale ja dodaje na ogol mniej- to musisz dobrac metoda prób żeby gęstość była odpowiednia do twoich upodoban i umiejetnosci.

Opublikowano

Zazwyczaj akryl z utwardzaczem miesza się w stosunku 1:2 czyli na 2 litry lakieru 1 litr utwardzacza, w twoim przypadku na 1 litr lakieru 0,5 litra utwardzacza plus ok 10ml rozcieńczalnika, a poza tym wszystkie dane umieszcza producent danego lakieru na puszce, więc poczytaj to.

Opublikowano (edytowane)

Elektryka niestety nie jest zrobiona - miałem to robić z kolegą ale on nie miał wczoraj jednak czasu. Czekamy do poniedziałku-wtorku. Ale może to i dobrze bo obejrzałem istalacje elektryczna ktorą kupiłem i stwierdzam ze to badziewie. Kupie taka jak kupiłem do C-360 czyli LSN Lublin.

 

Pozatym coś tam poskładałem w międzyczasie...

 

No i wypolerowałem błotniki tylne z góry - chciałem żeby były idealnie gładkie - więc papier P2500 wodny + polerowanie mechaniczne Fast Cut + na twardej gąbce@Makita 9227CB + wykończenówka Poorboys SSR1 na miękkiej gąbce waflowej@Makita 9227CB. Czas pracy ponad 1 godzine/błotnik.

 

zolv.jpg

 

iwti.jpg

 

bemh.jpg

 

vc1f.jpg

 

ee0p.jpg

 

7zi0.jpg

 

1spu.jpg

 

huap.jpg

 

8sqr.jpg

 

vr6b.jpg

 

i8ib.jpg

 

50lf.jpg

 

hkr6.jpg

 

hnkx.jpg

 

wpuq.jpg

 

k8u6.jpg

 

8rje.jpg

 

v7sg.jpg

 

vzb8a.jpg

 

1plu.jpg

 

qdsi.jpg

Edytowane przez vitoma
Opublikowano (edytowane)

jak oceniasz tą instalacje w 60-tce ? Bo też musze w swojej zmienić, a właśnie mówią że te kupcze to nic nie warte.

 

Ta z LSN Lublin moim zdaniem jest OK. Zmienilismy w niej tylko glowny przewod zasilajacy na ten co byl orginalnie bo oni dali 2,5mm2 a orginalnie był chyba 6mm2. 230mtg od remontu, poki co instalacja w c360 działa w całości.

 

@Vitoma ile dałeś za gniazda hydrauliczne razem z oprawkami?

 

http://www.agropomoc...arv_2_7245.html

 

Pomnóż w tym przypadku przez 2, dodaj do tego oznaczniki kolorowe i zbiorniczek na olej + wezyki (wszystko oprocz wezyków jest w tym sklepie).

 

Szybkozłączki firmy TEPER - ok 25zl/szt - http://www.zamowienia.teper.com.pl/

Edytowane przez vitoma
Opublikowano

Fajna robota :)

Nie chciałeś zrobić zasilania orbitrolu na stalowej rurze ? Byłoby więcej luzu przy filtrze oleju bo poszedłbyś za nim. I jeszcze jedno czy przy intensywnym użytkowaniu nie będzie ci się grzał olej w układzie wspomagania. Mam przerobionego mtz na orbitrol i zrobiłem sobie małą chłodniczkę oraz mam dużo większy zbiornik oleju a i ta temperatura jest spora.

Złącza hydrauliczne i faster pierwsza klasa :)

Opublikowano

Vitoma super robota chłopie bardzo mi się podoba twój ciapek, mojego też by się już pasowało odnowić. CO do instalacji kup sobie kabla 1,5mm rózne kolory i zrób swoją własna instalacją od podstaw, roboty trochę ale na pewno ci będzie działać, do h4 polecam założyć przekaźniki, u mnie bez siadała szybko stacyjka, teraz mam spokój a światła świecą lepiej niż bez przekaźnika. Podstawa jest dobra z fiata cc, kupisz za grosze jest tam miejsce na 4 przekaźniki i płytkowe bezpieczniki a idealnie wchodzi w miejsce za regulator prądu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v