Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam JD 1052 od lutego 2007 roku i sprawuje sie super,jedyna awaria to stopienie gniazda bezpiecznika o świateł itp. Jak ustawić dmuchawe w jęczmieniu i rzepaku bo troche syfu leci????I jeszcze jedno czasami gdy wbije bieg 2 lub trzeci i puszcze sprzegło to poprostu niechce jechać lub jedzie bardzo powoli, prosze o odp co sie dzieje!!!!!!!!!!!!Jeśli ktoś wie to prosze o rade!!!

Z góry dzięki pozdro JD1052

Opublikowano

hej równiez posiadam JH 1052. mam pytanie co to sie dzieje, że nie opószcza płynnnie hederu tylko rwie albo raptownie tak? Prosze o jakieś wskazówki co jest grane.

Opublikowano

Witam.właśnie kpiłem JD 1052.Mam takie pytanie.Na większych obrotach silnika i przyśpieszaczu jezdnym na ful do przodu, koło talerzowe (wariator) wpada w wibracje. Co jest tego przyczyną??? mam założone pasy jezdne uzębione, czy to może być tego przyczyną???

Czekam na wypowiedzi. :P

Opublikowano
Posiadam JD 1052 od lutego 2007 roku i sprawuje sie super,jedyna awaria to stopienie gniazda bezpiecznika o świateł itp. Jak ustawić dmuchawe w jęczmieniu i rzepaku bo troche syfu leci????I jeszcze jedno czasami gdy wbije bieg 2 lub trzeci i puszcze sprzegło to poprostu niechce jechać lub jedzie bardzo powoli, prosze o odp co sie dzieje!!!!!!!!!!!!Jeśli ktoś wie to prosze o rade!!!

Z góry dzięki pozdro JD1052

 

 

Zrobiles z tym i co bylo awaria ????

 

Pewnie pasy jezdne luzne ????

Opublikowano

Przyczyna była jakże dziwna i smieszna, gdy się smarowało te koło pasowe smar wyciskało na powierznie cierna tego koła no i efekt ślizgania był, teraz już tak mocno nie smarujemy żeby smaru nie wyciskało i jest ok :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v