Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam pytanie w sprawie pompy hydraulicznej w Case JX 95, ciągnik przepracował 1100mth i padła pompa hydrauliczna. Czy ktoś już wymieniał taką pompę i czy da się kupić pojedynczą pompę do hydrauliki bez tej do wspomagania co jest z nią skręcona? A może ktoś robił regenerację? Proszę o pomoc. :mellow:

Opublikowano

Poszukaj nr. w necie do serwisu firmy Bosch. Chyba w Warszawie gdzieś jest. Najlepiej im zawieźć max z tyś zł pewnie zapłacisz za regeneracje a nowa to juz pewnie około 4 tyś bedzie kosztowała.

Opublikowano

powiedz jakie masz objawy tego że padła ci pompa? tzn moje pytanie jest następujące: czy jesteś pewien że padła właśnie pompa? 1100mth to niewiele, i wiem z doświadczenia że raczej po takim przebiegu pompy nie siadają. Ne jestem pewien, jeśli się mylę to mnie sprostuj ale ta pompa wygląda na zwykłą pompę zębatą (mówię co prawda tylko o tym co znalazłem w necie na schematach serwisowych np http://www.messicks.com/CAS/51753.aspx:) tam są po prostu dwie zębatki, kilka uszczelnień, które nawet jak pękną albo się jakoś inaczej zużyją to ich wymiana nie sprawia kłopotu.

Opublikowano

Nowa pompa kosztuje 3200zł. Objawami jest słabe podnoszenie tura i podnośnika oraz szybkie grzanie się pompy i oleju. Z tego co stwierdził mechanik to jakieś uszczelniacze lub zimeringi poszły.

Opublikowano (edytowane)

jeżeli stwierdził że poszły simeringi czy uszczelniacze to nie ładuj się w koszt wymiany całej pompy. jeżeli masz jakieś pojęcie (a zakładam że masz) o mechanice, to zdemontuj pompę. ona będzie miała zakrętkę na wale napędowym i pewnie ze cztery śruby ściągające (spinające) całość - odkręć je. uważaj żeby nie uszkodzić powierzchni pracujących wewnątrz pompy, każde zarysowanie będzie złe. wyciągnij simering na wale wyjściowym i uszczelniacze - podejrzewam że po dwa identyczne z każdej strony. zanieś całość albo same uszczelniacze do jakiejkolwiek dobrej hurtowni uszczelnień, nawet jeśli będziesz musiał poczekać na calowe (bo case głównie takowe ma) to zapłacisz max 20-30 zł za komplet nowych uszczelnień, jeśli zrobisz to w oryginalnych częściach z serwisu case koszt będzie ok. 200 zł. składasz wszystko do kupy i gra. a swoją drogą sprawdź filtr układu hydraulicznego, jeżeli układ jest nowy to czasem jest w nim po jakimś czasie sporo opiłków i ten filtr się zapycha, powodując stłumienie przepływu oleju hydro.

Edytowane przez bimbrownik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v