Skocz do zawartości
kamil21

Pompa hydrauliczna John Deere 6400

Polecane posty

kamil21    10

Witam panowie tak jak w temacie w którym miejscu w tym ciągniku mieści się pompa hydrauliczna wiem , że jedna to jest z tyłu pod kabiną , ale nie wiem czy jest jeszcze jakaś inna bo na allegro widziałem też pompę tłoczkową za 8 tyś i nie wiem w którym miejscu ona się znajduje , a i jeszcze jak chciałbym wymienić pompę to te za 2 tyś wystarczą czy musi być ta tłoczkowa jak by mi np. słabo podnośniki i wspomaganie działo z góry dzięki za odp :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zetek5340   
Gość Zetek5340

A jak z czystością oleju może wystarczy tylko wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

xraqued    81

zobacz zawory czy sa wszystkie drozne nie kiedy zamknie sie zawor przepraszam za bledy pisane na tablecie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil21    10

ale pompa zamula jak się ciągnik rozgrzeje np. w orce , siewie , jak jest zimny to chodzi dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    39

Najlepiej przed wymianom pomp pomierz ciśnienie hydrauliczne dochodzące do kostek potem za nimi ciśnienie .Mozę gubić i olej cofa się na powrót .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zetek5340   
Gość Zetek5340

To w takim razie tak jak kolega mówi wyżej po mierz ciśnienie a co do pomp to nie pamiętam ale chyba są w nim trzy jedna tak jak piszesz z tyłu pod kabiną a dwie chyba w skrzyni ale nie wiem czy można się dostać do nich bez większego rozbierania powiedz co się dokładnie dzieje może spróbuję ci pomóc B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil21    10

Chodzi o to , że jak jest zimny to wszystko chodzi okej tur podnosi szybko wywrot pługa idzie sprawniej tylni podnośnik podnosi szybko i lekko się kreci a jak już troche pochodzi to wszystko zamula .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zetek5340   
Gość Zetek5340

Był podobny przypadek w firmie właśnie przy 6400 ale co było to ci nie powiem spróbuje się dowiedzieć co było ale w tym przypadku pompa nie pomogła dam ci znać jak się coś dowiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil21    10

Dobra okej , dzięki wszystkim jak na razie za podpowiedzi i czekam ,aż się Zetek5340 coś postarasz więcej dowiedzieć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zetek5340   
Gość Zetek5340

Tak że byłem się pytałem ale nie było tego mechanika co go naprawiał a i nie mieli zbytnio czasu żeby pogadać bo nawał roboty mają postaram się jeszcze podjadę do nich i pogadam jak coś będę więcej to napiszę ci na pocztę B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
langedorf    0

Mam 6400 i dwa lata temu oddawałem go do serwisu na pomiary ciśnień: hydraulika, skrzynia biegów, ciśnienie oleju na wale korbowym, ciśniecie w cylindrach na sucho i próba olejowa Serwis autoryzowany Polboto Udanin. Koszt około 500 zł. JD ma dwie pompy jedna pod kabiną od hydrauliki (podnośnik, wspomaganie, hydraulika zewnętrzna) a druga systemowa w skrzyni biegów. Systemowa musi mieć wydajność około 16 bar ( przy 10 barach może być już problem z jazdą) nie mam pojęcia przy jakich obrotach się to sprawdza, więc najlepiej jak to zrobi serwis.

Koszt pompy systemowej to jest około 3000 zł plus robocizna 2000 zł ( ceny netto), pewnie jak zawsze dojdą jakieś dodatkowe koszty typu uszczelki itp. oczywiście też w serwisie.

Sprawdzałem na allegro i takiej pompy nie ma (numer katalogowy AL159447), podobne są po 1600zł.

Edytowano przez langedorf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil21    10

Dzięki kolego Langedorf ,czyli sądze , że do wiosny czeka mnie wymiana tej pompy pod kabiną ;)

Edytowano przez kamil21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartko944    5

hej. dołacze sie do tematu :) dokładnie na poczatek by pomierzyc cisnienie, np. u mnie jest na wyjsciach kolo 18-19 barów. przy małych czy duzych obrotach cisnienie powinno byc prawie takie samo:)

a powiedz czy wszystko zdycha?? jak sie rozgrzeje.

 

najważniejsze czy wspomaganie tez kierownicy tez pada??

 

bo jest tam taki zawór który rozdziela priorytety czyli sekcja wspomagania jest najwazniejsza,potem jest podnosnik i wyjscia hydrauliczne. np ja mialem pekniety blok podnośnika (wada tych modeli ) i w tedy mi nie podniosił na wolnych obrotach a cisnienie na wyjsciach było kolo 8 barów tylko, ale wspomaganie działało poprawnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kepa416    0

Witam czy ktoś rozwiązał tutaj problem? U mnie na początku był pęknięty blok z tyłu za kabiną został wymieniony. Rok czasu działało potem znów zaczęło szwankować podsinił TUR powoli, szybciej kiedy jednocześnie się skręcało lub dawało większe obroty. Potem nie był w stanie poskładać bron na polu i nie reagował na nic. Obecnie jeździ tylko przód i tył po wspomaganie też nie działa. Rozebrałem blok i miałem nowy na podmianę niestety blok jest cały zmieniłem sprawdziłem nie działa.. Czego szukać dalej jutro będę miał zegar do mierzenia ciśnienia w układzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    145

jakie mogą być przyczyny jak się pali kontrolka od ciśnienia oleju hydrauliczno-przekładniowego ? stan oleju prawidłowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×