Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

ktoś z Was wie co oznacza kod błędu 08 i 12 ? dodam ze nie działa mi wskaznik paliwa oraz długie swiatła , kierunkowskazy ( awaryjne działają) i nie mam podświetlenia tablicy - pomożecie ?

Opublikowano

pomału i doszedłem co było ze wywalało mi błąd engine alarm 0012 - przetarty był przewód do kontrolki przy filtrach paliwa w tym lambo (podejrzewam ze pewnie jakieś ciśnienie albo podgrzewanie to jest ) teraz tylko 008 -ale z tego co się dowiedziałem to ten coś ma wspólnego ze świecami żarowymi - tylko gdzie ich szukać ?

Opublikowano

U nas płomieniówka też nie działa, i wywala w związku z tym błąd Engine alarm 009 ale w zimę pali bez problemu. W naszym jest chyba sknocony ten elektrozawór który podaje paliwo do świecy. Trzeba będzie się tym zająć, bo nie lubię jak coś jest i nie działa.

Opublikowano

Ja w tej chwili mam jeszcze dużo roboty, ale zima długa to się zrobi w chłodne zimowe wieczory. Po sezonie licznik jedzie do Będzina i jak wróci to wtedy się zrobi, bo w tej chwili to już nic nie wyświetla, działa tylko kontrolka od niskiego poziomu paliwa - "ladacznica" :D

Opublikowano

Z ciśnieniem to jest tak, że na zimnym jest prawidłowe, a po rozgrzaniu spada do pierwszej kreski na wskaźniku. Nie wiem czy te wskazania są miarodajne, bo wcześniej cały licznik wariował aż przestał pokazywać cokolwiek. Oleju nie ubywa, bo sprawdzam zawsze na bagnecie. Kontrolka do ciśnienia nie zapala się.

Opublikowano

Tak samo i u mnie jest z tym ciśnieniem i dlatego pytam. Chyba te ciągniki tak maja bo na olx było ogłoszenie o sprzedaży takiego lambo o przebiegu coś ponad 2000 i i nasz polski od dilera  a ciśnienie było  przy zimnym ponad 4  a przy rozgrzanym pierwsza kreska ..

w Poniedziałek rozmawiałem z mechanikiem od kalibracji skrzyni to mówił mi ze ich się nie kalibruje tylko sprawdza i przeczyszcza przekazniki - ty coś robiłeś w skrzyni ?

Opublikowano

skrzyni się kalibruje i kropka !!! używa się do tego urządzenia o nazwie ART lub same analyser i jest tam opcja do kalibrowania skrzyni ciekawe po co tam jest jak rzekomo się tego nie robi?

ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku ile u was wynosi nie patrzcie się na wskaźnik tylko manometr się wkręca i mierzy

Opublikowano

Jak wcześniej pisałem ja już nie patrzę na ten wskaźnik ciśnienia, bo nic złego się nie dzieje. Co do skrzyni biegów, to robiliśmy kalibrację już 2 razy. Jak tylko go kupiliśmy i później chyba po dwóch latach jakoś. Kalibrację wykonywał pan z serwisu DF w Rawie Mazowieckiej. Bardzo fachowa i rzetelna obsługa.

 Szczerze mówiąc, jak rozmawiałem z tym panem z Rawy, na temat tych skrzyń, to powiedział mi że te skrzynie to nie były jakoś specjalnie udane. Producenci szybko odeszli od ich stosowania, bo jak widać co jakiś czas są z nimi problemy.

Opublikowano

A masz kontakt to tego Pana bo ja kontaktowałem sie z Panem z łukowa on mi tak nagadał -

Bład engine 008 usunięty - awaria przekaznika od świecy płomieniowej ( przy bezpiecznikach )

Opublikowano

Kolego wszystko się da. Wszystko zależy w dużej mierze od zasobności portfela no i musi to zrobić dobry fachowiec, który zrobi to dobrze i niczego przy tym nie spier....li. Co do wyboru, to musisz pytać u producentów czy do tego modelu robią mocowanie ładowacza. Co do wyboru marki to jak wyżej.

Opublikowano
Posiadam katalog części instrukcje napraw i obsługi do rubin 120 - 180 w pdf
Opublikowano
Dnia 6.02.2018 o 19:52, letack napisał:

Posiadam katalog części instrukcje napraw i obsługi do rubin 120 - 180 w pdf

Witam. Chętnie bym skorzystał z katalogu części i instrukcji. Jeśli możesz to podziel się na PW lub e-mail: marcin8-1976@02.pl

Opublikowano

Mam taki problem, otóż w Lambo Champion 135 pękła sprężyna od pedału gazu i szperam w internecie i nigdzie nie można tego znaleźć. Może ktoś z Was miał już taką przygodę? Jazda na ręcznym jest trochę upierdliwa 😒

Opublikowano

Marcelix masz katalog części 

IMG_20191025_135537.jpg


Jak już jestem przy tym temacie to może mi ktoś podpowie - mianowicie licznik hektarów mi źle wskazuję, zanirza pomiar.. Coś źle mam w ujstawieniach czy co..

Opublikowano

Dzięki PIOZZ za zamieszczenie fotki chodzi mi o element nr. 1.4  Na schemacie jest, ale w realu to dokupić ciężka sprawa. Zapytam w serwisie DF w Sniadowie, bo do nich mam najbliżej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SuperRolnik1
      Witam. Założyłem nowy temat gdyż podobnych informacji nie mogłem znaleźć a mogą one być pomocne dla innych posiadaczy tych ciągników. Piszę w imieniu kolegi. Kupił ciągnik Deutz Fahr Agroprima 6.06 i nie wie od czego/do czego służy dźwignia z tyłu ciągnika, na środku tuż nad górnym zaczepem, za złączkami hydrualicznymi (widać to na zdjęciu). Instrukcji nie posiadamy, w internecie też ciężko cokolwiek znaleźć dlatego liczę na pomoc posiadaczy takich ciągników. Pozdrawiam


    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez Tomasz354
      Witam, mam poważny problem, podczas orania moim Lamborghini usłyszałem trzask i pług spadł na ziemie, po zdjęciu dekla okazało się,że łapa która jest na wałku ramion pękła na pół, teraz pytanie, gdzie takiego czegoś szukać ? Macie może jakieś pomysły ? jako ,że to Lambo, to pewnie w Same i deutz będzie to samo, chodzi o pozycje 10 z załączonego zdjęcia.
    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez Tomson402
      Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v