Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
waldek315

MF 3090 Ustawienie zapłonu

Polecane posty

waldek315    2

Witam jak poprawnie ustawić zapłon w takim ciągniku. Ciężko odpala a wydaje mi się że jest źle pompa ustawiona. Na Plaka pali na dotyk. Silnik podobno jest 200 mth po kpl. remoncie. Ciągnik nie jest mój więc ciężko stwierdzić jak wcześniej odpalał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukiteam    1

Po tym opisie wychodzi że uszkodzona jest pompa wtryskowa . Jeśli na ciepłym nie chce palić to pompa wtryskowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

HondaMtx    120

Zapłon w tym modelu reguluje sie za pomocą obracania pompy wtryskowej w prawą lub w lewą stronę. Trzeba popuścić 3 śruby mocujące pompę i próbować obracać nią o parę milimetrów.

Edytowano przez HondaMtx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaptanluk    0

witam ja mam MF3125 ostatnio robiłem wtryski kupiłem nowe koncowki bo strasznie laly ale pompy nie zawoziłem do regeneracj ,w tamta zime to palił na tych starych wtryskach a teraz nie chce odpalic wcale li ciezko kreci a kupiłem nowy akumulator i nic a jak kreci to leci troszke dymu nie wiem co jest panowie pomuzcie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo36    5

dokładnie tak, jak przyszły nowe wtryski i ciśnienie się podniosło to pompa wymięka, co do akumulatora to może kupiłem ze zbyt małym Amperażem i jak rozumiem to jeden a zalecane są tam dwa akumulatory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaptanluk    0

ok dzieki wielkie ;) a moze wiesz ile jest biegow w takim maseju 3125 bo ja ma tylko 4 do przodu i do tyły i zół zajac a sa jakies połbiegi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

zależy jaka skrzynia.

jesli 16x16 to masz na jednym drążku żółw-zając i 4 biegi, a na drugim masz przód-tył i do tego półbieg w przycisku.

jeśli 32x32 to na jednym drązku masz dokładnie to samo na w/w, a na drugim masz dwa zakresy szybszy przód-tył i wolniejszy przód-tył i też półbieg w przycisku

jest też dynashift i tam masz 4 półbiegi przełączne pod obciązeniem bez sprzęgła.

 

P.S. półbieg znajduje się w przycisku przy EHR, lub w nowszych w drązku zmiany biegów tam gdzie się zmienia zółw-zając.

Edytowano przez HondaMtx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

przycisk znajduje się po prawej stronie (jak siedzisz w kabinie). Koło panelu ehr. Sa tam trzy przyciski (dwa zielone i jeden żołty) jeden masz od napędu, żółty od blokady, a trzeci zielony od półbiegu. Jest to ten przycisk, który znajduje sie najbliżej kierowcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaptanluk    0

a to na słupku to co jest za koputer czerwony do czego słuzy ?

 

sorki za zdjecie ale na kierownicy nie mam rewersu tylko mi chodziło o ten koputer do czego słuzy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

Ten komputer pokazuje prędkość jazdy, spalanie, spalanie na motogodzine, ile ha uprawiłes itp, ale niestety większość tych komputerów nie działa niestety.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

Poniewaz te komputery miały w sobie baterie podtrzymujące napięcie wrazie odpięcia akumulatora lecz z czasem baterie padły i przy ponownym odłączeniu akumulatora skasowały się wszystkie dane potrzebne do prawidłowego funkcjonowania, a w innym przypadkach komputer sie najzwyczajniej spalił.

 

A co do skrzyni to zacznijmy od tego ile masz zakresów i drązku od szyby(tym co zmieniasz kierunek jazdy)?

I czy przy kontrolkach na desce rozdzielczej masz mały ekranik na którym są 4 diody i narysowany żółw i zając?

Edytowano przez HondaMtx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

Jak za ehr od strony tylnej szyby to masz tam od tylnej wycieraczki sterowanie i ewentualanie od podnosnika. NIe zgadnę jaką masz skrzynie bo mi nie odpowiedziałeś na poprzednie pytania w poście.

Edytowano przez HondaMtx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

To Ci powiem, że wychodzi na to, że masz skrzynie 8x8. Tylko bardzo dziwne bo w tych mf-ach byly skrzynie 16x16 lub 32x32

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    120

o kurczaczek.. Pasuje sprawdzić czy w ogóle masz elektrozawór od półbiegu. Wiesz jak wygląda i gdzie się znajduje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotr0509
      Witam!
      Mam zetora 3320, robiłem kapitalny remont silnika oraz remont pompy paliwowej. Pompiarz chyba źle ustawił mi ją, ponieważ zwiększył dawkę paliwa. Zauważyłem to po większym spalaniu i przy dużym obciażeniu pokazujący sie czarny dym, przy rozruchu znów, słychać twarde dzwonienie silnika. Tak jakby był za wczesny zapłon. Czy może ktoś zna parametry ustawiania pompy paliwowej? Pompiarze ustawiają wszystko na jedno kopyto. Czekam na odpowiedź, pozdrawiam.
    • Przez pawel807
      Hej. Założę nowy temat, bo nie ma i może komuś się przydać.
       
       
       
      Czy na spalanie ma wpływ początek wtrysku ? Mam nowe koło pasowe, na nim nie ma znaków. Zaznaczyłem sobie punkty GMP, kiedy miałem wyjęte wtryskiwacze. I mógł by mi ktoś powiedzieć kiedy powinno wyjść paliwo z króćca pompy. Tak mniej więcej ile cm przed punktem GMP. Czy odchylając pompę od silnika to się przyspiesza, czy opóźnia wtrysk ?
    • Przez Properth
      Witam, mam pytanie z innego działu jak maszyny rolnicze, aczkolwiek nieco związanego. Mam w Starze silnik 6ct107, który dawniej jeździł a Autosanie, następnie ściągnięto mu Turbo z osprzętem, przestawiono i jeździł w Starze. Ja go kupiłem w takim stanie, ale po pewnym czasie przywróciłem osprzęt wraz z Turbo, dałem do zrobienia wtryski i pompę. (Naprawa, regulacja na autosan). Mam problem z wtryskiem, nie mam lampy, i ustawiać go na znak na wale + kropka na pompie?? Wydaje mi się, że w takim właśnie ustawieniu jest nieco za miękki. Teraz lekko dałem tę flanszę w lewą stronę i jest agresywniejszy. Na tabliczce silnika napisane 6CT107, na pokrywie zaworów 29 stopni przed GMP. Potrzebuję porady doświadczonego mechanika w tych silnikach. Poniżej wstawiam filmik jak silnik chodzi teraz.
       
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc
       

    • Przez matjaz5
      witam potrzebuje pomocy nie mogę ustawić pompy wtryskowej bo nie wiem na jakie cechy powinna być ustawiona z wałkiem rozrządu. drugim problemem jest kolejność podłączenia przewodów paliwowych
    • Przez DominikKomar
      Witam kolegow. Macie w swoim tc przy rzepaku ze duzo zanieczyszczeń lekkich leci do zbiornika? Jak ustawialiscie swoje kombajny? Mialem problem rok temu i już zastanawiam sie jak to poprawic. Ja zamykalem wszystkie sita.
×