News

Polecane posty

Mario35    2

Witam. Od pewnego czasu jestem posiadaczem ciągnika case maxxum 5150. Wymieniłem wszystkie oleje i filtry. Jest jeden mankament za który nie wiem jak się zabrać, co zrobić i jaka była by tego przyczyna. Miałem zapięte pługi obrotowe na wolnych obrotach ciągnik wolno podnosi i tez wolno plug obraca czy tez podnosi klapa przy balowarce ale gdy zwiększę obroty to tez wszystko przyspiesza podnośnik szybszy i hydraulika. Ciśnienie na wyjściu hydraulicznym 170bar. Dodam ze poza tym nic więcej się nie dzieje. Ciągnik jeździ nie rozłącza biegów np przy orce czy innych czynnościach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer15555    82

Nie widzę tutaj żadnych problemów. Pozatym jak będziesz zapinał więcej niż jeden pług (pługi) to na pewno będzie problem !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vhalior2    35

tak przeważnie jest ze jeśli się podniesie obroty silnika to i pompa przyspieszy jedynie możesz to regulować jeśli masz regulowany.przepływ oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mario35    2

No to niech będzie pług ale łapiecie za słówka. Tylko moim zdaniem za wolno to chodzi na wolnych obrotach. Przy drugim ciągniku NH t5050 dużo szybciej to chodzi. a i jest regulacja przepływu na wyjściach hydrauliki ustawiona na połowie ale jak zwiększam nic to nie daje(bez zmian) bo zmniejszając już widać efekt.(baaardzo powoli)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mario35    2

można to jakoś ustawić żeby było  szybciej??

Edytowano przez Mario35

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kazik99    0

z tego co ,mi wiadomo to nie jest ważne samo ciśnienie w hydraulice lecz wydatek pompy czyli ilość przepływanego oleju (oby nie była pompa do roboty)

ps gdzie jest ta regulacja przepływu ?


z tego co ,mi wiadomo to nie jest ważne samo ciśnienie w hydraulice lecz wydatek pompy czyli ilość przepływanego oleju (oby nie była pompa do roboty)

ps gdzie jest ta regulacja przepływu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DEMONxXx
      Witam 
      Da się samemu zregenerować rozdzielacz EHR?  Chodzi mi o wymianę uszczelnien to coś pomoże czy wyrabiają się tam części metalowe?
      są tam jeszcze jakieś uszczelnienia oprócz oringów na elektrozaworach?
    • Przez xXKarolXx
      Witam. Mam problem z hydraulika nie podnosi tura , ani nie opusz na , ekanie widać + i - reaguje ale tur nic i po chwili wywala błąd hydraulikventile i A.1.2.B , A.1.2.A i na każdej sekcji inny błąd tłumaczyłem bledy to znacz że ,, pozycja pływająca nie została osiągnięta , zawór przechodzi w położenie neutralne gdzie szukać przyczyny co robic ???????????
    • Przez Wozzach
      Witajcie, 
      mam problem z hydrauliką z MF3635 (ciągnik 135km, 1993r).
      Problem jest na zimnym oleju, zanim ciągnik się nie rozgrzeje. Początkowo były to tylko drgania i skokowe podnoszenie tylnego podnośnika, kiedy ciągnik był zimny. Obecnie objawy dotyczą całej hydrauliki: tylnego TUZa, układu hydraulicznego i załączania skrzyni biegów.
      Kiedy ciągnik jest zimny (przy temperaturach obecnych, czyli +/- od 1 do 5 stopni C) rano odpalamy ciągnik i hydraulika w zasadzie nie działa. TUZ nie działa, skręcić kołami nie można, kontrolka ciśnienia oleju skrzyni się załącza na chwilę i gaśnie, po czym kontrolki półbiegów skaczą, nie da się załączyć półbiegu. Dopiero po wstępnym nagrzaniu ciągnika, jak sobie ok 30-40 minut pochodzi na wolnych obrotach, to można coś zrobić. Da się załączyć skrzynię, skręcić kołami. Zwykle nadal nie ma pełnej wydajności, tzn kiedy zaczynamy podnosić tylny TUZ, to nie pracuje płynnie, a w tym momencie przestaje być możliwe żeby skręcić koła. Dopiero jak ciągnik pójdzie w pracę w polu, dobrze się zagrzeje, to wszystko działa w bez zarzutu.
      Czy ktoś się z tym spotkał? Jakieś sugestie od czego zacząć szukać?
       
    • Przez mastid
      Witam, chciałbym kupić zawór cztero drożny (dwa wejscia i dwa wyjścia) który znajduje się w Claasie Ares seria 8xx przy zbiorniku paliwa, umieszczony na ramię, na przewodach hydraulicznych idących do siłowników tuza. Czy ktoś może podesłać mi link, ewentualnie jakiś uniwersalny, bądź z innej maszyny. Bo na internetach to jak narazie tylko kulowe dwu drozne (wejscie-wyjscie) tylko widziałem .

    • Przez dzakubek83
      Witam posiadam john deera 6400 mojemu bratu podczas orki odpadło jedno ramie tu na samej górze jeden   siłownik był wysunięty maxymalnie a drugi w połowie po złożeniu nie działa mi podnoszenie ani opuszczanie w kabinie ,co zrobić ??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.