Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie po okolicy jeździ właśnie MTZ 82 tylko ze TS z ładowaczem Quicke Q 45 B) Q55 byłby za duży bo jest do ciągników o mocy ok. 100 KM :) Q45 byłby lepszy :D

Gdzieś, ktoś na forum pisał żeby nie zakładać do MTZ ładowaczy Spima bo są wysokie i ciągnik staje się bardzo wywrotny.

Opublikowano

do białorusów i Pronarów polecam tury z pol-mot biedaszki i tury pronaroskie najlepiej się nimi robi i są w miare w przystępnej cenie w porównaniu do Quicka i Stola. Do 80KM polecam tura5 mam go 8 lat i dziala dobrze lub tura z pronaru lc 1650 :D a tur4 jest za maly do MTZ

Opublikowano
do białorusów i Pronarów polecam tury z pol-mot biedaszki i tury pronaroskie najlepiej się nimi robi i są w miare w przystępnej cenie w porównaniu do Quicka i Stola. Do 80KM polecam tura5 mam go 8 lat i dziala dobrze lub tura z pronaru lc 1650 :D a tur4 jest za maly do MTZ

 

 

Cena tych polskich jest o połowę mniejsza w porównaniu z tymi zagranicznymi ale u mnie tur będzie pracował 12godz na dobę 6 dni w tygodniu i boje się że polski tur morze długo niewytrzymac i dlatego mam zamiar kopić jakiegoś Quicka lub MX.A niewiem jak będzie się mój MTZ z takim tur-em sprawował.

 

 

Czy pompa będzie dawac radę??????? B)

Opublikowano (edytowane)

zgodze sie z kolegą ze tury sa najlepsze z biedaszek

 

ja mam MTZ82 i tura 6 z biebaszek od nowosci i nie mialem zadnych awarii po prostu najlepszy

 

nie ma co sie chszanic pozniej z czesciami a z biedaszek POLSKI i czesci masz wszedzie

 

Ja do belarusa 820 poleca tura 6 z biedaszek

a EDIT to nie widać??

Edytowane przez andrzej2110
Opublikowano

Konrad531

A ile godzin w tygodniu pracuje u Ciebie ten tur???

Bo słyszałem ,że jak dużo się pracuje tymi Polskimi turami to zaczynają cieknąc siłowniki i przewody pękać.

A ja potrzebuje niezawodnego tura bo nie mam czasu na naprawy.

Opublikowano

robie tur-em 6 z mrągowa, mam go na zerorze 10540, siłowniki szczelne, przewody całe. ktoś pomyśli- jak woże słome po jednej beli to i tur cały. Ale u mnie nie ma lekko, przewalanie kamieni, ładowanie ziemi, praca w oborzeprzy dużej warstwie obornika. pracował też przy rozbiórce starych magazynów tz ładowanie kawałów ścian. Ale to nie ma tak że wszystko jest ładne i wytrzymałę- w polskich ładowaczach robią się duże luzy, pękają swożnie, pękła linka od sterowania i wygieła się rama. padła hydraulika w ciągniku bo te debile zamiast zaraz za pompą podłączyć hydraulikie ładowacza to wolą pod szybkozłącza. ozginalne zeroroskie są tak jak potrzeba podłączane. w mtz napewno też podłączą pod szybkozłącza.

Opublikowano
stoll bedzie za 2 tysie droższy od Polmota a jakość wykonania nieporównywalie lepsza. no i rama ile lżejsza ;) .

od którego polmota tylko 2 tyś drozszy? 3 sekcyjny stoll f 10 21 tyś brutto bez osprzętu, a polmot 4 chyba 17-18 tyś? a stoll f10 jeszcze ze 3 czy 4 tyś droższy więc różnica w cenie jest napewno.

 

podobno stoll dużo szybciej podnosi niż polskie,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v