Ev3r

Members
  • Ilość treści

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

2 obserwujących

O Ev3r

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

1170 wyświetleń profilu
  1. Ev3r

    T-25 + Tadlen KR-135

    Tak wszystko fabrycznie nic nie modyfikowałem
  2. Ev3r

    T-25 + Tadlen KR-135

    Powiem tak, wybór kosiarki to była misja, sam szukałem w necie info jaką wybrać. Jedni piszą że 1.65 inni że 1.35 i postanowiłem to sprawdzić. Pożyczyłem od kuzyna banrol 1.65 na zwykłej przekładni i ciągnik miał ciężko kosząc wysoką trawę, czuć było że nie może się optymalnie wkręcić na obroty. Oczywiście dał radę i wykosiłem na 3 biegu całe pole. Zacząłem się zastanawiać nad kosiarką na kołach łukowych i dalej rozkminiałem czy wziąć 1.35 czy 1.65 bo nie wiedziałem ile dają koła łukowe jeśli chodzi o lekkość rozruchu a takiej informacji nigdzie nie było. Zdecydowałem się na mniejszą i to jeszcze na kołach łukowych bo stwierdziłem, że ciągnik mi za to podziękuje. moje spostrzeżenia poniżej: Podczas rozpędzania kosiarki ciągnik praktycznie nie czuje obciążenia, tak samo podczas koszenia, tak jakby nic nie ciągnął. Podnoszenie? podnosi ją na jałowych obrotach bez dodawania gazu. Z 1.65 miał już ciężej - niby 30 kg ale robi dużą robotę. 1.35 tnie też bardzo dobrze, moja wersja ma 4 noże na bęben i 4 paski a nie tak jak pozostałe 2 noże na bęben i 3 paski Także jeśli ktoś chce żeby rusek nie odczuwał żadnego obciążenia i miał lekko polecam 1.35 na kołach łukowych, co nie zmienia faktu że dalej jestem ciekaw jak by pracował z 1.65 na kołach łukowych.
  3. Ev3r

    T-25 + Tadlen KR-135

    Nowo zakupiona kosiarka
  4. Ev3r

    T-25 + Tadlen KR-135

    Nowo zakupiona kosiarka
  5. Ev3r

    T-25

    też bym sobie zrobił taki zegarek ale w tym miejscu mam ciśnieniomierz kompresora, mówicie że 2tys mth to mało? Dobrze wiedzieć bo mój ma 1tys
  6. Ev3r

    T-25A2

  7. może to "bulgotanie" to bzyczenie uszkodzonego przekaźnika rozrusznika? Niech sprawdzi czy kręci na "ostro" przy zwarciu przewodów na rozruszniku
  8. Ev3r

    T-25A2

    lakier jest oryginalny jak wszystko z resztą świeci się bo go lekko przepolerowałem , utrzymał się tak bo był zawsze garażowany, jedynie wystarczyło go porządnie umyć, ja nie wykonuję praktycznie żadnych prac polowych więc jeszcze długo taki zostanie, z resztą mam do niego ogrom oryginalnych części.
  9. Ev3r

    T-25A2

    Po latach postoju postanowiłem zająć się traktorem T-25 A2 któłry jest w mojej rodzinie od nowości, był zaniedbany, postanowiłem go wyczyscić i przywrócić dawną sprawność, zmieniłem olej, przeczyściłem filtr oleju, zmieniłem filtry paliwowe, czeka go jeszcze regulacja zaworów i sprzęgła, muszę się też zająć cieknącą hydrauliką. Traktor jest w oryginale, jego przebieg to ok. 940MTH, po zakończeniu prac czyszczących i remontowych postanowiłem go doinwestować w halogeny i rozrusznik planetarny, za jakiś czas dodam więcej zdjęć.
  10. Tak jak pisze kolega balcerek wszystko w oryginale, Ale jest jeden problem traktor jest u nas od nowości ale jeździło nim przede mną 4 osoby i weź tu dochodź co kto regulował Powiedzcie mi na jakiej zasadzie działa to sprzęgło, czy na jego załączanie mają wpływ obroty silnika, bo silnik mam jeszcze nie do końca wyregulowany (nie ma tyle mocy co powinien mieć) więc może to nie do końca wina sprzęgła, ja napisałem że chodzi o sprzęgło bo tak podejrzewam, jak widać na filmiku traktorowi obroty rosną a jedzie jak na pół-sprzęgle
  11. Ale jak cofnę te łapki to nie będzie tak, że sprzęgło będzie słabsze?
  12. Miałem dzisiaj chwilę czasu to odkręciłem dekielek, wydaje mi się że jest tak jak to opisałeś, ale sprawdźcie:
  13. Wybaczcie że cały czas wrzucam te filmy ale sam nie mam zielonego pojęcia o tym wszystkim, mam tyle luzu co na filmiku: regulacja na cięgnie wygląda tak: (można dużo podciągnąć)
  14. Wymieniłem w moim T25 filtry paliwowe i jest już dużo lepiej z mocą, teraz przyjrzę się zaworom i wtryskom, ale mam z nim kolejny problem a mianowicie nie chce jechać, wygląda mi to na winę sprzęgła, tak jak mówiłem ciągnik ma 940mth przepracowane, jak widać na filmie ciągnik ma obroty i nie chce jechać (na filmie ruszałem z 5 biegu żeby to sprawdzić) z tego co widać silnik obroty miał cały czas wysokie całkowite załączenie napędu trwało jakieś 10-12 sekund. Jeżeli chodzi o wysprzęglanie to nie mam większych zastrzeżeń, raz się zdarzyło że szarpnął delikatnie podczas wrzucania biegu, ale to było tylko raz. Mogę to jakoś wyregulować czy coś jest do wymiany?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj