Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
kubus

Silnik hydrauliczny. Ursus N-265A

Polecane posty


kubus    22

Witam mam pytanie. Jeżeli silnik od posuwu taśmy w rozrzutniku Ursus(warfama) n-265 A ( w innych modelach jest ten sam ) posuwa taśmę tylko na ustawieniu od 8 do 10 czy może być uszkodzony? Skala posuwu jest od 1 do 10 i pod obciążeniem taśma rusza dopiero od 7 czasami nawet od 9 albo już wogóle na 10. Serwis regulator już trzeci założył i nadal to samo. Czy może oznaczać uszkodzenie silnika jeżeli na wolnym posuwie nie chce ruszyć ? dodam że raz była sytuacja że na 10 nawet nie szło a po kilku minutach przerwy dopiero ruszyło. Liczę na pomoc bo serwis od samego ursusa upiera się że tak powinno być.

Edytowano przez kubus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl


kamil496    39

O kurde 90 l/min to jest ponad 2 razy więcej niż potrzeba ;) Z tego co napisałeś to ewidentnie będzie wina silnika, bo gdyby był taki jak należy to niezależnie czy pełny czy pusty rozrzutnik powinien od 1 ruszyć i sunąć bardzo powolutku. Ewentualnie możesz węże bezpośrednio podłączyć pod ten silnik i dźwignią hydrauliki delikatnie operować i obserwować co się będzie działo

Edytowano przez kamil496

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Konrad2277
      Witam
      Czy ktoś może mi pomóc z wyborem silnika??
      postanowilem zakupić NH 1530 tylko nie wiem z jakim silnikiem
      Czy deutz będzie się mocno grzał??
      Jakie spalanie??
      Prosze o niezamykanie tematu bo mało kto na stare tematy wchodzi a dobór jest dla mnie bardzo ważny
      Prosze o szybkie odpowiedzi
      Z góry dzięki
    • Przez marioc14
      Witam jaki olej hydrauliczny polecacie do valtry 6400. Zastanawiałem się nad valtra transmission HT 100. Może ktos sie orientuje czy modele 6400 były wyposarzone w chłodnice oleju bo jak wiecej popracuje ciągnikiem to olej hydrauliczny osiaga dużą temperatura juz wczesniej zadawałem te pytanie na forum ale nie uzysk ałem zadawalajacej odpowiedzi jak myslicie co moze byc spowodowane szybki wzrostem temperatury oleju moze to byc spowodowane nie wlasciwym olejem zanieczyszczeniem filtrów?? Bede wdzieczny za pomoc.
    • Przez mathewc385
      Panowie mam problem z moim Fahrem otoz gdy wykosze okolo 0,7 ha silnik lapie temperature i musze sie zatrzymac . Wymienilem filtry,wyczyscilem chlodniczke oleju i dalej sie grzeje . Prosze o porady .
    • Przez rafal2511
      WITAM.
      Od niedawna posiadam deutza fahra dx 4.51. mam problem gdyz sie strasznie grzeje pracach polowych . jak na ciagnik 85 km to powinien sobie dawac rade bez problemu z siewnikiem amazone d7 3 metry a ty szok strasznie sie grzeje dochodzi prawie do konca. podobnie z agregatem uprawowym 3 metrowym. nie daje sobie zbytnio rady. znajony na podobnej mocy ciągnik i bez problemu sobie daje rady z zestwem uprawowo-siewnym 3 metry a moj ma problemy z samym agregatem . pdobnie z siewka do nawozy jedno osiową gdzie nasypie tone nawozy i juz jest priblem a stara sześdziesiątka sobie daje rade bez problemu. co może być z nim?

      PROSZE O PORADY
    • Przez kokosik12
      Witam serdecznie. Mam Władimirca z 87r. jest to bardzo dobry i wdzięczny traktor lecz ma jedną (małą) wadę. :mellow: . Dlatego więc chciałbym spytać co myślicie o podwyższeniu mocy poprzez wymianę silnika na piękny cztero cylindrowy z mercedesa w123 ''beczka''. myślę że poj. 2.4-3.0 powinna wystarczyć. Ma on ok. , z tego co pamiętam od 60 do 125 KM przy ok. 4000 obr/min. Wiem ze skrzynia biegów może tej mocy nie wytrzymać lecz gdyby zrobić ogranicznik wciśnięcia pedału gazu to może udało by się uzyskać jakieś (przy silniku 125 konnym) 50-60 KM przy obrotach rzędu 1900-2000 obr/min. i to by były maksymalne obroty. oczywiście pomyślałem także o wałku sprzęgłowym , który należało by wzmocnić(pogrubić). poza tym oczywiście jakaś nowa rama pod silnik.
      Dzięki temu mój nie zastąpiony władzio miał by bardzo przyjemny dźwięk no i trochę więcej koni.to tylko jedna z przemian. w mojej koncepcji praktycznie sam korpus skrzyni bięgów i zawartość pozostaje seryjne. Może się uda.
×