Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Jestem posiadaczem tego o to wyżej ciągnika około 1.5 roku i dzisiaj przy wywozie obornika , zauważyłem chwilowe zapalenie się graficznej kontrolki , której wydaje mi się ze nie mogłem znaleźć w książce .

I jakoś tak podczas tego wożenia , zaczeły dobiegać niepokojące dzwięki jakoś tak z (pod Tablicy Z zegarami? ? ?) awarii żadnej jak narazie nie ma , mi się wydaje ze to brzmi troche jak nie równa praca silnika lub coś w tym stylu ..

Prosiłbym o wypowiedzi osób które miały styczność z tym ciągnikiem .

Opublikowano

Mam takiego od prawie 2 lat ,z elektryką nic się nie dzieje, ale rwą się linki od zmiany biegów.1 raz poszła w gwarancji i teraz w żniwa 2 raz-kosztuje nie mało. C zy w waszych K420 też tak ciężko zmienia się biegi?Nie wiem czy powinienem monitować problem w fabryce , czy można to w jakiś sposób wyregulować?

Opublikowano

Masz 2 lata , i ci nic w środku nie hałasuje ? U mnie jest coś takiego jakby desynchronizacja pracy silnika przy 900 obrotach , więcej lub mniej i dzwięk znika ..

Akurat u mnie linki się nie rwą , ani razu jeszcze nic takiego nie było , biegi wchodzą normalnie (nie jakoś specjalnie ciężko) , to moze po prostu zbieg okoliczności .

I denerwuje mnie fakt ze nie moge ustawić tego zj******* zegara :/

Opublikowano

Zegar ustaw zaraz po przełączeniu stacyjki 2 razy do góry-na maxa- podnieś przełącznik kiererunkowskazów i jeśli dobrze pamiętam powinna zacząć migać funkcja zegara,pomiędzy funkcjami przechodzisz włączając np . prawy kierunek. W silniku nic się nie dzieje, ale dymi przy każdej zmianie biegów w górę ,również przy zmianie półbiegów -podobno to przez te duże przełożenia ,bo skrzynia jest 4 biegowa-a jak z tym u Ciebie?

Opublikowano

Tylko ze mam z tym duzy problem , ponieważ spuszczam ręczny , wciskam hamulec (stacyjka w stanie "gotowy do zapłonu") i 2 a nawet 3 razy daje kierunek i nic się na wyświetlaczu nie dzieję :C.

Tak przy zmianie biegów/półbiegów dymi trochę ale w tym modelu wszystko jakoś tak chodzi na dużych obrotach , bo nawet wspomaganie po pół godzinnej pracy zaczynac "wyć" , kolesie z serwisu powiedzieli ze po prostu duze ciśnienie jest na wspomaganiu i dlatego są drgania , które powodują ten dzwięk ... xD

Opublikowano

A powiedzcie mi jak on jest ze zwrotnością, jak w planach zakup k 410 jako ciągnik pomocniczy i pytanie jak będzie się sprawował w ładowaczu. Na jakich felgach macie, spawane czy skręcane, bo muszę wybrać które. Będzie też pracował w opryskiwaczu i rozsiewaczu. Też mnie ten dym przeraża, ale on jest na pompowtryskiwaczach i dla tego, jak by był na common railu to by tego nie było.

Opublikowano

Jak by był na CR też by dymił. To zasługa zaworu EGR. Co do zegarka to też ważną rzeczą jest aby nie zrgar był widoczny a nie na jego miejscu jakaś kontrolka bo go nie ustawisz. I nie musisz wykonywać tych durnych czynności jak spuszczanie go z ręcznego i bez tego go ustawisz. Instrukcja jest w nim małoczytelna :)

Opublikowano

Zgadza się ,że nie trzeba nic robić z hamulcem itp.Przełącz kluczyk i jeśli zegar jest widoczny to od razu podnoś do góry -przyciągając do kierownicy-dźwignię od kieruków

  • Like 1
Opublikowano

Skręcane / Spawane ? ? ? Nie wiem nawet xD chyba to pierwsze a ze zwrotnością , to tak z lekka lipa , promień skrętu jest tak mizerny ze aż żal xD , moim zdaniem do ciasnych miejsc , prac w warunkach w który dysponuje się mała , ścisła powierzchnią się kompletnie nie nadaje .. :P

A co do zegara to wiem , ze się nie da ustawić z kontrolką rezerwy lub czegoś innego , ale i tak po prostu to u mnie nie działa , nic nie "miga" / nie reaguje :C

Opublikowano

Ja posiadam df już około 1,5 roku i miałem nastepujące awarie; w czasie gwarancjji jakis czujnik padł , a po gwarancji linka od biegów padła (jakoś u mnie ciężko te biegi wchodzą a u was).

Ile macie nastukane mth i przez ile ?Mój ma prawie 600mth

Opublikowano

A czy u was tez szyberdach strasznie hałasuje ? I czy tłumik tez się wyrobił przez co obija przednie prawe światło (Te przed nim) ?

Opublikowano

U mnie biegi zawsze ciężko wchodziły i nie ma nadal żadnej poprawy- jak już pisałem poszły 2 linki od biegów . Tłumik się nie wyrobił , ale za to pękła klamra łącząca tłumik z kolanem.Po wkręceniu ograniczników zwrotność jest zadowalająca .Dziś wziąbym na felgach skręcanych , bo można regulować szerokość .Mój jest na szerokich kołach, tył-540/34R i nie można zmienić rozstawu

Opublikowano

A czy u was tez szyberdach strasznie hałasuje ? I czy tłumik tez się wyrobił przez co obija przednie prawe światło (Te przed nim) ?

U cb k 420 jest głównym ciągnikiem?Jaki masz przy nim pług?

Jakie masz obciążenie na przodzie?

Ile ci pokazuje na radarze poslizgu podczas orki?

Opublikowano

Ja ostatnio w moim dojczu zauważyłem że się samo ramie odbezpieszcza i opada w doł przez to.

A te ograniczniki skrętu dużo powkręcaliście ?(nic się nie popsuje)????

Pozdrawiam:P

Opublikowano

Ja powkręcałem je prawie na maxa-równo po obu stronach.Na ptrzodzie na TUZ wisi 700kg ,ciągam nim 5*40cm oraz masywny wał i radzi sobie bez problemu,poślizg zależy od ziemi i warunków

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v