Skocz do zawartości
witkow

Case 745XL przedni napęd

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
witkow    0

Witam wszystkich, mam problem z moim ciągnikiem Gdy olej w skrzyni biegów sie mocno rozgrzeje ,to sam załącza sie przedni napęd przy około 1500 obrotów silnika, a gdy się doda gazu to się wyłączy .Co to może być ? Dodam że olej nowy agrol u i filtr oleju wymieniony. .Jeszcze chciałbym wiedzieć czy do przedniego napędu jest jakaś pompka w skrzyni biegów która daje ciśnienie na cewke, czy to idzie z normalnej pompy hydraulicznej ? Z góry dzięki za jakieś podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACK36    0

Witam.W moim case956 był podobny problem.W skrzyni jest mała pompa która smaruje koła zębate i rozłącza napęd.Spróbuj wyczyscic filter rurkowy pod zbiornikiem oleju w bloku skrzyni klucz32,wygląda jak korek spustowy.Mogły tez wytrzec sie oringi na wałku w przystawce przedniego napedu,u mnie dodatkowo było duzo syfu po miedzy tarczkami ciernymi w przystawce po wyczyszczeniu wszystko działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witkow    0

A więc tak filtr rurkowy przeczyszczony ,cewka działa ,ciśnienie na rozgrzanym jest 2bar dopiero w okolicach 1500rpm a poniżej tych obrotów napęd załącza sie sam co jest słychać. Dziś dzwoniłem do sklepu z częściami to zaśpiewali za nową pompke 4000 netto ,a za używaną połowe ceny. Chciałbym sie zapytać jak się dostać do tych uszczelniaczy na walku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JACK36    0

Trzeba odkręcić przystawkę i wybić wałek.Ja do skrzyni wlałem olej HIPOL 6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witkow    0

Ciągnik był u mechanika i powymieniał te wszystkie uszczelnienia w przystawce napędu i mówił że są duże rowki na wałku pod taki pierścień, po tej naprawie jest jeszcze gorzej niż było wcześniej. Czy ktoś wie jakie powinno być ciśnienie na tej rurce od załączania napędu bo u mnie jest około 14 bar a jak sie olej rozgrzeje to około 11bar mechanik twierdzi że są duże straty na przystawce napędu, dodam że na zimnym oleju napęd sie włącza i wyłącza ,a jak sie olej nagrzeje to napędu już nie można wyłączyć. Prosze o jakieś rady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witkow    0

Witam, ciągnik był u mechanika i ten rozebrał przystawkę i były wyrobione rowki na wałku gdzie są pierścienie metalowe , wyrobiony był też ten koszyk od tarczek w tym miejscu gdzie miały pracować pierścienie. Koszyk miał spore rowki musiałem kupić drugi wałek i ten koszyk i nowe pierścienie i wszystkie gumowe uszczelnienia .Po złożeniu wszystko na razie działa bez zarzutu, koszty naprawy spore :( Może będzie działało już bezawaryjnie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
suzuki18l    9

a więc tak filtr rurkowy przeczyszczony cewka działa ciśnienie na rozgrzanym jest 2bar dopiero w okolicach 1500rpm a poniżej tych obrotów napęd załącza sie sam co jest słychać dziś dzwoniłem do sklepu z częściami to zaśpiewali za nową pompke 4000 netto a za używaną połowe ceny. chciałbym sie zapytać jak się dostać do tych uszczelniaczy na walku

kolego masz namiary na ten sklep ?? mam te same objawy w case 1056 xl , długo szukałem i nie znalazłem gdzie można dostać tą pompę w skrzyni, ale teraz po przeczytaniu postów wezmę się za przystawkę ale też nie wiem gdzie części dostać, używana całą przystawkę jest gdzie dostać , ale wolał bym sam zregenerować starą ,  będę bardzo wdzięczny za namiary na sklep z częściami 

Edytowano przez suzuki18l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez gasnica
      Siemka bracia. Mam ten sprzecior od 4 miechów i od początku miałem problem z wył. przedniego napędu :angry: mianowicie jak jest zimny (a czasem nawet jest rozgrzany) to za Boga nie idzie wyłonczyć go. Co z tym zrobić? Słyszałem że można jakoś bezpośrednio podłaczyć pod elektromagnes ten wyłącznik ale gdzie jest ten elektromagnes? A tak to super ciągniczek:) polecam każdemu. Malo pali, zwrotny, idealny do tura i swoje zrobi:) super
    • Przez mavrik
      podczas jazdy po blocie z kultywatorem padl mi przedni naped i niemam pojecia co jest grane. Sprawdzilem czy prad dochodzi do elektro zaworu i niestety nie. jak moge poradzic sobie z tym problemem jako moze byc przyczyna ???? prosze o pomoc moje gg 10126946
    • Przez kadman
      tak jak w temacie czy ktoś z was miał taki problem jak to naprawić i jaki olej wlać z góry dzięki

    • Przez jacek7913
      Mam problem.
      Mam MF 3060. Po rozgrzaniu najpierw mrygnie kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni a następnie załancza się samoczynnie przedni napęd. Po rozgrzaniu większym (np.orka) nie mogę przełączyć z A na B i z żółwia na zająca.
      PROSZĘ O POMOC BO ROBOTA W POLU CZEKA:}
      Pozdrawiam
    • Przez kamilb
      witam jak rozebrać zwrotnicew mf 3060 mam problem wynika na wyjeciu sworzni ?? prosze o szybka odpowiedz
×