Piotr190497

Zegar Fendt

Polecane posty

Piotr190497    0

Witam chciałem się dowiedzieć co oznaczają te kontrolki zaznaczone 1,2,3,4,5,w fendt 309 lsa

I jeszcze mam problem z kontrolkom co zaznaczyłem ją niebieskim tą z (B) bo sie pali cały czas

post-62487-0-53834500-1373562088.jpg

Edytowano przez Piotr190497

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Panowie odświeżę temat.Co oznacza kontrolka z numerem 4?Dziś mi się zaświeciła.Bardzo proszę o pomoc.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zoch    4

Chodzi mi o kontrolkę z numerem 4.Nie mam pojęcia co ona określa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

2.Jakiś poziom oleju (może w hydraulice).

3.Olej w przekładni.

5.Układ hamulcowy a dokładniej niski poziom płynu hamulcowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    370

Panowie, mam taki problem a mianowicie bardzo drga mi wskazówka od temperatury silnika. Tak bardzo że nie można zobaczyć w jakim stanie jest temperatura. Są momenty że wskazówka na chwilę stanie i pokaże środek zielonego pola. Jestem pewien że Fendt za dużej temperatury nie łapię więc jest jakiś problem w układzie kontrolnym. Tylko pytanie od czego tak się dzieje. Czy czujnik jest uszkodzony czy też zegar lub czy błaha byłaby sprawa z odkręceniem się wskazówki.

 

Fendt Farmer 306 LSA , 88r, zegar zwykły jeszcze bez wyświetlaczy.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Zegar masz dobry kolego.W moim 304 LS miałem identycznie.Wystarczy wymienić czujnik temp.wody i po sprawie.Koszt max 15 zł :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszczu512    0

witam. Kolego fendtfarmer308lsa mógłbys powiedziec cos wiecej o tej kontrolce w niebieskim kółku? mam 309 lsa i dzis zaczęła mi mrygac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Carolos    0

Czy 1-ka, to cośnienie oleju w silniku?

Mam Fendta 304 LSA z 94 roku. Zapala mi się dość szybko po uruchomieniu a po 15 minutach pracy już raczej nie chce gasnąć. Po pół godzinnej orc, zapala się także kotrolka, oznaczona na zdjęciu jako 2-ka i jednocześnie trókjąt i alarm. Olej wymieniony w silniku, filtry, silnik niby sprawdziny przez mechanika. Wymienić czujnik ciśnienia oleju na początek? To ten na przewodzie zamontowany? W sklepie śpiewają ponad 200 zł za czujnik, gdyby to była przyczyna, to taka kwota to nic, ale obawiam się, że coś jeszcze.

Napiszcie co wiecie, wymienimy się doświadczeniami, gdy już dojdę o co chodziło w moim (mam nadzieję, że nie remont).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ene    1

Najlepiej zmierz ciśnienie zewnętrznym zegarem i będziesz wiedział czy elektryka szwankuje czy w silniku szukać.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    199

4- to zapchany filtr powietrza

kontrolka w niebieskim kółku to klocki hamulcowe

Edytowano przez grzen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aaadamw    0

panowie,

może jest ktoś zainteresowany naprawą wyświetlacza LCD do tego zegara.

Mam taki uszkodzony i cena oryginalnego jest dosyć wysoka. jestem w trakcie projektowania zamiennika opartego o taki wyświetlacz LED. Cena nie powinna przekroczyć 400zł.

ZAinteresowanych proszę o kontakt.

adam.walczuk@gmail.com

Edytowano przez aaadamw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aaadamw    0

a tak wygląda wyświetlacz o któym mówiłem wcześniej:

post-40757-0-30072200-1396816480_thumb.jpg

Edytowano przez aaadamw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr190497    0

Witam. Co oznacza kontrolka z numerem 2. Bo dziś mi się zapaliła i alarm się włączył.Podczas tego tur zaczął powoli działać. Jakby było mało oleju  hydraulicznego w zbiorniku. Ale było dużo oleju w zbiorniku. Może zapchany filtr oleju hydraulicznego. Po raz pierwszy ta kontrolka mi się zapaliła. I nie wiem od czego. Dziś rano go zapaliłem i było już normalnie.

Edytowano przez Piotr190497

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oli007    0

Witam. Co oznacza kontrolka z numerem 2. Bo dziś mi się zapaliła i alarm się włączył.Podczas tego tur zaczął powoli działać. Jakby było mało oleju  hydraulicznego w zbiorniku. Ale było dużo oleju w zbiorniku. Może zapchany filtr oleju hydraulicznego. Po raz pierwszy ta kontrolka mi się zapaliła. I nie wiem od czego. Dziś rano go zapaliłem i było już normalnie.

