Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

W moim JD od jakiegoś czasu nie działa pneumatyczny hamulec postojowy znaczy gdy wciska się hamulec nożny przyczepa hamuje a gdy ręczny to tylko ciągnik a wcześniej i przyczepa hamowała co się mogło stać.

Proszę o pomoc.

Opublikowano

musisz sprawdzić zawór pneumatyki prawdopodobnie za lewym kołem dojdziesz po wężach powinna dochodzić do niego linka lib cięgno od hamulca ręcznego zobacz niech ktoś zaciąga ręczny a ty sprawdź czy mechanizm pracuje możliwe że trzeba będzie wyregulować lub wymienić zawór

Opublikowano

to prawdopodobnie masz zepsuty ten zawór jeśli cięgło porusza się a zawór nie działa. Najlepsze rozwiązanie to demontaż i sprawdzenie go na sucho radzę go nie naprawiać tylko wymienić na nowy

Opublikowano (edytowane)

Hooyah! Zarówno dźwignia hamulca ręcznego, jak i pedały hamulca oddziałują na tzw. zawór kontrolny hamulców przyczepy. Jak sugerował Waldek, tam wypadałoby rzucić okiem. Zawór znajduje się z tyłu kabiny (w dolnej części), po lewej stronie, pomiędzy ramieniem górnym podnośnika, a kabiną. Będzie go widać, wchodzi do niego linka hamulca ręcznego. Może coś pękło w środku, np. sprężna, czy zaworek (suwak). Masz hamulce jedno i dwuobwodowe, jednocześnie, tj. 2+1? Pozdrawiam. WHPL

Edytowane przez WhiteHawkPL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v