Skocz do zawartości
Piotr190497

Zegar Fendt

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
Piotr190497    0

Witam chciałem się dowiedzieć co oznaczają te kontrolki zaznaczone 1,2,3,4,5,w fendt 309 lsa

I jeszcze mam problem z kontrolkom co zaznaczyłem ją niebieskim tą z (B) bo sie pali cały czas

post-62487-0-53834500-1373562088.jpg

Edytowano przez Piotr190497

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Panowie odświeżę temat.Co oznacza kontrolka z numerem 4?Dziś mi się zaświeciła.Bardzo proszę o pomoc.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Zoch    4

Chodzi mi o kontrolkę z numerem 4.Nie mam pojęcia co ona określa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

2.Jakiś poziom oleju (może w hydraulice).

3.Olej w przekładni.

5.Układ hamulcowy a dokładniej niski poziom płynu hamulcowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    324

Panowie, mam taki problem a mianowicie bardzo drga mi wskazówka od temperatury silnika. Tak bardzo że nie można zobaczyć w jakim stanie jest temperatura. Są momenty że wskazówka na chwilę stanie i pokaże środek zielonego pola. Jestem pewien że Fendt za dużej temperatury nie łapię więc jest jakiś problem w układzie kontrolnym. Tylko pytanie od czego tak się dzieje. Czy czujnik jest uszkodzony czy też zegar lub czy błaha byłaby sprawa z odkręceniem się wskazówki.

 

Fendt Farmer 306 LSA , 88r, zegar zwykły jeszcze bez wyświetlaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Zegar masz dobry kolego.W moim 304 LS miałem identycznie.Wystarczy wymienić czujnik temp.wody i po sprawie.Koszt max 15 zł :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszczu512    0

witam. Kolego fendtfarmer308lsa mógłbys powiedziec cos wiecej o tej kontrolce w niebieskim kółku? mam 309 lsa i dzis zaczęła mi mrygac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Carolos    0

Czy 1-ka, to cośnienie oleju w silniku?

Mam Fendta 304 LSA z 94 roku. Zapala mi się dość szybko po uruchomieniu a po 15 minutach pracy już raczej nie chce gasnąć. Po pół godzinnej orc, zapala się także kotrolka, oznaczona na zdjęciu jako 2-ka i jednocześnie trókjąt i alarm. Olej wymieniony w silniku, filtry, silnik niby sprawdziny przez mechanika. Wymienić czujnik ciśnienia oleju na początek? To ten na przewodzie zamontowany? W sklepie śpiewają ponad 200 zł za czujnik, gdyby to była przyczyna, to taka kwota to nic, ale obawiam się, że coś jeszcze.

Napiszcie co wiecie, wymienimy się doświadczeniami, gdy już dojdę o co chodziło w moim (mam nadzieję, że nie remont).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ene    1

Najlepiej zmierz ciśnienie zewnętrznym zegarem i będziesz wiedział czy elektryka szwankuje czy w silniku szukać.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzen    178

4- to zapchany filtr powietrza

kontrolka w niebieskim kółku to klocki hamulcowe

Edytowano przez grzen

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aaadamw    0

panowie,

może jest ktoś zainteresowany naprawą wyświetlacza LCD do tego zegara.

Mam taki uszkodzony i cena oryginalnego jest dosyć wysoka. jestem w trakcie projektowania zamiennika opartego o taki wyświetlacz LED. Cena nie powinna przekroczyć 400zł.

ZAinteresowanych proszę o kontakt.

adam.walczuk@gmail.com

Edytowano przez aaadamw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aaadamw    0

a tak wygląda wyświetlacz o któym mówiłem wcześniej:

post-40757-0-30072200-1396816480_thumb.jpg

Edytowano przez aaadamw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr190497    0

Witam. Co oznacza kontrolka z numerem 2. Bo dziś mi się zapaliła i alarm się włączył.Podczas tego tur zaczął powoli działać. Jakby było mało oleju  hydraulicznego w zbiorniku. Ale było dużo oleju w zbiorniku. Może zapchany filtr oleju hydraulicznego. Po raz pierwszy ta kontrolka mi się zapaliła. I nie wiem od czego. Dziś rano go zapaliłem i było już normalnie.

Edytowano przez Piotr190497

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oli007    0

Witam. Co oznacza kontrolka z numerem 2. Bo dziś mi się zapaliła i alarm się włączył.Podczas tego tur zaczął powoli działać. Jakby było mało oleju  hydraulicznego w zbiorniku. Ale było dużo oleju w zbiorniku. Może zapchany filtr oleju hydraulicznego. Po raz pierwszy ta kontrolka mi się zapaliła. I nie wiem od czego. Dziś rano go zapaliłem i było już normalnie.

