Skocz do zawartości
marius21

JD 952 co o nim sadzicie?

Polecane posty

marius21    0

Co sadzicie o tych kombajnach jakie jaest spalanie w nich i jakiej mocy jest silnik. wogule piszcie wszystko co wiecie na ich temat :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    87

Ja mam 1052 sprawuje sie bardzo dobrze. A co do spalania to nie wiem, wydajność to 1ha w 1.10godz w jęczmieniu przy 4 t/ha z 3 m chederem czyli lepiej od bizona a ma dużo mniejszy cheder. :rolleyes: Jak chcesz możemy pogadac na gg 11281065

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marius21    0

ja mam wlasnie takiego 952 z 84 r cheder mam przy nim 3.60 kosy :rolleyes: nie pamietam ile ma motogodzin ale nie za duzo

na wyposazeniu ma kabinke i sieczkarnie zalanczana elektrycznie :rolleyes: mi to on pali barzo malo w przeciwienstwie do poprzednich jd ktore mialem:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marius21    0

witam

 

mam takie pytanie mam zamiar w tym roku wymienic pas napedowy w moim kombajnie czy zalecana jest wymiana obu czy wystarczy z wymienie 1??

i jeszcze mam pytanie ile moze takie cos kosztowac i czy lepiej doplacic i kupic orginalny pas??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

W moim byly zakladane 2 pasy jednoczesnie 1 to orginal z symbolami JD a drugi to jakis zamienik.

 

Co moge powiedziec po 2 sezonach orginal to orginal.

 

Zamienik ma sie tez dobrze ale wyglada juz trochu gorzej od orginalnego :)


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skrzyp    1

Witam. Właśnie też wymieniłem pasy jezdne w 960. Kupiłem pasy TAGEX , są połowe tańsze a jakść taka sama jak nie lepsza. Widziałem już pasy orginalne john deera made in poland. Tylko ważne jest żeby pas był sygnowany numerem katalgowym jd , takie pasy robi właśnie tagex , rolounds , trochę optibelt. Myślę że roloundsa dostaniesz już za trzy stówki.

Jeżeli chodzi o wymianę jednego czy dwóch, to jeżeli pasy są trochę przypalone w jakimś miejscu, są poszarpane to załatwisz sobie wariator i pas nowy poleci try miga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marius21    0

ja to zobacze wymienie oba paski chociaz nie ukrywam ze jezeli paski orginalne nie beda przesadzone z cena to zaloze orginaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marius21    0

witam mam pytanie czym zalewacie chlodnice w swoich kombajnach woda czy plyn jak plyn to jaki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marius21    0

witam

 

mam problem po odpaleniu mojego john deera nie uruchomily zie zegary od temp plynu i od obrotow mlocarni jaka moze byc przyczyna i gdzie sa umieszczone czujniki od tych zegarów??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zasada
      cześć,jestem przed zakupem kombajnu chcialbym sie dowiedziec od właścicieli kombajn bedzie nowy
    • Przez Luki1988
      Potrzebuje pomocy od posiadaczy tego modelu kombajnu. Czy może ktoś cyknsc zdjęcie mechanizmu otwierania rury? Chodzi mi o ten siłownik elektryczny. Jak jest zamontowany. Bardzo proszę o pomoc.
      Jeśli ktoś ma hydrauliczne to też poproszę o fote.
    • Przez atomik
      Piszcie swoje uwagi na temat tego kombajny,moga tez byc o całej serii 1000. ja zakupiłem 1055 z niemiec stan licznika 2700 mth wizualnie ładny, silnik oryginalny john deerowski. macie moze katalogi obsługi lub czesci do tej serii?? na co nalzey szczególnie zwracac uwagę. pozdrawiam
    • Przez daanny
      Witam mam problem z paseami jezdnymi w moim jd, na cofnietym przyspieszaczu są lużne a gdy wysunę przyspieszacz by szybciej jechać pasy niesamowicie się naciagają i robia się sztywne jak struna przez co bardzo szybko się wyciaga sie ten gruby dolny z ząbkami i przekładnia szybko się nagrzewa kombajn drży, gdy przyspieszacz cofne do tyłu by zmniejszyć predkośc pas dolny robi sie bardzo lużny zdecydowanie za lużny, a gdy gą naciagnę napinaczem to znów gdy przyspieszę to napina się niesamowicie,wariator wyglada że jest sprawny w dolnym kole tym na sprzegle tez wyglada że ładnie chodzi, jestem ciekaw jak to jest u was czy przy każdym położeniu przyspieszacza pasy są jednakowo napiete, na moje oko to w kazdej pozycji napiecie powinno byc jednakowe,co może byc przyczyną tego że tak sie dzieje? wszystkie propozycje mile widziane, dodam że wszystkie trzy pasy nowe i oryginalne.a wiadomoże gdy pasy są za lużne to kombajn mi zwalnia a gdy za sztywne to sie grzeja i wyciagają. prosze o pomoc :unsure:
    • Przez przemo932
      Witam, proszę o opinię tych kombajnów. Jestem na zakupie kombajnu i na pewno będzie to kombajn z rodziny JD - mam szybki, bliski i bardzo tani serwis. Chciałbym żeby się wypowiedzieli właściciele a nie dzieci, które widziały kombajn zza płotu. proszę o wszystkie zalety oraz wady.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.