Stefano1

Blokada zwrotnic resorowanych

Polecane posty

Stefano1    39

Panowie- ratujcie. Żniwa idą, będzie masa roboty z TURem, a ja biedny zauważyłem, że gdy kucną sprężyny w miękkim przodku, drążki kierownicze ustawiają się pod kątem i ciągnik mocno traci na zwrotności. :mellow: Więc skoro już wiem co jest grane - mam następujące pytanko:

 

Gdzie można nabyć element opisany w katalogu jako "zderzak II" nr. kat. 80.271.035? Nie mogę tego namierzyć w żadnym sklepie w okolicy (woj. Mazowieckie/ Łódzkie).

 

Zakup gotowych elementów byłby najprostszym rozwiązaniem, ale rozważam również ich dorobienie. Niestety w tym przypadku również potrzebuję pomocy- gdyby ktoś miał możliwość zmierzenia długości oryginalnego długiego zderzaka (blokady resorowania zwrotnicy) i podzielił się ze mną tą wiedzą - byłbym bardzo wdzięczny. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    39

Hmmm... musieli je jakoś niedawno zorganizować. Inna sprawa, że ostatnio rozglądałem się za tymi detalami na jesieni i ani w samej hurtowni, ani w lokalnych sklepach zaopatrujących się w niej, towar był nieosiągalny :) W każdym bądź razie- dzięki serdeczne za zainteresowanie i fatygę. ;) I przepraszam, za moje lenistwo- mogłem zajrzeć na stronę Techrolu przed założeniem tematu :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mac1974    0

Witam serdecznie kolegów.

 

Mam kilka pytań odnośnie zwrotnic resorowanych.

Mam w swojej 912 bardzo zużyte te zwrotnice. Wczoraj podnosiłem przodek i są wyczuwalne bardzo duże luzy. Czy jest sens to naprawiać czy lepiej wymienić na nieresorowane. Z katalogowym kompletem obciążników dla 912 przód praktycznie jest całkowicie dobity. W orce zwrotnica ta musi być blokowana. Z mniejszą ilością obciążników dobrze się jedzie po drodze ale w polu potrzeba dociążyć przód. Konstrukcja zwrotnicy jest prosta i wydaje mi się że sprzyja wycieraniu tulei mosiężnej i powierzchni samej zwrotnicy. Co sądzicie o tych zwrotnicach, ich zaletach i wadach. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    39

Przyblokowałem przodek i przy pracy z ładowaczem kosmos. Znacznie poprawiła się zwrotność. Ludziska narzekają, jakie to te 80'tki, są mało zwrotne. No, ale klapnięte sprężyny robią swoje, bo jak wszystko hula, to sprzęt jest zwrotniejszy od 60'tki. Od klapniętych sprężyn wywodzi się mit, o mało zwrotnych 1222 itp. (a zapadnięty przód w 12'tkach to standard)

 

Do tego uciąg jakby konkretniejszy (jednak zanim sprężyny "wstaną" to masa działająca na tylną oś jest znacznie mniejsza, do tego dochodzi dużo lepsza reakcja przy podnoszeniu i jednakowa głębokość pracy,maszyny ) Ale komfort jazdy odczuwalnie maleje (może dlatego, że biję po 3,5atm w przód pod tura :) ) i mam wrażenie, że po tyłku dostaje sworzeń na kolebie ;) Bo to, co amortyzują sprężyny, na sztywnych zwrotnicach bezpośrednio działa na kolebę.

Edytowano przez Stefano1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioo117    1

Witam,

czy mógłby ktoś opisać lub pokazać jak zablokować zwrotnicę, w którym miejscu i czym się blokuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Do sprzedania dwa siłowniki jednostronne do ładowacza czołowego 40/60 skok 630mm ( min 870mm, max 1500mm ).
       
      Siłowniki jak nowe, używane niecałe 6 miesięcy - powód sprzedaży jest prosty, wymieniam na wzmocnione.
       
      Możliwość wystawienia na allegro.
       
      Cena 300zł/komplet.
       
      Jak dobrze zagadasz to wysyłka przy wpłacie na konto w cenie
       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.
       
       
    • Przez BaRtEk7710
      Witam stoję przed wyborem tura do ciągnika mtz 82 i chciałbym się dowiedzieć jaka polska firma na obecną chwilę przoduje w produkcji ładowaczy czołowych, która robi je najsolidniej.Ładowacz jest potrzebny głównie do bigbagów z nawozem i nasionami
    • Przez Rosomak22
      Mam problem bo chciałbym kupuc ładowacz czołowy do masseya 6260 sześcio cylindrowy silnik i nie mogę znaleźć na ten model ale juz sa na 6270 i teraz pytanie czy bedzie pasował? Czy adaptacja bedzie taka sama do 6260 i 6270? Czy rozstaw srob będzie sie zgadzał?
    • Przez BARTOLA
      witam sprawa wyglada następująco;  niedawno założyłem  tura i mam problem z manewrowaniem w miejscu z np belą i nie wiem cz moze to być już słaba pompa wspomagania czy te serwo tak ma, zastanawiam sie też nad zmianą przednich kół na balony ale nie wiem czy to coś da 
    • Przez Damians88
      Koledzy,
      Wielka prośba o poradę jaki tur i jakiego producenta założyć do Zetora 6340, 2004 r. Chodzi mi o trzy sekcyjny. Nośność 1,5 tony.
      Proszę o namiary.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj