Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam chciał bym się zapytać co można zrobić żeby nie wywalał płynu przez chłodnice dodam ze prawdopodobnie głowica jest pęknięta ale na razie nie ma kasy na nową a za każdym razem jak doleje to wywala teraz pewnie by brakło z 5 litrów do pełna

Opublikowano

Zaloz sobie jakas bańeczke na wezyk nadmiaru i lap ten co wywala raczej nic nie zrobisz zeby niewydmuchiwal, najprawdopodobniej to uszczelka a nie glowica, przynajmniej mi sie jeszcze nie zdazyło zeby pękła glowica, uszczelke mi wypalało na różne sposoby:z tloka na tlok to juz nie odpalał, z tloka na kanał chlodzenia to ladował kompresje do chlodnicy, z tloka na kanał oleju to przez bagnet mi fukało. To wszystko w 3 p. W wiekszych silnikach niemam problemow z glowica.

 

Opublikowano

bańka nic nie pomoże bo korek jest założony z dziurami żeby ciśnienie wywaliło bo jak był szczelny to dziurę w chłodnicy zrobiło i tyle albo waż przelotowy rozwalało a uszczelka pod głowico zmieniana była bo płyn poszedł w komin . A czujnik temperatury ma jakiś wpływ na cokolwiek czy tylko pokazuje temperature it tyle ogólnie ciężko go w zimę nagrzać w kabinie a wskazówka nawet do połowy ma ciężko dojść chyba ma za dobre chłodzenie :)

Opublikowano (edytowane)

Ciezko go nagrzac bo jezeli nieszczelny masz uklad to plynu nie wypcha na kabine, to gdy miales sciagnieta glowice niezauwazyles peknięcia? Trzeba bylo podgrzac glowice palnikiem zaraz byla by widoczna rysa. Na to by niewywalalo niema żadnej rady. A powinien byc bardzo slaby jezeli traci kompresje, chyba ze walneło w glowicy z wydechowego kanalu na kanal z plynem, tak czy inaczej bez zmiany glowicy nic nie pradzisz, poszukaj uzywanej glowicy bedzie tansza, tylko najlepiej zeby ktoś dał ci na nią gwarancje rozruchowa bo tez moze być walnięta. A co do nagrzewania silnika to wyciagłeś zapewne termostat i dlatego plyn cały czas jest w dużym obiegu, to niezdrowo dla silnika bo niedogrzany. A czujnik jedynie temperature wskazuje, nic poza tym.

Edytowane przez nik23
Opublikowano

termostat jest założony nowy bo stary był zacięty i cały czas otwarty a głowica była plantowana i robiona ale nie daliśmy na sprawdzenie szczelności niestety a jak otwarty jest korek od chłodnicy to widać jak dymek wylatuje a jak zgasi się ciągnik to słychać jak bulgocze w środku no niestety może w przyszłym roku poszuka się głowicy do niego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ROLNICZEK001
      Witam! C360-3p
      1. Jakie jest prawidłowe ciśnienie na wtrysku, bo u mnie na wtryskiwaczu było 150 i gość powiedział że trochę mało i ustawił na 180, czy to czasami nie jest zbyt dużo ? (sąsiad mówi że powinno być 160) jak to jest ?
       
      2. czy jest jakaś śrubka czy coś od obrotów przy pompie ?
    • Przez konopia992
      Witam, mam dwa problem z moją Renią 7034. Pierwszy to wyciek z skrzyni biegów, przy samym ramieniu podnośnika, na chłopski rozum to prosta sprawa, ściągam dekiel wymieniam uszczelniacz i gotowe, ale znajomy mnie nastraszył, że jak ściągnę ten dekiel to już tego nie poskładam i z podnośnikiem nie dojdę do ładu  ma może ktoś z was pojęcie czy to prawda ? Drugi problem to olej kapiący z rurki od odmy, jakoś strasznie się nie leje ale jak stoje to zostawiam małe plamy oleju, silinik to perkins 4 cylindry bez turba 70km, ma moc i ogólnie odpala i chodzi jak zegarek, a naczytałem się, że to objawy końca pierścieni i trochę nie chce mi się w to wierzyć   Pozdrawiam i dzięki za pomoc
    • Przez Cariena
      Problem dotyczy MF 3125, a mianowicie wygląda on tak:
      Nie posiadając bagnetu w tym ciągniku, postanowiłem kupić.
      Kupiłem w necie, rozmawiałem z gościem powiedział, że nie ma problemu, jest to dostępne. Kupiłem bagnet za 135 zł "oryginał".
      Niestety nasz oryginał tak za bardzo nie chce pasować. Ma średnicę ok. 1,5mm większą niż otwór na bagnet.
      Teoretycznie, gdy bagnet dojdzie do tego miejsca już nawet się macza w oleju (do kreski opisującą minimum)
      Wcześniej nie miałem w tym ciągniku bagnetu tylko jakiś kawałek blaszki, niewiadomego pochodzenia, nie mam z czym za bardzo porównać. I nie jestem pewien czy to na pewno odpowiedni bagnet.
      Tu następuje prośba, czy ktoś może jakoś potwierdzić, że ten bagnet o takich wymiarach jak na zdjęciu jest dobry do tego ciągnika??
       
      Odległość do maximum - 18,2 cm
      Odległość do minimum - 21,2 cm
       
      Poprzednio ni


    • Przez Matikrzew24
      Witam wszystkich bardzo serdecznie.
      Posiadam w swoim gospodarstwie ciągnik IMT 577 z mocno uszkodzonym układem napędowym. Posiada on za to sprawny silnik Perkins s 44a po remoncie. Przez co zastanawia mnie kwestia przełożenia tego silnika do jakiegoś Massey Ferguson-a z nieopłacalnym do naprawy silnikiem Perkins A4.248. Konstrukcje są bardzo podobne, ale czy takie same ? Gdzie napotkam problemy ?
    • Przez dzikitadzik94
      Witam  
      Otóż mam taki problem, robiłem kapitalny remont silnika Perkins 3P. Wał do szlifu, nowe tuleje tłoki, pompa olejowa, planowanie bloku, regeneracja i planowanie głowicy itp. Rozrząd ustawiony na znaki, odpala na dotyk. Lecz po 40 motogodzina pękła mi dźwigienka zaworowa która była stara niewymieniana. Było ciśnienie wydychało mi uszczelkę pod głowicą. Ściągam głowice, moim oczom ukazały się obite zwory wydechowe na tłokach  . Nie wiem za bardzo co może dolegać, rozrząd dobrze ustawiony, blok splanowany razem z tłokami że nie wystają ponad tylko są na równo z płaszczyzną bloku. Ma ktoś jakieś sugestie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v