Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Radeczyslaw4

Problem z układem kierowniczym!!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam, mam problem z układem kierowniczym w Renault 133-14, kiedy skręcam w lewo lub prawo to kierownica przerywa albo zatrzymuje się calkiem i nie można nią ruszyć, dopiero po chwili się odblokowuje i później znowu to samo nawet w czasie jazdy. Proszę o pomoc, Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    511

olej na poczatek, sprawdzenie cisnienia pompy, byc moze to jej wina, lub orbitol czeka na wymiane


Polska B

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Olej jest ok i byl niedawno wymieniany, orbitrol też nowy, a pompy nie sprawdzałem..

 

A czy to może być wina tego że wspomaganie jest zapowietrzone??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Nie, wspomaganie się samo odpowietrzy. Jesli kierownica chodzi lekko to pompa podejrzewam dobra, skoro olej jest i filtr na dolocie do pompy czysty, to ja stawiam na orbitrol. Ma on w sobie kilka zaworów i pewnie coś w nim? Ja w swoim wymieniałem, ma tam być zwykły 125l (tylko nie kupuj taniego ruskiego)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już wiem co bylo mojej Reni :) Miarka oleju pokazywala ponad stan a w skrzyni nie bylo oleju, dopiero po przeczyszczeniu rurki od miarki wyszło najaw co tak naprawde jej dolegalo, wydaje sie to troszke smieszne no ale... :D Jesli komus zdarzy sie cos podobnego polecam odkrecic srobe spustowa oleju ze skrzyni i sprawdzic prawidlowy jego stan . Dzieki za wszelkie rady. Pozdrawiam :)

Edytowano przez Radeczyslaw4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik199613    1

Ja mam zbliziny ptoblem do Twojego. Mam Renaulta 9514TX, problem polega na tym ze w mojeje reni znikło wspomaganie. Olej jest wszystko jest, tylko wspomagania nie mam i nie wiem co jest grane. Problem wystąpił po rozjeżdzaniu ciągnikiem i wymianie sprzęgła. Proszę o jaką kolwiek poradę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik199613    1

okazało się ze były zamienione dwa węze (zasilanie z powrotem) gdy to zmieniłem kierownica po odpaleniu ciągnika po chwili zaczęła skręcić w lewo i nie da sie wogóle skręcić w prawo. Ja to już normalnie nie wiem co z tym mam robić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

będziesz jeździć tylko w lewo ;)

Raczej na 99% masz pomylone węże

Edytowano przez andrejus

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik199613    1

to raczej nie mozliwe bo sprawdzone były...dzi wyciągałem orbitrol bo chyba nic z niego nie bedzie, mechanik mówił zeby ze tam cos się w środku przestawia, ale już mu to nie raz przestawiali i nic to nie daje. Chyba od wystrzału orbitrola poprostu się uszkodził...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dakblamik    0

A ja mam 7514 i bawię się z nim już z tydzień i też nie skręca, wymieniłem mu orbitrol i siłownik, jak podniosłem go na lewarku na starych częściach i na nowych też, to skręca, a jak koła dotykają ziemi całym ciężarem ciągnika to kierownicą nie idzie obrócić, silnik chodzi na pełnych obrotach i nic. Co ciekawe podnośnik podnosi (igła od siana długości ok. 3m daje rade unieść 500kg wór z pszenicą) Oleju ma wlane 40l hydraulicznego i wydaje się że jest tak pośrodku na bagnecie. Odłączyłem pompę na podnośnik i nic, coś zaczęło wyć.

Co do podłączenia przewodów na orbitrolu mam inaczej z lewej u góry nam podłączony powrót, z lewej na dole jest jakiś zaworek da się go nacisnąć "palcem" i tym przewodem dochodzi olej z pompy(zasilanie), u góry z prawej skręt w lewo i na dole z prawej skręt w prawo (przewody do siłownika) raczej inaczej ich się chyba podłączyć nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adik199613    1

ja dziś w mojej reni 9514 tx problem rozwiązałem :D okazało sie ze w orbitrolu jest taka kulka i ta kulka wpadła w inny kanał w orbitrolu i w jakis sposób blokowało to cały układ, bo włożeniu kulki na miejsce wszystko wróciło do normy kierownica chodzi jak złoto :D

 

Pozdrawiam :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez fernie476
      Witam, mam problem z elektropilotem w swoim aresie. Wszystko pracowało normalnie, później podczas pracy elektopilotem drżały dzwignie mechaniczne do obsługi sekcji(te na rozdzielaczu). A teraz joystick działa tylko zaraz po uruchomienu ok 1min i przestaje pracować. Na panelu zaczyna migać lamka parę sekund, później świeci ciągle, dopóki nie ruszę joystickiem. Mechanik elektronik stwierdził awarię cewki elektozaworu?, niby że tam jest mikroprocesor i coś mogło się spieprzyć. Na pytanie co mogło być przyczyną awarii stwierdził że drgania itp, choć wydaje mi się  to dziwne, szczególnie te drgania przed awarią. Czym one mogły być spowodowane?? Czy skoki napięcia też mogły uszkodzić cewkę? bo nieraz zapala  się kontorlka z piorunem i akumulatorem?? szczególnie przy częstej pracy z rewersem (gdzieś czytałem że to może być wina któregoś czujnika przy sprzęgle)
    • Przez dzikidaniel
      Czy ktoś wie czy adaptacja z Celtisa będzie pasować na Aresie 556? Silniki niby te same jednak budowa może się różnić i już będzie problem.
      Pytam się gdyż mogę kupić tura do małego Aresa tyle że jest on zdjęty z Celtisa.
    • Przez emsi1903
      Potrzebuje wiadomości ile litrów i jaki olej wlać do skrzyni w Renault 120.54 z 95r. Obecnie mam mineralny Agrol U. Gdy się zagrzeje to półwki i rewers nie chcą wchodzić. Słyszałem że musi być półsyntetyczny. Czy konieczna jest wymiana filtrów przy wymianie oleju (jaki koszt). Pomóżcie
    • Przez leszek1981
      Witam . Posiadam renie 15554 , skrzynia tractoshift ,sprzęgło szarpie w obu kierunkach jazdy .Elektrozawory  działają lecz potencjometr sprzęgła  lub komputer zle nim steruje to znaczy ; 
      przy wciśniętym pedale cofnie zawór proporcjonalny (rozłonczy sprzęgło) .lecz gdy puszczamy pedał to wbija cewka zawór bez stopniowego włączenia. Ma tak od zakupu (rok) macie jakiś pomysł czy szukać dobrego fachowca z komputerem .ZAMOŚĆ.
    • Przez kingkenny131092
      Witam, zakupiłem własnie ciągnik Renault Ares 825 z 2000r , i chciałbym prosić bardziej obeznanych uzytkowników ciągników Renault o pomoc w nauce obsługi tego ciągnika. Może jesteście w stanie dac mi jakies wskazówki co do użytkowania , eksploatacji czy serwisowania tego ciągnika?
×