Skocz do zawartości
Deny

DF Agrotron K 420 problem z wyciszeniem.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Deny    0

Witam !

Jestem posiadaczem tego o to wyżej ciągnika około 1.5 roku i dzisiaj przy wywozie obornika , zauważyłem chwilowe zapalenie się graficznej kontrolki , której wydaje mi się ze nie mogłem znaleźć w książce .

I jakoś tak podczas tego wożenia , zaczeły dobiegać niepokojące dzwięki jakoś tak z (pod Tablicy Z zegarami? ? ?) awarii żadnej jak narazie nie ma , mi się wydaje ze to brzmi troche jak nie równa praca silnika lub coś w tym stylu ..

Prosiłbym o wypowiedzi osób które miały styczność z tym ciągnikiem .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

Mam takiego od prawie 2 lat ,z elektryką nic się nie dzieje, ale rwą się linki od zmiany biegów.1 raz poszła w gwarancji i teraz w żniwa 2 raz-kosztuje nie mało. C zy w waszych K420 też tak ciężko zmienia się biegi?Nie wiem czy powinienem monitować problem w fabryce , czy można to w jakiś sposób wyregulować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

Masz 2 lata , i ci nic w środku nie hałasuje ? U mnie jest coś takiego jakby desynchronizacja pracy silnika przy 900 obrotach , więcej lub mniej i dzwięk znika ..

Akurat u mnie linki się nie rwą , ani razu jeszcze nic takiego nie było , biegi wchodzą normalnie (nie jakoś specjalnie ciężko) , to moze po prostu zbieg okoliczności .

I denerwuje mnie fakt ze nie moge ustawić tego zj******* zegara :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

beniu33    2

Zegar ustaw zaraz po przełączeniu stacyjki 2 razy do góry-na maxa- podnieś przełącznik kiererunkowskazów i jeśli dobrze pamiętam powinna zacząć migać funkcja zegara,pomiędzy funkcjami przechodzisz włączając np . prawy kierunek. W silniku nic się nie dzieje, ale dymi przy każdej zmianie biegów w górę ,również przy zmianie półbiegów -podobno to przez te duże przełożenia ,bo skrzynia jest 4 biegowa-a jak z tym u Ciebie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

Tylko ze mam z tym duzy problem , ponieważ spuszczam ręczny , wciskam hamulec (stacyjka w stanie "gotowy do zapłonu") i 2 a nawet 3 razy daje kierunek i nic się na wyświetlaczu nie dzieję :C.

Tak przy zmianie biegów/półbiegów dymi trochę ale w tym modelu wszystko jakoś tak chodzi na dużych obrotach , bo nawet wspomaganie po pół godzinnej pracy zaczynac "wyć" , kolesie z serwisu powiedzieli ze po prostu duze ciśnienie jest na wspomaganiu i dlatego są drgania , które powodują ten dzwięk ... xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    18

A powiedzcie mi jak on jest ze zwrotnością, jak w planach zakup k 410 jako ciągnik pomocniczy i pytanie jak będzie się sprawował w ładowaczu. Na jakich felgach macie, spawane czy skręcane, bo muszę wybrać które. Będzie też pracował w opryskiwaczu i rozsiewaczu. Też mnie ten dym przeraża, ale on jest na pompowtryskiwaczach i dla tego, jak by był na common railu to by tego nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

Jak by był na CR też by dymił. To zasługa zaworu EGR. Co do zegarka to też ważną rzeczą jest aby nie zrgar był widoczny a nie na jego miejscu jakaś kontrolka bo go nie ustawisz. I nie musisz wykonywać tych durnych czynności jak spuszczanie go z ręcznego i bez tego go ustawisz. Instrukcja jest w nim małoczytelna :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

Zgadza się ,że nie trzeba nic robić z hamulcem itp.Przełącz kluczyk i jeśli zegar jest widoczny to od razu podnoś do góry -przyciągając do kierownicy-dźwignię od kieruków

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

Skręcane / Spawane ? ? ? Nie wiem nawet xD chyba to pierwsze a ze zwrotnością , to tak z lekka lipa , promień skrętu jest tak mizerny ze aż żal xD , moim zdaniem do ciasnych miejsc , prac w warunkach w który dysponuje się mała , ścisła powierzchnią się kompletnie nie nadaje .. :P

A co do zegara to wiem , ze się nie da ustawić z kontrolką rezerwy lub czegoś innego , ale i tak po prostu to u mnie nie działa , nic nie "miga" / nie reaguje :C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deutzboy    45

Ja posiadam df już około 1,5 roku i miałem nastepujące awarie; w czasie gwarancjji jakis czujnik padł , a po gwarancji linka od biegów padła (jakoś u mnie ciężko te biegi wchodzą a u was).

Ile macie nastukane mth i przez ile ?Mój ma prawie 600mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

Ja mam około 2 lata i 310 xD A te felgi dla kolegi wyżej spawane.. Nie u mnie w miarę wchodzą nie specialnie ciężko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

A czy u was tez szyberdach strasznie hałasuje ? I czy tłumik tez się wyrobił przez co obija przednie prawe światło (Te przed nim) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

U mnie biegi zawsze ciężko wchodziły i nie ma nadal żadnej poprawy- jak już pisałem poszły 2 linki od biegów . Tłumik się nie wyrobił , ale za to pękła klamra łącząca tłumik z kolanem.Po wkręceniu ograniczników zwrotność jest zadowalająca .Dziś wziąbym na felgach skręcanych , bo można regulować szerokość .Mój jest na szerokich kołach, tył-540/34R i nie można zmienić rozstawu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deutzboy    45

A czy u was tez szyberdach strasznie hałasuje ? I czy tłumik tez się wyrobił przez co obija przednie prawe światło (Te przed nim) ?

U cb k 420 jest głównym ciągnikiem?Jaki masz przy nim pług?

Jakie masz obciążenie na przodzie?

Ile ci pokazuje na radarze poslizgu podczas orki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

Ja wiem , czy zaraz głównym raczej nie ... ma 2 lata i 310 mh , 5 skib na przodzie 500 kg chyba , nie orzę nim więc nie wiem ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deutzboy    45

Ja ostatnio w moim dojczu zauważyłem że się samo ramie odbezpieszcza i opada w doł przez to.

A te ograniczniki skrętu dużo powkręcaliście ?(nic się nie popsuje)????

Pozdrawiam:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

Ja powkręcałem je prawie na maxa-równo po obu stronach.Na ptrzodzie na TUZ wisi 700kg ,ciągam nim 5*40cm oraz masywny wał i radzi sobie bez problemu,poślizg zależy od ziemi i warunków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

@podcepiomy a czemu tak uwazasz , na ażurach praca chyba troche inaczej wygląda :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×