Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam!

 

Szukałem podobnego tematu i nie znalazłem.

 

Panowie kupiłem nową spawarkę transformatorową 230/400V.

Ze spawarki wychodzą trzy kable (niebieski, brązowy i żółty(uziemienie)) i tu moje pytanie jak ją podłączyć do sieci 230V, a jak do siły 380V?

W załączniku podaje zdjęcie mojej wtyki do siły. Bardzo bym prosił o napisanie który kabel do którego oznaczenia pod wtykę do siły trzeba podpiąć.

 

Panowie bardzo proszę o pomoc jak to podłączyć, żeby nie było problemów i Proszę, żeby wypowiadali się ludzie co mają pewność, że tak ma być podłączone, a nie tacy co wydaje im się, że będzie dobrze.

 

 

Pozdrawiam HondaMtx :)

post-30683-0-01779800-1388500548.jpg

Opublikowano (edytowane)

W instrukcji nie ma jasnych informacji jak ją podłączyć. Więc zwróciłem się z prosbą do Was.Dołączam zdjęcie z instrukcji.

post-30683-0-03846500-1388504289_thumb.jpg

Edytowane przez HondaMtx
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak to nie ma? Przecież wszystko masz narysowane. Brązowy przewód jedna faza, niebieski druga faza, żółto-zielony PE. I to wszystko.

Opublikowano (edytowane)

Jeżeli chcesz podłączyć na 400 V to żółto zielony na uziemienie , a brązowy i niebieski pod 2 fazy czyli w Twojej wtyce R S T , kolejność faz nie ma znaczenia .

 

Oczywiście nie zapomnij przełączyć przełącznika na 400V

Edytowane przez mariuszd93
Opublikowano (edytowane)

Tak to ta choinka ,

@michał pomysł żeby tego nie podłączać jest zdecydowanie zły

 

czemu zły ja mam tak podlaczone? Tzn mialem bo oktualnie jest chwilowo jest podlaczona na 230

 

 

Ano dlatego, że wymagane jest zabezpieczenie przeciwporażeniowe. Jest ono średnio skuteczne, ale jest. A jak nie podłączysz to nie ma go wcale.

Edytowane przez Elektrotechnik
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Starczy już tego. Dyskusja zmierza na niewłaściwy tor, posty zaczynają podchodzić pod pkt. 1.8 taryfikatora, więc mając na uwadze dobro piszących i czytających temat zamykam, bo został już wyczerpany.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1862
      Witam.Mam prośbę do użytkowników ładowaczy mailleux.Zakupiłem adaptacje  do mojego 310lsa 89 rok wszystko pasuje z wyjątkiem mocowania od spodu do korpusu turbomatu gdyż adaptacja jest z 308lsa a tam są inaczej otwory od spodu.Czy ktoś może podpowiedzieć jak wygląda mocowanie w 309/310lsa,(najlepiej fotka).Druga sprawa jak się wpiąć bezpośrednio w hydraulikę,rozdzielacz joystick na 4 sekcje bez LS na 3 węże.Będę bardzo wdzięczny za podpowiedz,najlepiej fotki.
    • Przez noid
      Witam.
      Założyłem nowe radio i powstał problem z nagrzewnicą reflektorami roboczymi i wycieraczkami. Po włożeniu kluczyka do stacyjki wentylatory dmuchawy nie działają. Wycieraczki również nie działają jak i reflektory robocze.
      Ciągnik to Zetor 7245. Znalazłem jakiś schemat elektryki na necie lecz nie mogę go zrozumieć jeden po czechosłowacku( kolorowy) a inne czarnobiałe których i tak nie rozumiem.
      Zaczynając od pierwszego przekaźnika(o ile tak to się zwie) patrząc od góry z lewej, kable idą w następujący sposób.
      *Czerwony->czerwony, szary, 2x żółty
      *Czarny->2x szary, 2x czerwony+1 czerwony, 1 żółty
      *Czerwony-> 2x czerwony, 2x szary, żółty
      *Biały-> 2x szary, czerwony i niebieski.
      Bezpieczniki te brakujące to w tym miejscu coś jest nie tak ponieważ zaczyna palić albo bezpiecznik albo kable instalacji.
      Co oznaczają poszczególne kable i gdzie je powpinać? 
      Kolory kabli które tam są to
      Różowo-czerwony
      Czerwony
      Żółty
      Szary
      Biały
      Czarny
      Niebieski
      Co dalej to nie wiem. 









    • Przez grzegorzc360
      Witam, mam zamiar zakupić migomat, oglądałem w leroy Merlin i castoramie, liczę że koledzy z forum coś doradzicie. Spawarka nie będzie używana profesjonalnie, używana do napraw, czasami pospawania jakiś drzwi od czasu do czasu. Czasem jakieś blachy polepic, tłumiki kolegom połapać. Do większego spawania mam dużą transformatorowa spawarke. Nie mogę dodać zdjęć do postu
    • Przez Robson76
      Witam, taki problem mam, jak poprawnie powinny być podłączone rurki od sprzęgła i hamulca wom, czyli jeśli na tylnym moście jest przykręcona na górze to gdzie powinna być podłączona na pokrywie biegów? do otworu tego bardziej z przodu czy z tyłu?? ponieważ ciągnik kupiłem od tzw. "mechaników" i chcę ogarnąć co i jak bo WOM działa dosyć nietypowo, a że nie znalazłem rozwiązania to od razu zapytam co jest nie tak jeśli: wałek kręci się po włączeniu mechanicznym ale nie wyłącza się hydrauliką nawet przy obciążeniu?, poza tym przy zgaszonym ciągniku można wałkiem obracać zarówno po mechanicznym załączeniu wałka  jak również wiadomo przy  rozłączonym? jakieś sugestie ? w chwili obecnej nie mam możliwości wymontowania całego wałka z mostu bo być może problem tkwi w braku uszczelniaczy na całym tym ustrojstwie zwanym WOM?
    • Przez Karol123456
      Cześć,
      Zakupiłem ładowacz czołowy john deere 640a do mojego ciągnika 6200 i mam pytanie odnośnie poprawnego podłączenia hydrauliki. W ładowaczu zastosowany jest rozdzielacz z linią ls, tylko w ciągniku nie mam zamontowanego "bloku zaworowego PowerBeyond" czy jakoś tak. Dodatkowo w rozdzielaczu jedna z sekcji ciężko działa (ciężko przesuwa się suwak w rozdzielaczu) i nie wiem czy nie będzie taniej/lepiej kupić nowy rozdzielacz z joystickiem za ok 1000 zł i podłączyć go normalnie bez sterowania? Czy lepiej jednak kupić https://www.olx.pl/oferta/blok-zaworowy-dystans-john-deere-al161388-do-ladowacza-czolowego-CID757-IDrGBE5.html i poprawić/zregeneorwać rozdzielacz? A może ktoś ma do sprzedania ten PoweBeyond?
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v