Skocz do zawartości
mirek2329

case5120 przestał jezdzić

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mirek2329    0

witam mój case5120 przestał jezdzić do przodu i do tyłu .proszę pomóżcie bo żniwa za pasem a ciągnik stoi.tylko kołami trochę drgnie i nic więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

cewki pod siedzeniem działają

cisnienie sprawdziles

po lewej stronie kontrolka jest taka zołta zapala sie jak tak to po zapaleniu wcisnij sprzeglo i licz ile razy sie zaswieci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Misiek2244    0

Mam pytanie ile razy ma się zaświecić ta żółta kontrolka? Jak długo trzymać to sprzęgło i liczyć bo mam ten sam problem. Co zrobić jeśli te cefki pod siedzeniem się zacięły jak to rozebrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

jak sie zapali to wciskasz i trzymasz liczysz az przestanie mrygac dopiero puszczasz

odkrecasz nakretke i sciagasz cewke a puzniej klucz i odkrecasz trzpien i masz wszystko na wieszchu

a jak chcesz zobaczyc jak to wyglada to wejdz na

http://www.caseih.com/pl_pl/Pages/Home.aspx

i wejdz na katalog czesci

Edytowano przez Antekpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiek2244    0

Czy wyczyszczenie cewek coś pomogło czy problem z jeżdżeniem dalej był? Jeśli możesz to napisz co się u Ciebie działo że nie jeździł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agroklinika    0

czy wspomaganie i podnosnik dziala?, czy zapala sie jakas lampka? czy slychac jak zmienia rewers? czy slychac czy zmienia polbiegi? czy calkiem stoi czy delikatnie podciaga?

trzeba dokladniej opisac problem samo "nie jezdzi" o niczym nie mowi.

507-752-444

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek2329    0

wspomaganie i podnosnik działa,lampka żadna się nie zapala delikatnie rusza kołami jak się pusci sprzęgło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manitouxxx    0

Kolego podstawa to sprawdz 1 cisnienie 2 czy prąd dochodzi do cewek tzn:po zadaniu rewersem jazdy do przodu musisz sprawdic czy cewka ,,klei' to samo do tyłu.Jeżeli jest ok to wina leży najprawdopodobniej w koszach obsługujących jazdę tyl/przód a to równa sie rozpołowieniu ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek5140    0

Mam podobny problem ale z trzecim półbiegiem.

Dokładnie wygląda to tak: każdy półbieg oprucz trzeciego działają poprawnie, trzeci wcześniej jedynie delikatnie poruszał kołami ale nie miał siły aby ruszyć z miejsca ostatnio zaczął ruszać i jak już zaskoczy to ma uciąg jak na pozostałych. Problem w tym, że ten półbieg załącza się z opóźnieniem i szarpie ciągnikiem w momencie załączenia. Dzisiaj wymontowałem elektrozawory sterujące półbiegami przeczyściłaem i zamieniłem miejscami pierwszy i trzeci, ale problem pozostał dalej na trzecim.

Dodatkowy objaw jest taki, że gdy dźwignia zmiany ustawiona jest na trzecim a ten się nie załącza to podnośnik nie ma siły udźwigu i jest spowolniony.

Kolejną zaobserwowaną rzeczą jest to, że trzeci półbieg załącza się w miarę płynnie gdy zmieniam z 2 na 3 lub z 4 na 3 i jednocześnie zmieniam kierunek jazdy.

Dodam, że trzeci półbieg tym płynniej się włącza im częściej i dłużej go używam.

Co może być przyczyną tego opóźnionego załączania się tego półbiegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal26    0

Panowie mam podobny problem w 5140 (skrzynia z półbiegami ze sprzęgłem)mianowicie przy szybkim skręcaniu kierownicą rozłącza mi napęd . Przy wyższych obrotach jest lepiej ,do tego zauważyłem ostatnio że wspomaganie bardzo słabo działa i podnośnik gorzej podnosi.Wszystkie te usterki nasilają się gdy ciągnik trochę pochodzi, na zimnym jest lepiej.Czy to koniec pompy czy może być jakaś inna przyczyna?Dziękuję za jakiekolwiek wskazówki .Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal26    0

