Skocz do zawartości
mario504

audi a4 b6

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Kukurydza
mario504    0

Witam mam zamiar kupić audi a4 b6 2.5 ,180km quattro kombi z 2002 moje pytanie do posiadaczy tych pojazdów słyczałem złe opinie na temat silnika co możecie powiedzieć na temat tego samochodu czy warto kupywać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    287

Mam a6 quattro ale2,8 v6 bena napęd rewelacja ,co do 2.5d to jak trafisz mankament w nich to pękające wałki rozrządu koszt naprawy nie mały .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Quattro rewelacja, ale raczej szukałbym z innym silnikiem tak jak kolega wyżej powiedział wyrabiające się wałki rozrządu, ogólnie nie jest to tani w naprawach silnik, dodał bym do tego spore spalenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    698

Odradzam ten motor, Samochód z tym silnikiem kupisz dużo taniej niż z 1,9 ale później uwierz, że ekonomii i ergonomii brak we wszystkim..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    217

Silniki które posiadają moc 180km, 185km i 230km są silnikami po tak zwanym lifcie i nic się w nich nie dzieje tak jak w wersjach 150km. Tak więc spokojnie możesz takowy motor mieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Zgadza się w tych modelach silniki poprawiono. Problemy z wałkami były we wcześniejszym modelu a4 i a6. Problem polegał na wadliwym systemie smarowania wałków zwłaszcza na zimnym silniku. Dlatego na zimnym szczególnie nie należało ostro jeździć oraz trzeba było pilnować wymiany oleju najlepiej co 15 tys km. Oklepane hasło o drogich naprawach to wynik tego, że do polski trafiały żęchy z kilkuset tys przebiegu. Wtedy faktycznie było drogo. 11 letnie a 4 będzie miało koło 300 tys więc faktycznie lepiej kupić 1,9 bez quattro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    150

Z tego co kojarze to na pompie od smarowania krzywki sie wyrabiały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

2,5 l diesel? nie polecam w automacie pewnie pali podobnie jak quattro, zimą na krótszych trasach 12l mało ogólnie ponad 10 a na trasie może do 8l zejdzie w a6 w a4 pewnie podobnie, a co sądzicie o a4 b7? jakoś mi się te audi opatrzyły za dużo tego jeździ osobiście bardziej podoba mi się opel vectra C po 2005r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

Jak dla mnie w b7 trochę mało miejsca jest w środku a szczególnie z tyłu, a tak ogólnie to bardzo fajny samochód, opel jakoś mnie nie przekonuje, ale wiadomo każdy ma swoje zdanie na ten temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

a w b6 więcej miejsca? jak chce się miejsca to tylko a8 ;), ale w sumie mi najlepiej odpowiadała a6 C5 i komfort i dużo miejsca i taką w quatrro 2,7 bi turbo i na każdym biegu łeb leci do tyłu hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

W domu mamy audi w quattro z motorem 2.6 i spokojnie styka ale nie powiem bo lubi łyknąć benzyny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    803

Z ciekawości porównałem na wikipedii szerokości trzech konkurentów z lat produkcji ok. 2000-2010

Audi B6/B7/B8------------1766/1772/1826

BMW E46/E90---------------1739/1817

Mercedes W203/W204----1728/1770

Z danych wygląda na to że cała seria segmentu D jest podobnych wymiarów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Mam a6 quattro ale2,8 v6 bena napęd rewelacja ,co do 2.5d to jak trafisz mankament w nich to pękające wałki rozrządu koszt naprawy nie mały .

Jakie masz spalanie w tej C5 bo właśnie pojeździłem sobie c5 1,8T i dużo dobrego nasłuchałem się o tej 2,8 quatro aż chęci nabrałem jaki rok twojej i czy te quatro jest bezawaryjne no i zawieszenie czy nie jest sportowe czy nie jest obniżona bo to na wieś istna tragedia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Ferdek-ja mam 2.8 quattro na sportowym zawieszeniu-sęk w tym że jest to C4 i na tym sportowym stoi o wiele wyżej niż C5 na normalnym...w sumie z premedytacją wybrałem starszy model (w cenie nowszego :D ) no i nie narzekam-na polu mogę sobie zawrócić,do dzików jeżdżę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    287

Witam Ferdek auto użytkuje od 4lat i spisuje się pozytywnie co do silnika 197KM rewelacja do tej masy pojazdu przy spalaniu średnim 12l gazu na 100km oczywiście przy spokojnej jeżdzie w cyklu mieszanym .bo wiadomo jak przyciśniesz to lejek robi się w zbiorniku .Mam 96rocznik tzw.' cygaro' więc z częściami bywa różnie najdroższa jest blacha bo ten model szedł tylko dwa lata i nie ma części w podróbie ale pozostałe są dostępne bez problemu od modelu c5,ale nie mogę narzekać bo auto jest mało awaryjne , coć drogie w naprawie ,ale przecież to marka za którą się płaci .Co do napędu to manualna 4x4 i tak jak kolega wyżej pisze czołg do którego można założyć pług do śniegu , jak go nie powiesisz na podwoziu to nie ma opcji żeby nie ujechać w najgorszym błocku czy śniegu bez awaryjna świetnie zachowuje się na ślisgiej drodze jak nie wciskasz sprzęgła na zakrętach to zachowuje się lepiej niż ESP.Jeżdziłem wieloma markami aut i na chwilę obecną nie zamieniłbym go na żadne inne ,chyba że na młodsze lub jakąś terenówkę polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Kolego powyżej-"cygaro" to wcześniejsza wersja (C3),nigdy nie było tam silnika 197 KM tylko jeżeli już to 193 (ACK-30 zaworowy),model był produkowany w latach 1994-97 a więc przez cztery a nie dwa lata,części praktycznie wszystkie są dostępne ale raczej jest to mało awaryjne auto -mi przez niecałe trzy lata poszła pompka paliwa (ciekawe dlaczego ? ;) ) i czujnik położenia wału korbowego a więc w sumie rzeczy za 200 zł-nie jest źle.Oczywiście podstawa to kupno SERWISOWANEGO auta a nie mega okazji...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razor275    279

U nas przez parę lat też siadła pompka paliwowa, były kłopoty ze sprzęgłem (wyciąganie iveco z 3 bykami na pace ) no i teraz koło dwu masowe, kto będzie chciał jeździć to sobie naprawi :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    287

Kolego a nie myślisz czasami o modelu 100 to jest wersja c3 a ja mam c4 czyli tzw .po lifcie ,co do silnika masz rację V-ka 30 zaworowa ale w dowodzie mam 197KM ale nie będę się spierał o kilka kucy bo przecież i tak w tych rocznikach już sporo wyzdychało :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Szkoda że nie ma tej A6 w quattro ,2,5 TDI i w automacie ....

 

Kolego a nie myślisz czasami o modelu 100 to jest wersja c3 a ja mam c4 czyli tzw .po lifcie ,co do silnika masz rację V-ka 30 zaworowa ale w dowodzie mam 197KM ale nie będę się spierał o kilka kucy bo przecież i tak w tych rocznikach już sporo wyzdychało :P .

100 o którym myślisz to model 4A a "cygaro" to C3 produkowane w latach 82-91.Ja mam też 2.8 i C4 ale 174 KM (AAH)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×