Rafal155 Opublikowano 11 Maja 2014 Opublikowano 11 Maja 2014 no ja mam ołowiane własnie to zmienie je na wszelki wypadek .
zbyszekbrzuze Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 (edytowane) Chodzilo mi o takie klemy niezdejmowalne z kabla. Bo zakrecane olowiane sa nawet lepsze od mosieznych bo sie nie zasiarczaja tak szybko Edytowane 12 Maja 2014 przez zbyszekbrzuze
Rafal155 Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 No i dalej nic powymienialem wszystko i cały czas pyk i pyk i przygasa lampka od ladowania jak by mię miał siły obrócić wymieniłem rozrusznik na stary to bendiks cały czas chodzi jak masę zalacze a jak przekrecilem wałem to 2 razy zrobiło pyk pyk i nic...
balcerek1 Opublikowano 12 Maja 2014 Opublikowano 12 Maja 2014 Teraz mam kolejny problem mianowicie jak chciałem odpalić ciągnik parę razy przekrecil i padły akumulatory podladowalem je i kolejnym razem już nie zakrecil słychać tylko pykanie i lampka od aku gaśnie a jak przytrzymalem chwilkę dłużej to było słychać takie bulgotanie co to może być? Ps kable sprawdziłem i są ok... bulgotanie to tylko w akumulatorach czyli któryś aku padł.
zbyszekbrzuze Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Kolega chyba powinien uzupełnić wiek w profilu, bo poziom wiedzy technicznej Kolegi jest taki, że tego ciągnika sam nie naprawi... Bez obrazy oczywiście. Mi to wygląda na oberwane płytki w akumulatorze, może w wyniku nieostrożnego zakładania i zdejmowania klem (młotkiem)
Ev3r Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 może to "bulgotanie" to bzyczenie uszkodzonego przekaźnika rozrusznika? Niech sprawdzi czy kręci na "ostro" przy zwarciu przewodów na rozruszniku
Rafal155 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Już rozwiązana sprawa z tym odprezanikiem i z tym pykaniem porostu jeden z akumulatorów jest padniety nawet na prostowniku z rozmachem nie dał rady aż się zagotowal a drugi zimniutki tu jest przyczyna bólu i źle dokrecony cylinder i uciekali ciśnienie i błogosławił torche tłok to jest taka robota jak ktoś stoi ci nad głową i d..e truje
Rafal155 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 (edytowane) i w jaki sposób mozna sprawdzic urzteczność akumulatorów ?? Edytowane 16 Maja 2014 przez Rafal155
zbyszekbrzuze Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 Zmierzyc ich napiecie spoczynkowe i pod obciazeniem rozrusznikiem, zuzyty bedzie mial bardzo niskie. Polecam takze zaniesc je do punktu sprzedazy akumulatorow, tam maja specjalne urzadzenie do badania i w 10 sekund bedzie wiadomo.
Kamilmkm Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 (edytowane) Witam Mam taki w problem jak w temacie, zablokowana jest jedna dźwigienka odprężnika (pierwsza od kabiny), druga chodzi luźno, natomiast tej zablokowanej nie można ruszyć, próbowałem już lekko młotkiem stukać ale nie chce się poruszyć. Jest zablokowana w pozycji uruchomionego silnika. Ciągnik był nieużywany przez jakieś 3 lata, wcześniej odprężnik działał bez problemu. Po odpaleniu i nagrzaniu silnika też nie chce drgnąć ten odprężnik. Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób się go wymienia, czy wystarczy tylko odkręcić tą jedną śrubkę przy dźwigience i wyciągnąć ją, czy też jest przy tym więcej rozbierania? Bo patrząc na zdjęcie tej dźwigienki w katalogu boje się że coś może tam w środku spaść! Edytowane 25 Czerwca 2014 przez Kamilmkm
Pablo1970 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Do środka na pewno nic nie wpadnie ponieważ jest to kawałek pręta który spiłowany jest zjednej strony do kantu , który ma wcięcie na oring aby zapobiec wyciekowi oleju . B)
Kamilmkm Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 w takim razie jak tylko znajdę chwilę wolnego czasu to będę próbował ją jakoś wytargać z korpusu. Ciekawi mnie co tam może ją tak trzymać, zapuszczałem ją kilka razy WD i nie pomogło. Rozruszać jej nie idzie, ale może uda się wyciągnąć całkowicie.
zbyszekbrzuze Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Troche sily i pojdzie, ja niedawno wyciagalem u siebie po 30 latach pracy jedna dzwigienke zeby wymienic oring, to zapierala sie o wyklepane zadry, ze starosci. Ciezko, ale poszlo, zycze powodzenia.
Konrad2112 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Da się usunąć nieszczelność dźwigienek odprężnika z zewnątrz silnika ?
Konrad2112 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) a w jakim dziale jest ten post, nie czasem w T-25 ? Edytowane 19 Lutego 2015 przez Konrad2112
Hari123 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Tak, wystarczy wyciągnąć dźwignie i wymienić malutki oring 20gr sztuka.
new_profil_luki21 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Yyyy... a jak on się trzymają wewnątrz? Bo dobry temat się pojawił? Wymieniałeś?
mani51 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 http://agrotrade.home.pl/inkontrahent.php?g=372 Odkręcasz śrubkę nr 6 i wychodzi.
mireek111 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 mi też tam cieknie jaki jest rozmiar tego oginga ? i ciągle odkręcają sie te nakrętki m6 z tel listwy , jakieś specjalne nakretki kupić ?
Hari123 Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 Wystarczy przynieść tą dźwignie do sklepu tam dopasują, a co do śrub wystarczy dobra podkładka sprężynowa
hacki Opublikowano 20 Lutego 2015 Opublikowano 20 Lutego 2015 kup nakrętkę z teflonem (samohamującą) i po sprawie
Gość Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 (edytowane) witam w moim wladku nie działa odprężnik jaka może być tego przyczyna? Tematy połączone Edytowane 10 Grudnia 2015 przez Gość
mtracz Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Nieprawidłowy luz zaworowy. Uszkodzone dźwigienki w bloku silnika, odpowiedzialne za "unoszenie" zaworów. Dźwignia z kabiny nie ma połączenia z dźwigienkami w bloku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jak złożyć kolumnie kierownicy t25
t25 bury pelikan
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się