News

Polecane posty

Halun125    1
Napisano (edytowany)

Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 

I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

20180922_130202.jpeg

Edytowano przez Halun125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poprostu rozpadła ci się blokada trzeba rozebrać przednia oś

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halun125    1

Wiesz może jakiej długości są te śruby?

Ciężko wał napędowy rozpiąć żeby z całą osią wyjechać? Bo planuję ją bez kół paleciakiem wyjąć.

A te śruby na tym rysunku to pewnie o nr.58 ? 

ejpgs1DXFR54O.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

z wałem nie będzie problemu śruby długość nie wiem wykręć to zobaczysz jak by co to na rysunku 59 a nie 58 :) rozbiera się łatwo składa gorzej bo trzeba dobrze ustawić mechanizm


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez janek69
      Witam! Mam problem  w ciągniku Lamborghini 1060 Premium z półbiegami. Na wolnym i szybkim półbiegu ciągnik rusza i jedzie ale po zwiększeniu obrotów silnika (pow.700 obr.) ciągnik jakby się rozsprzęglał i zatrzymuje się . Na niskich obrotach mogę jechać nawet z obciążeniem . Problem ten nie występuje na średnim półbiegu !? Wymieniłem filtry i olej lecz problem nie ustąpił !  Czy jest na to jakieś '' lekarstwo'' ??
    • Przez Zbych6622
      Czy ktoś z forumowiczów  orientuje się  jakie obciażniki na przód pasują do lamborghini r3 105? Ma namiary na firmę która je sprzedaje ? 




    • Przez Casevil
      Mam problem z Lamborghini, a mianowicie chodzi mi o to że na prawie każdym biegu ciągnik ma problem z jazdą chodzi mi o to że na najniższych biegach jeździe ale wyższych już nie daje rady i wystarczy małe wzniesienie i ciągnik ma już problemy. Co robić? 
       
    • Przez michnik12
      Witam poszukuje używanego rozdzielacza hydraulicznego podnośnika do ciągnika lamborghini 674-70
    • Przez maniek05
      witam mam problem załącza mi się przedni napęd i  dwa koła ciągną wszystko wyłączone samoczynnie elektrozawór czyszczony tylko po założeniu go spowrotem cewka była gorąca i nie chciał się włączyć ale jakoś się włączył  może miał ktoś taki przypadek .
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.