Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie ile razy ma się zaświecić ta żółta kontrolka? Jak długo trzymać to sprzęgło i liczyć bo mam ten sam problem. Co zrobić jeśli te cefki pod siedzeniem się zacięły jak to rozebrać?

Opublikowano

czy wspomaganie i podnosnik dziala?, czy zapala sie jakas lampka? czy slychac jak zmienia rewers? czy slychac czy zmienia polbiegi? czy calkiem stoi czy delikatnie podciaga?

trzeba dokladniej opisac problem samo "nie jezdzi" o niczym nie mowi.

507-752-444

Opublikowano

Kolego podstawa to sprawdz 1 cisnienie 2 czy prąd dochodzi do cewek tzn:po zadaniu rewersem jazdy do przodu musisz sprawdic czy cewka ,,klei' to samo do tyłu.Jeżeli jest ok to wina leży najprawdopodobniej w koszach obsługujących jazdę tyl/przód a to równa sie rozpołowieniu ciągnika.

Opublikowano

Mam podobny problem ale z trzecim półbiegiem.

Dokładnie wygląda to tak: każdy półbieg oprucz trzeciego działają poprawnie, trzeci wcześniej jedynie delikatnie poruszał kołami ale nie miał siły aby ruszyć z miejsca ostatnio zaczął ruszać i jak już zaskoczy to ma uciąg jak na pozostałych. Problem w tym, że ten półbieg załącza się z opóźnieniem i szarpie ciągnikiem w momencie załączenia. Dzisiaj wymontowałem elektrozawory sterujące półbiegami przeczyściłaem i zamieniłem miejscami pierwszy i trzeci, ale problem pozostał dalej na trzecim.

Dodatkowy objaw jest taki, że gdy dźwignia zmiany ustawiona jest na trzecim a ten się nie załącza to podnośnik nie ma siły udźwigu i jest spowolniony.

Kolejną zaobserwowaną rzeczą jest to, że trzeci półbieg załącza się w miarę płynnie gdy zmieniam z 2 na 3 lub z 4 na 3 i jednocześnie zmieniam kierunek jazdy.

Dodam, że trzeci półbieg tym płynniej się włącza im częściej i dłużej go używam.

Co może być przyczyną tego opóźnionego załączania się tego półbiegu.

Opublikowano

Panowie mam podobny problem w 5140 (skrzynia z półbiegami ze sprzęgłem)mianowicie przy szybkim skręcaniu kierownicą rozłącza mi napęd . Przy wyższych obrotach jest lepiej ,do tego zauważyłem ostatnio że wspomaganie bardzo słabo działa i podnośnik gorzej podnosi.Wszystkie te usterki nasilają się gdy ciągnik trochę pochodzi, na zimnym jest lepiej.Czy to koniec pompy czy może być jakaś inna przyczyna?Dziękuję za jakiekolwiek wskazówki .Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Też obstawiam pompe, ale najlepiej posprawdzać ciśnienia. Tam jest jedna pompa ale 3 obwody jeden wysokie ciśnienie ok200bar do hydrauliki zew. i podnośnika oraz niskie ok20bar do półbiegów, rewersu a także do orbitrolu ale nie pamiętam ile. Są osobne wejścia kontrolne do każdego obwodu + wejścia na każdy kosz osobno zarówno od półbiegów jak rewersu. Jeśli jednak wszystko siada po rozgrzaniu się oleju to raczej pompa. Podobno koszt nowej jest kosmiczny sięgający kilkunastu tys zł. ewentualnie można dać gdzieś do regeneracji. Któryś uzytkownik pisał, najkorzystniej mu wyszło w serwisie Boscha w Warszaw. Jest taki gość co pracuje w angli przy naprawach ciągników i wysyła stamtąd pompy hydrauliczne oraz wtryskowe właśnie do Warszawy bo pewni a przy tym w miare tanio. Można się też skontaktować z Mariuszem(Zdun) na tym forum, w opisie tez ma regeneracje pomp tłoczkowych

Edytowane przez grego
Opublikowano

bylem w warszawie ze swojo to mi nosem krecili ze nie mogo lozysk znalezc

itd itp. po godzinie rozmowy z nimi. zmienili zdanie i powiedzieli ze

mogo zrobic ale za miesiac az gosciu wruci z szkolenia to "moze " on sie podejmie

ja zrobilem. regeneracje w wyszkowie koszt 10tus na nowych. srodkach zuzyte dostalem w reklamowce regeneracja na starych 5lub 6tys. teraz mi padl podnosnik pewnie suwaki i bede oddawal do tucholi to oddam caly komplet z pompo i zobbaczymy co oni tam zrobio

kumpel -serwisuje ciagniki muwi ze oni znaja sie na zeczy i ze do nich zawoza jak cos

Opublikowano

Ceny porażające, ja bym zagadał do tego Mariusza(Zduna) on się kiedyś chwalił że naprawiają takie pompy z gwarancją i nie zawsze musi to być 5tys wzwyż. Często pomaga wymiana jakiegos tam talerza napędzającego tłoczki. Dziwne że w tych wersjach te pompy tyle kosztują, a przecież nie są jakoś super wielkie, to do MX czyli następcy 51xx też tłoczkowe kosztują prawie połowe mniej oryginał bodaj 8tys a zamiennik koło 5-6 tys.

Opublikowano (edytowane)

Masz racje teraz sam to pompe bym pewnie zrobil

One nie jest skomplikowana w budowie przewaznie sie talez wyrabia

ale moim zdaniem to powoduja opilki w oleju tak bylo u mnie rysa z 1mm dookola

wiec zmiana oleju i filtra to podstawa

nowa pompa na necie 24tys

Edytowane przez Antekpirat
Opublikowano

Szok, poważnie tyle kosztuje? Z tego co widziałem na zdjęciach to w tej wersji są dość rozbudowane bo jest spora sekcja zaworów + sekcja z elektrozaworem + sekcja tłoczkowa, a w MX jest w zasadzie sama sekcja tłoczkowa. Tu akurat masz racje z tymi opiłkami to ich największy wróg, tłoczkowe są bardziej na to podatne niż zębate. Trzeba pilnować filtrów (wymieniać nawet częściej) bo założy się nową i będzie to samo za parę dni. Dobrze by było znaleźć przyczyne tych opiłków ale z tym pewno ciężko będzie, czasem stare tarcze hamulcowe mogą tak załatwić filtr i pompe

Opublikowano

Ciśnienie pompy możesz sprawdzić choćby na wyjściach hydrauliki zew. jeśli są problemy ze wszystkim, jeśli ciśnienie będzie słabe tzn. poniżej powiedzmy 190bar(zalezy jeszcze na ile są ustawione zawory w rozdzielaczach, każdy może być ustawiany inaczej) i będzie falowało wraz z obrotami to może być coś z pompą. Tylko musisz olej dobrze rozgrzać rozgrzać. Choć tak naprawdę taki pomiar nie powie Ci wszystkiego, bo ciśnienie może być dobre ale przepływ (wydajność) słaby ale to się sprawdza specjalnym przepływomierzem, lub oddać pompę do sprawdzenia i tyle

Opublikowano

Witam
Od kilku dni jestem właścicielem 5120 96 r . Wszystko działa ok tylko czasami gdy włączę rewers na wsteczny ciągnik lekko ruszy i się zatrzymuje . Po włączeniu biegu neutralnego i ponowny włączeniu wstecznego wszystko jest ok . Przy tym wszystkim zapala się ta kontrolka z lewej strony . Czy to coś poważnego ?? Co z tym zrobić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez mirek2329
      ratunku pomóżcie mój case5120 przestał jezdzić ani do przodu ani do tyłu,włańczam bieg puszczam sprzęgło a on tylko drgnie i stoi .pomóżcie może ktoś miał podobny problem z góry dziękuje
    • Przez audi80b4
      mam problem ze swoim belarusiem 952 nagle przestał działać podnośnik i wyjścia z tyłu ciągnika
       
      tur działa normalnie tylko nie dziala podnośnik i nie ma ciśnienia w wyjściach naciskam wajche i nic ramion tez nie podnosi ale znowu tur działa jak nalezy olej jest, co może być przyczyną takiego stanu ? miał ktoś coś takiego ?
       
      olej tak jakby szedł z pompy do rozdzilacz od tura a potem na rozdzielać ciągnika i tam przelewał się do zbiornika bo jak tur działa to gdzieś musi iść, z tyłu mam monoblock i tam też nie ma ciśnienia
    • Przez grzesiekkk
      Witam.Panowie,może ktoś miał taką awarie.w ciągniku przestal działać podnośnik,stało się to nagle,wszystko działało prawidlowo, a naraz przestało.Dodam ze hydraulika zewnęczna działa,sprawdzone na przyczepie,orbitrol tez działa, tylko podnośnik.Gwarancia niestety skonczyla sie pól roku temu.
    • Przez grzes871
      Witam, mam problem od kilku dni nie chce mi podnosić podnośnik w farmtracu 555dt, gdzie szukać przyczyny??? Mam go już 2,5 roku i pierwszy raz mam taki problem, najpierw słabo podnosił a teraz wogóle:/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v