Skocz do zawartości
toreto

Problem z Rewersem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
toreto    0

WItam, czy miał ktos problem z jazdą renówką w mróz ? siadłem dzis do mojej reni, odpaliła ładnie wszystko cacy a nie reaguje na rewers, do przodu zapala sie kontrolka, puszczam sprzęgło i nic, nie ma reakcji, do tylu nawet nie zaskakuje kontrolka, czy to moze byc spowodowane mrozem? czujniki przemarźnięte i nie reagują ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

toreto    0

Kolego a gdzie wlewa sie olej do skrzyni ? z tylu przez ten wlew nad wyjsciami hydraulicznymi czy gdzieś w innym miejscu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

wlew jest po srodku obudowy podnosnika centralnie umieszczony z tylu pomiedzy plyta z wyjsciami hydrauliki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MayeskiJD
      Dzień dobry.Mam problem z moim john Deere 6610.Kupiłem go we Francji i było z nim wszystko ok.W polsce zaczołem nim jezdzic kilka dni i nagle przestałł jezdzic.Kiedy przełączam przełącznik przód tył po lewej stronie kierownicy,nazywa sie to rewers czy cos w tym stylu,to zaczyna pikać coś i traktor nie jedzie.Czasem traktor jeździ i w pewnej chwili sie zatrzymuje.Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu ,jezeli nie zrozumieliscie to dopisze jak cos.
       
       
      jeszcze jak byście mi podać jakiś servis JD z woj.Łódzkiego,jezeli oczywiscie znacie.
    • Przez przemek704
      Witam!Nie mam dużego doświadczenia z ciągnikami renault ale mam coś takiego do kupienia jak renault 681.4S z 1984 roku sprowadzony z Norwegii i mam kilka pytań:
      1. Czym różni się model 681.4S od 681-4 bo podobno są to dwa różne ciągniki
      2. Egzemplarz który oglądałem ma problem z rewersem, czasami, średnio co drugi raz jest problem z wrzuceniem wstecznego, dźwignia wchodzi ale słychać zgrzyt i ciągnik nie jedzie, przy ponownym wrzuceniu wstecznego (czasami trzeba trzy razy próbować) bieg wchodzi i już go nie wyżuca i ciągnik jedzie. Czy aby usunąć taką awarię trzeba ściągać kabinę lub rozpoławiać silnik? Taką informację dostałem od jednego mechanika (może chciał mnie zniechęcić), jakie są mniej więcej koszty robocizny aby to usunąć? Podobno tego typu problem z rewersem się zdarza (tak się dowiedziałem w sklepie gdzie można kupić części aby to naprawić) koszt części to ok 1500 zł tylko pytanie czy wymieniać wszystkie elementy czy tylko to co jest uszkodzone (podobno trzeba wymienić wodzik jakieś dwa pierścienie mosiężne (synchronizatory) i łożysko igiełkowe).
      co o o tym myślicie? robił ktoś coś takiego?
      3. na przewodzie paliwowym idącym do pompy wtryskowej jest zamontowany jakiś kranik, zawór podobno oryginał, który przecieka i trzeba go zakręcać po zgaszeniu silnika (nie wiem czy cieknie też podczas pracy silnika - pewnie tak)
      4. jest urwana jedna poduszka trzymająca kabinę, duży koszt naprawy?
       
      Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi
×