Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam 1052 sprawuje sie bardzo dobrze. A co do spalania to nie wiem, wydajność to 1ha w 1.10godz w jęczmieniu przy 4 t/ha z 3 m chederem czyli lepiej od bizona a ma dużo mniejszy cheder. :rolleyes: Jak chcesz możemy pogadac na gg 11281065

Opublikowano

ja mam wlasnie takiego 952 z 84 r cheder mam przy nim 3.60 kosy :rolleyes: nie pamietam ile ma motogodzin ale nie za duzo

na wyposazeniu ma kabinke i sieczkarnie zalanczana elektrycznie :rolleyes: mi to on pali barzo malo w przeciwienstwie do poprzednich jd ktore mialem:)

Opublikowano

witam

 

mam takie pytanie mam zamiar w tym roku wymienic pas napedowy w moim kombajnie czy zalecana jest wymiana obu czy wystarczy z wymienie 1??

i jeszcze mam pytanie ile moze takie cos kosztowac i czy lepiej doplacic i kupic orginalny pas??

Opublikowano

W moim byly zakladane 2 pasy jednoczesnie 1 to orginal z symbolami JD a drugi to jakis zamienik.

 

Co moge powiedziec po 2 sezonach orginal to orginal.

 

Zamienik ma sie tez dobrze ale wyglada juz trochu gorzej od orginalnego :)

Opublikowano

Witam. Właśnie też wymieniłem pasy jezdne w 960. Kupiłem pasy TAGEX , są połowe tańsze a jakść taka sama jak nie lepsza. Widziałem już pasy orginalne john deera made in poland. Tylko ważne jest żeby pas był sygnowany numerem katalgowym jd , takie pasy robi właśnie tagex , rolounds , trochę optibelt. Myślę że roloundsa dostaniesz już za trzy stówki.

Jeżeli chodzi o wymianę jednego czy dwóch, to jeżeli pasy są trochę przypalone w jakimś miejscu, są poszarpane to załatwisz sobie wariator i pas nowy poleci try miga.

Opublikowano

witam

 

mam problem po odpaleniu mojego john deera nie uruchomily zie zegary od temp plynu i od obrotow mlocarni jaka moze byc przyczyna i gdzie sa umieszczone czujniki od tych zegarów??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v