 

Panowie mam ten sam problem co kolega z kontrolką numer 2. Powiedzcie za co ona jest odpowiedzialna i od czego zacząć żeby wyeliminować jej świecenie. Filtry wszystkie dosć niedawno wymieniałem, poziomy oleju sie zgadzają,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oli007    0

witam w koncu doszedłem co oznacza kontrolka nr2 z termometrem i cylindrem z kropla w srodku. Oznacza ona za wysoką temperaturę oleju hydraulicznego, tego w dodatkowym zbiorniku nie tego w skrzyni biegów. U mnie powodem jej świecenia okazuje sie padnięty czujnik temperatury, gdyż zapala sie ona nawet jak ciągnik jest zimny wiec nie ma możliwości zeby olej wtedy mial ponad 100stopni. Czujnik umieszczony jest przy pompach hydraulicznych, pod spodem jednej z nich i prowadzi do niego jeden kabelek. Zwarcie kabelka z masą powoduje świecenie się kontrolki. W przypadku gdy czujnik jest dobry i kontrolka zapala nam sie po długiej ciężkiej pracy czyli olej rzeczywiscie moze miec za wysoka temperaturę powodem tego moze byc:
-za niski stan oleju przez co mała ilośc oleju nie zdąży sie schłodzić
-brudny filtr oleju ten w zbiorniku na powrocie oleju przez co powstają za duze opory przepływu i przewężenia gdzie olej nadmiernie moze sie grzać
-brudna chłodnica oleju np lamelki zalepione piachem przez co nie oddaje ona ciepła jak nalezy i olej nie zdąży sie schłodzić
-pewnie tez nadmierne zużycie pomp hydraulicznych może też grzać olej ale akurat to bedzie się objawiać szeregiem innych symptomów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlasiak84    0

1 OZNACZA ciśnienie oleju

niebieskie kółko to { B) masz zjechane klocki na wale

Czy mógłbyś wyjaśnić co oznacza, że klocki na wale są zniszczone? Oznacza to przymusową wymianę? Aktualnie kontrolka ta miga na zielono i nie wiem co mam robić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey294s
      D 226B-6
      Silnik nagle zaczął nierówno pracować. Przyczyna widoczna na zdjęciu. Z materiałów od Kostiego wynika że najprawdopodobniej uszkodził się "pilzstósel" (popychacz).
      Czeka mnie zdjęcie misy i rozbiórka wszystkiego przed rozrządem aby to wymienić? Ze schematów wynika że muszę wyjąć wałek rozrządui po wyjęciu wałka wyjmę popychacz? 
      Może są inne powody takiego luzu? Nie odkręcałem jeszcze dżwigienek zaworowych.
      Proszę o jakieś rady, bo robi mi się słabo jak widzę ile roboty mnie czeka (obym się mylił)
      Pozdrawiam

    • Przez edwin1990
      Witam mam problem z oświetleniem roboczym. Mianowicie 2 halogeny są na żarówki h1 znalazłem dodatkowe wyjście w dachu na żarówki h4. Po zamontowaniu 2 lamp w dachu  te na h4 nie działają. Bezpieczniki i wszystko spr. Gdzie szukać przyczyny? czy połączyć je razem  do 1 halogenów? 
    • Przez Roman2001
      Witam mam problem z moim fedem .strasznie chałasuje hydraulika.a dokładniej pompa pompuje ciśnienie ale coś ją hamuje.(strasznie sie grzeje)lecz gdy przestawie dźwignie na ehr na opuszczanie traktor zachowuje sie normalnie.Lecz i to nie zawsze pomaga bo czasami nie ustaje i trzeba poruszyć dźwigniami hydrauliki i wtedy ponownie trzeba daç dźwignie na opuszczanie i jest wporządku.jak pompa sie męczy to słychać syczenie na rurkach zasilających
    • Przez areczek00095
      Cześć, posiadam Fendta 311 lsa 89r. Na liczniku pewnie coś pod 30tys mth. Przy ciężkiej pracy, jak się konkretnie rozgrzeje to z odmy widać delikatny dymek. Silnik nie bierze oleju nawet grama, ale mocy zaczyna mu brakować. Powiedzcie mi czy dobrze myślę? Z odmy daje bo zawory w głowicy do roboty tak? Od tego brakuje mu mocy? Dodam że poci mi się przy pompie wtryskowej i planuje oddać po sezonie wtryski i pompę do regeneracji. Ściągać od razu głowice i też robić? Opłaca się robić same głowice bez tłoków i tulei?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj