Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Przyjaciele, wiele osob narzeka ze ciapki maja malo mocy. Czasami jej za malo. Są niby jednak sposoby przerobki dla uzyskania wiekszej mocy. O podkrecaniu pompy paliwowej slyszalem(delikatna robota ale daje efekty). Co jednak jeszcze mozna zrobic(nawet kosztem zwiekszonego spalania) bo dochodza mnie sluchy ze polscy rolnicy maja juz wiele roznych patentow.

Opublikowano

ja z ojcem podkręciłem dawkę i oczywiście obroty na tak około 2800rpm :P do tego zamiast tłumika pusta rura i pomykam z agregatem 3 metrowym :)

spalanie zwiększyło sie trochę tak na poziom około 4.5 do 5 litra na mth (oczywiście jak wpadnę z tym agregatem na świeżą orkę) :) a przy lekkich pracach to na poziomie jaki był kiedyś. przyrost mocy czuć i od razu sie nie dusi jak ma ciężko

Opublikowano

3 Metry agregat?? Chyba sobie żartujesz?? :/ haha widzialem gdzieś kiedyś na you-tube C-330 z turbiną, podomno dodawalo to ok 8-10 km !:(:):(

 

Ciekawe czy prawda :)

Opublikowano

Tez widzialem kiedys c-330 na youtube z turbina, ale byl pokazany tylko tlumik i turbinka :) Poza tym do turbiny wypada troche pozmieniac niektore elementy silnika :( A jesli chodzi o agregat 3 metroey to......ja mam kultywator 2,5m z walem no i jak wjade na swiezo zaorane, a jest dosc cieplo i bezwietrznie to ciapek lubi pracowac na czerwonym zakresie temp. cieczy :) Podobno kiedys byly c-330 3p ale nie jestem pewien, wiec zalozenie turbiny i przerobienie silnika to spore koszty, a moze lepiej byloby nawet zalozyc wlasnie silnik perkinsa?? :(

Opublikowano
ja z ojcem podkręciłem dawkę i oczywiście obroty na tak około 2800rpm :) do tego zamiast tłumika pusta rura i pomykam z agregatem 3 metrowym :(

spalanie zwiększyło sie trochę tak na poziom około 4.5 do 5 litra na mth (oczywiście jak wpadnę z tym agregatem na świeżą orkę) :) a przy lekkich pracach to na poziomie jaki był kiedyś. przyrost mocy czuć i od razu sie nie dusi jak ma ciężko

 

Normalnie z 3m agregatem to 360 miała by co robić :(

 

Można zwiększyć dawkę,podkręcić obroty ale trzeba mieć swiadomość że zmniejszamy żywotność silnika :)

Wniosek:Nie ma się co w to bawić...

Opublikowano
ja z ojcem podkręciłem dawkę i oczywiście obroty na tak około 2800rpm :) do tego zamiast tłumika pusta rura i pomykam z agregatem 3 metrowym :(

spalanie zwiększyło sie trochę tak na poziom około 4.5 do 5 litra na mth (oczywiście jak wpadnę z tym agregatem na świeżą orkę) :( a przy lekkich pracach to na poziomie jaki był kiedyś. przyrost mocy czuć i od razu sie nie dusi jak ma ciężko

 

Za pare lat rozleci wam sie ta C-330 ;/ po co męczyć ciapka ? Można podkręcić troche ale z umiarem

Opublikowano

Zamiast wymyslać głupoty to może silnik doprowadzić do ładu, przeszlifować gniazda w głowicy, sprawdzić końcówki wtryskiwaczy, sprawdzić pompe sekcje, mocy jak mocy ale spalanie napewno spadnie, w bardzo dobrym stanie silnik i na brak mocy nie narzekam, a po mojej c330 która służy bardziej jako ciągnik awaryjny na podjazdy do najlżejszzych prac i na krótkich dystansach itp. ten ciągnik poprostu się zamula zbiera się nagar na tłokach i ciągnik wydaje się słaby, jak poszła w podorywke w 3x30 na cały dzień tak potem ciągnik zrobił się nie do poznania jak by przybyło z 10km.

 

ps. orał ktoś tak ciapkiem że kolektor wydechowy robił się czerwony?

Gość Profil usunięty
Opublikowano
ja z ojcem podkręciłem dawkę i oczywiście obroty na tak około 2800rpm :) do tego zamiast tłumika pusta rura i pomykam z agregatem 3 metrowym :(

spalanie zwiększyło sie trochę tak na poziom około 4.5 do 5 litra na mth (oczywiście jak wpadnę z tym agregatem na świeżą orkę) :) a przy lekkich pracach to na poziomie jaki był kiedyś. przyrost mocy czuć i od razu sie nie dusi jak ma ciężko

Chyba brony 3 metrowe ciągnie :( Jak ciapek jest za słaby to najlepiej wymienić go na inny ciągnik.

Opublikowano

Moim ciapkiem ciągałem po orce pod siew 4 brony ciężkie i wał strunowy pojedyńczy dociążany i tak przerobiony że był ciągany 2,8m ale nieźle w tym po garach dostawała a temperatura stawała na granicy z czerwonym polem

Opublikowano

tak było c330 3p ale tylny most okazał sie za słaby i skrzynia wszystko sie rozlatywało pd duzym obciazeniem ;/ takze niema co grzebac kolo ciapeczka :(

 

 

 

Panowie na swiezo zaoranym na I klasie ziemi ciapkiem to z 2,20 jest z czym walczyc a codopiero 3,0 <hahaha>

 

u 4512 na I klasie na swierzo oranym ma ciezko z 3 metrowym agregatem !!!!!!!

Opublikowano

a co do turbiny to slyszalem ze ktos takie montuje do c330 i c360. W obydwoch przypadkach daje niby 30% wiecej mocy. Oczywiscie spada zywotnosc. Nie wiem czy to co slyszalem to prawda.

Opublikowano
a co do turbiny to slyszalem ze ktos takie montuje do c330 i c360. W obydwoch przypadkach daje niby 30% wiecej mocy. Oczywiscie spada zywotnosc. Nie wiem czy to co slyszalem to prawda.

Kochani przy dwcylindrowym silniku nie myślcie o turbinie /polsacyjny wydech/ zadbajcie o filtry /głównie powietrza/i gniazda zaworowe tyle może C-330

Opublikowano
a jakby dodal na tloki po pierscieniu przez co zwiekszyl sprezanie to moc powinna sie chyba zwiekszyc bez zwiekszania spalania chyba ze kosztem trwalosci. Co o tym myslicie?

 

Zrobiłem coś takiego jest mocniejszy, szybciej się zbiera.

Opublikowano

dorobienie gniazda na dodatkowy pierscien bedzie wymagalo reki fachowca a dokladniej przyzadu(nie jestem obcykany w nazwach tych przyrzadow). Z tymi pierscieniami chyba sproboje bo zalezy mi na zwiekszeniu mocy w granicy rozsadku czyli tak by ciapek to wytrzymywal.Nie chce od razu 100kM chodzilo tylko i dodanie kilku kocykow. Ciapki mam zadbane wiec i jak na razie daja maks mocy(oprocz jednego ale juz ma w planie regeneracje pompy paliwowej i kilku innych elementow zuzywajacych sie).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez silver1830
      Potrzebuje opini na temat silników Perkinsa euro 3 i Słowackich silników Martin disel po roku 2000 wszystko mnie interesuje awaryjność spalanie i częśći zamienne i remonty
    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v