Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie- ratujcie. Żniwa idą, będzie masa roboty z TURem, a ja biedny zauważyłem, że gdy kucną sprężyny w miękkim przodku, drążki kierownicze ustawiają się pod kątem i ciągnik mocno traci na zwrotności. :mellow: Więc skoro już wiem co jest grane - mam następujące pytanko:

 

Gdzie można nabyć element opisany w katalogu jako "zderzak II" nr. kat. 80.271.035? Nie mogę tego namierzyć w żadnym sklepie w okolicy (woj. Mazowieckie/ Łódzkie).

 

Zakup gotowych elementów byłby najprostszym rozwiązaniem, ale rozważam również ich dorobienie. Niestety w tym przypadku również potrzebuję pomocy- gdyby ktoś miał możliwość zmierzenia długości oryginalnego długiego zderzaka (blokady resorowania zwrotnicy) i podzielił się ze mną tą wiedzą - byłbym bardzo wdzięczny. :)

Opublikowano

Hmmm... musieli je jakoś niedawno zorganizować. Inna sprawa, że ostatnio rozglądałem się za tymi detalami na jesieni i ani w samej hurtowni, ani w lokalnych sklepach zaopatrujących się w niej, towar był nieosiągalny :) W każdym bądź razie- dzięki serdeczne za zainteresowanie i fatygę. ;) I przepraszam, za moje lenistwo- mogłem zajrzeć na stronę Techrolu przed założeniem tematu :mellow:

Opublikowano

Witam serdecznie kolegów.

 

Mam kilka pytań odnośnie zwrotnic resorowanych.

Mam w swojej 912 bardzo zużyte te zwrotnice. Wczoraj podnosiłem przodek i są wyczuwalne bardzo duże luzy. Czy jest sens to naprawiać czy lepiej wymienić na nieresorowane. Z katalogowym kompletem obciążników dla 912 przód praktycznie jest całkowicie dobity. W orce zwrotnica ta musi być blokowana. Z mniejszą ilością obciążników dobrze się jedzie po drodze ale w polu potrzeba dociążyć przód. Konstrukcja zwrotnicy jest prosta i wydaje mi się że sprzyja wycieraniu tulei mosiężnej i powierzchni samej zwrotnicy. Co sądzicie o tych zwrotnicach, ich zaletach i wadach. Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Przyblokowałem przodek i przy pracy z ładowaczem kosmos. Znacznie poprawiła się zwrotność. Ludziska narzekają, jakie to te 80'tki, są mało zwrotne. No, ale klapnięte sprężyny robią swoje, bo jak wszystko hula, to sprzęt jest zwrotniejszy od 60'tki. Od klapniętych sprężyn wywodzi się mit, o mało zwrotnych 1222 itp. (a zapadnięty przód w 12'tkach to standard)

 

Do tego uciąg jakby konkretniejszy (jednak zanim sprężyny "wstaną" to masa działająca na tylną oś jest znacznie mniejsza, do tego dochodzi dużo lepsza reakcja przy podnoszeniu i jednakowa głębokość pracy,maszyny ) Ale komfort jazdy odczuwalnie maleje (może dlatego, że biję po 3,5atm w przód pod tura :) ) i mam wrażenie, że po tyłku dostaje sworzeń na kolebie ;) Bo to, co amortyzują sprężyny, na sztywnych zwrotnicach bezpośrednio działa na kolebę.

Edytowane przez Stefano1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ___________________________________________________________________________________________________________
      AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca 
       
       
       
    • Przez HornetZnawca
      Witam jaki tur będzie najlepszy do 1634? Chciałem Metal Facha ale niestety do Ursusa 6 z Turbo nie produkują;( Tak Samo do zetora 16245 też nie robią;(
    • Przez Maniek24240
      Witam wszystkich, chciał bym was prosić o pomoc w doradztwie nowego ciągnika do mojego gospodarstwa , miał by to być nowy ciągnik z turem i tuzem + wom, ciągnik będzie jako główny na gospodarstwie 60 ha + dodatkowe usługi , rozmyslam nad Valtra, John Deere i New Hollandem.Moc miedzy 150-170 KM.Prosił bym o pomoc w doradztwie bo nie wiem jak tam teraz spisują się te nowe maszyny. Z góry dziękuję .
    • Przez Michal984
      Witam szukam pługa unia tur 4+1 na sprężynach lub resorach. Bardzo pilne!
    • Przez BaRtEk7710
      Witam stoję przed wyborem tura do ciągnika mtz 82 i chciałbym się dowiedzieć jaka polska firma na obecną chwilę przoduje w produkcji ładowaczy czołowych, która robi je najsolidniej.Ładowacz jest potrzebny głównie do bigbagów z nawozem i nasionami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v