 

Panowie mam ten sam problem co kolega z kontrolką numer 2. Powiedzcie za co ona jest odpowiedzialna i od czego zacząć żeby wyeliminować jej świecenie. Filtry wszystkie dosć niedawno wymieniałem, poziomy oleju sie zgadzają,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oli007    0

witam w koncu doszedłem co oznacza kontrolka nr2 z termometrem i cylindrem z kropla w srodku. Oznacza ona za wysoką temperaturę oleju hydraulicznego, tego w dodatkowym zbiorniku nie tego w skrzyni biegów. U mnie powodem jej świecenia okazuje sie padnięty czujnik temperatury, gdyż zapala sie ona nawet jak ciągnik jest zimny wiec nie ma możliwości zeby olej wtedy mial ponad 100stopni. Czujnik umieszczony jest przy pompach hydraulicznych, pod spodem jednej z nich i prowadzi do niego jeden kabelek. Zwarcie kabelka z masą powoduje świecenie się kontrolki. W przypadku gdy czujnik jest dobry i kontrolka zapala nam sie po długiej ciężkiej pracy czyli olej rzeczywiscie moze miec za wysoka temperaturę powodem tego moze byc:
-za niski stan oleju przez co mała ilośc oleju nie zdąży sie schłodzić
-brudny filtr oleju ten w zbiorniku na powrocie oleju przez co powstają za duze opory przepływu i przewężenia gdzie olej nadmiernie moze sie grzać
-brudna chłodnica oleju np lamelki zalepione piachem przez co nie oddaje ona ciepła jak nalezy i olej nie zdąży sie schłodzić
-pewnie tez nadmierne zużycie pomp hydraulicznych może też grzać olej ale akurat to bedzie się objawiać szeregiem innych symptomów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlasiak84    0

1 OZNACZA ciśnienie oleju

niebieskie kółko to { B) masz zjechane klocki na wale

Czy mógłbyś wyjaśnić co oznacza, że klocki na wale są zniszczone? Oznacza to przymusową wymianę? Aktualnie kontrolka ta miga na zielono i nie wiem co mam robić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez repek92
      Witam. Chciałbym się zapytać użytkowników tego silnika, czy te silniki w transporcie są takie mulowate? Delikatna górka i trzeba redukować. Nawet na pusto nie idzie jakoś super. MTZ 82 przy moim.to szatan ale z pługiem to daje radę nie czuć że ciężko itd tylko w tym transporcie ciężko
    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
    • Przez jendrula2
      witam przy przełączaniu z największego półbiegu na najniższy nagle wyskoczył błąd 5.1.03 kasowanie błędu nie pomaga jest to jedyny błąd jaki się wyświetla może ktoś coś doradzi
      fendt farmer 311 turbomatik 1996 r dodam że ciągnik jeździ i rewers działa poprawnie na zgaszonym ciągniku kropka na wyświetlaczu przeskakuje  jak uruchomię ciągnik piszczy alarm i wskaźnik od półbiegów znika
    • Przez Dodi
      Witam całe społeczeństwo AgroFoto. Mam nie mały problem z Fendtem 310 LSA turbomatik, 88r i zwracam się do osób będących w temacie o pomoc. Tematów o hydraulice w takich ciągnikach jest mnóstwo, ale w żadnym nie znalazłem najmniejszej wskazówki na rozwiązanie bolączki mojego Freda. Moderatorów proszę o wyrozumiałość, że zakładam nowy, podobny temat, jednak mamy żniwa i czas to piniądz. 
       
      Do rzeczy.
       
      Olej hydrauliczny po długiej, ciężkiej pracy jest zagotowany o czym świadczy kontrolka temperatury oleju i przetopione przewody elektryczne, które leżały na pompie. Ciśnienie na zimnym oleju 180 bar, rozgrzanym 120-150. Tu obstawiam pompę. Jednak nawet na zimnym oleju ściśnienie na manometrze ze 180 bar spada w kilka sekund do ok 100 bar. Podnośnik nie opada jednak druga sekcja ładowacza (wysyp łyżki już powoli się przechyla) Wina rozdzielacza? Podlega on w ogóle naprawie? Dodam, że układ jest szczelny, nie ma żadnych wycieków nawet z bloku rozdzielacza. Jest jeszcze jeden mały mankament podczas normalnej roboczej temperatury oleju. Gdy już ciągnik się rozgrzeje słuchać syczenie ciśnienia z okolic rozdzielacza. Jakby jakieś lewe ciśnienie. Ustaje czasem na kilka sekund lub gdy ruszę podnośnikiem do góry, lub dźwignią krzyżową podniosę ładowacz. Zetknął się ktoś kiedyś z podobnym problemem?
       
      Z góry dziękuje za pomoc.
      Pozdrawiam Rafał.
    • Przez piotrslonski1
      Witam problem występuje w 310 wywala błąd 5.1.61 wykrzyknik i ikonę
      Kosteka od czujnika była zgnita wymieniłem czujnik i kostkę lecz po wymianie błąd nie gaśnie
      Os podniosło do samej góry nie da się nią regulować
      W czym może być problem
      Bezpieczniki sprawdziłem
      Proszę o pomoc
×