Kolego Sobolek czy mógłbyś mi dokładniej naświetlić temat od czego zacząć ? czy rewers ma wpływ na słabe działanie hydrauliki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Też obstawiam pompe, ale najlepiej posprawdzać ciśnienia. Tam jest jedna pompa ale 3 obwody jeden wysokie ciśnienie ok200bar do hydrauliki zew. i podnośnika oraz niskie ok20bar do półbiegów, rewersu a także do orbitrolu ale nie pamiętam ile. Są osobne wejścia kontrolne do każdego obwodu + wejścia na każdy kosz osobno zarówno od półbiegów jak rewersu. Jeśli jednak wszystko siada po rozgrzaniu się oleju to raczej pompa. Podobno koszt nowej jest kosmiczny sięgający kilkunastu tys zł. ewentualnie można dać gdzieś do regeneracji. Któryś uzytkownik pisał, najkorzystniej mu wyszło w serwisie Boscha w Warszaw. Jest taki gość co pracuje w angli przy naprawach ciągników i wysyła stamtąd pompy hydrauliczne oraz wtryskowe właśnie do Warszawy bo pewni a przy tym w miare tanio. Można się też skontaktować z Mariuszem(Zdun) na tym forum, w opisie tez ma regeneracje pomp tłoczkowych

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

bylem w warszawie ze swojo to mi nosem krecili ze nie mogo lozysk znalezc

itd itp. po godzinie rozmowy z nimi. zmienili zdanie i powiedzieli ze

mogo zrobic ale za miesiac az gosciu wruci z szkolenia to "moze " on sie podejmie

ja zrobilem. regeneracje w wyszkowie koszt 10tus na nowych. srodkach zuzyte dostalem w reklamowce regeneracja na starych 5lub 6tys. teraz mi padl podnosnik pewnie suwaki i bede oddawal do tucholi to oddam caly komplet z pompo i zobbaczymy co oni tam zrobio

kumpel -serwisuje ciagniki muwi ze oni znaja sie na zeczy i ze do nich zawoza jak cos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Ceny porażające, ja bym zagadał do tego Mariusza(Zduna) on się kiedyś chwalił że naprawiają takie pompy z gwarancją i nie zawsze musi to być 5tys wzwyż. Często pomaga wymiana jakiegos tam talerza napędzającego tłoczki. Dziwne że w tych wersjach te pompy tyle kosztują, a przecież nie są jakoś super wielkie, to do MX czyli następcy 51xx też tłoczkowe kosztują prawie połowe mniej oryginał bodaj 8tys a zamiennik koło 5-6 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

Masz racje teraz sam to pompe bym pewnie zrobil

One nie jest skomplikowana w budowie przewaznie sie talez wyrabia

ale moim zdaniem to powoduja opilki w oleju tak bylo u mnie rysa z 1mm dookola

wiec zmiana oleju i filtra to podstawa

nowa pompa na necie 24tys

Edytowano przez Antekpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Szok, poważnie tyle kosztuje? Z tego co widziałem na zdjęciach to w tej wersji są dość rozbudowane bo jest spora sekcja zaworów + sekcja z elektrozaworem + sekcja tłoczkowa, a w MX jest w zasadzie sama sekcja tłoczkowa. Tu akurat masz racje z tymi opiłkami to ich największy wróg, tłoczkowe są bardziej na to podatne niż zębate. Trzeba pilnować filtrów (wymieniać nawet częściej) bo założy się nową i będzie to samo za parę dni. Dobrze by było znaleźć przyczyne tych opiłków ale z tym pewno ciężko będzie, czasem stare tarcze hamulcowe mogą tak załatwić filtr i pompe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Antekpirat    0

tarcze hamulcowe jest latwa sprawdzic trzeba tylko srube odkrecic

u mnie byl reczny starty. pewnie z centymetr i. po pompie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal26    0

Wielkie dzięki za pomoc Panowie :) Mam jeszcze pytanko,gdzie się mierzy te ciśnienia?Czy ten talerz napędzajacy można gdzieś dostać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

Ciśnienie pompy możesz sprawdzić choćby na wyjściach hydrauliki zew. jeśli są problemy ze wszystkim, jeśli ciśnienie będzie słabe tzn. poniżej powiedzmy 190bar(zalezy jeszcze na ile są ustawione zawory w rozdzielaczach, każdy może być ustawiany inaczej) i będzie falowało wraz z obrotami to może być coś z pompą. Tylko musisz olej dobrze rozgrzać rozgrzać. Choć tak naprawdę taki pomiar nie powie Ci wszystkiego, bo ciśnienie może być dobre ale przepływ (wydajność) słaby ale to się sprawdza specjalnym przepływomierzem, lub oddać pompę do sprawdzenia i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam
Od kilku dni jestem właścicielem 5120 96 r . Wszystko działa ok tylko czasami gdy włączę rewers na wsteczny ciągnik lekko ruszy i się zatrzymuje . Po włączeniu biegu neutralnego i ponowny włączeniu wstecznego wszystko jest ok . Przy tym wszystkim zapala się ta kontrolka z lewej strony . Czy to coś poważnego ?? Co z tym zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×