Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i dalej nic powymienialem wszystko i cały czas pyk i pyk i przygasa lampka od ladowania jak by mię miał siły obrócić wymieniłem rozrusznik na stary to bendiks cały czas chodzi jak masę zalacze a jak przekrecilem wałem to 2 razy zrobiło pyk pyk i nic...

Opublikowano

Teraz mam kolejny problem mianowicie jak chciałem odpalić ciągnik parę razy przekrecil i padły akumulatory podladowalem je i kolejnym razem już nie zakrecil słychać tylko pykanie i lampka od aku gaśnie a jak przytrzymalem chwilkę dłużej to było słychać takie bulgotanie co to może być?

 

Ps kable sprawdziłem i są ok...

bulgotanie to tylko w akumulatorach czyli któryś aku padł.

Opublikowano

Kolega chyba powinien uzupełnić wiek w profilu, bo poziom wiedzy technicznej Kolegi jest taki, że tego ciągnika sam nie naprawi... Bez obrazy oczywiście. Mi to wygląda na oberwane płytki w akumulatorze, może w wyniku nieostrożnego zakładania i zdejmowania klem (młotkiem)

Opublikowano

może to "bulgotanie" to bzyczenie uszkodzonego przekaźnika rozrusznika? Niech sprawdzi czy kręci na "ostro" przy zwarciu przewodów na rozruszniku

Opublikowano

Już rozwiązana sprawa z tym odprezanikiem i z tym pykaniem porostu jeden z akumulatorów jest padniety nawet na prostowniku z rozmachem nie dał rady aż się zagotowal a drugi zimniutki tu jest przyczyna bólu i źle dokrecony cylinder i uciekali ciśnienie i błogosławił torche tłok to jest taka robota jak ktoś stoi ci nad głową i d..e truje

Opublikowano

Zmierzyc ich napiecie spoczynkowe i pod obciazeniem rozrusznikiem, zuzyty bedzie mial bardzo niskie. Polecam takze zaniesc je do punktu sprzedazy akumulatorow, tam maja specjalne urzadzenie do badania i w 10 sekund bedzie wiadomo.

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam taki w problem jak w temacie, zablokowana jest jedna dźwigienka odprężnika (pierwsza od kabiny), druga chodzi luźno, natomiast tej zablokowanej nie można ruszyć, próbowałem już lekko młotkiem stukać ale nie chce się poruszyć. Jest zablokowana w pozycji uruchomionego silnika.

Ciągnik był nieużywany przez jakieś 3 lata, wcześniej odprężnik działał bez problemu. Po odpaleniu i nagrzaniu silnika też nie chce drgnąć ten odprężnik.

Chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób się go wymienia, czy wystarczy tylko odkręcić tą jedną śrubkę przy dźwigience i wyciągnąć ją, czy też jest przy tym więcej rozbierania? Bo patrząc na zdjęcie tej dźwigienki w katalogu boje się że coś może tam w środku spaść!

Edytowane przez Kamilmkm
Opublikowano

Do środka na pewno nic nie wpadnie ponieważ jest to kawałek pręta który spiłowany jest zjednej strony do kantu , który ma wcięcie na oring aby zapobiec

wyciekowi oleju . B)

Opublikowano

w takim razie jak tylko znajdę chwilę wolnego czasu to będę próbował ją jakoś wytargać z korpusu. Ciekawi mnie co tam może ją tak trzymać, zapuszczałem ją kilka razy WD i nie pomogło. Rozruszać jej nie idzie, ale może uda się wyciągnąć całkowicie.

Opublikowano (edytowane)

witam w moim wladku nie działa odprężnik jaka może być tego przyczyna?

Tematy połączone

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Nieprawidłowy luz zaworowy.

Uszkodzone dźwigienki w bloku silnika, odpowiedzialne za "unoszenie" zaworów.

Dźwignia z kabiny nie ma połączenia z dźwigienkami w bloku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jarox1100
      Witam po wymianie uszczelek popychaczy i wyregulowaniu zaworów w moim T25 nie można zgasić traktora nawet jak się wyciągnie wajche odprężnika to dlej chodzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v