Zaloguj się, aby obserwować  
Bizon1201

Filtry w Ursusach 12**

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Filtry
Wojtek    3

@Biznonowi1201 chodzi o filtr powietrza

ja mam w swoich orginalne filtry mokre i pierwsze słysze żeby fabrycznie robili ursusy ciężkie z suchym filtrem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Józek    0

Zdaje się, że w nowych ciężkich Ursusach są suche filtry powietrza. Nawet w Crystalach tego typu był chyba suchy filtr powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

black08    3
a produkowali na suchych filtrach. ja mam 1224 z 2005 r i jest na mokrym.

 

ja miałem 912 z 91 i miała mokry (chyba wiekszość ur miała mokry, jak nie wszystkie) ale moze i były suche ja sie nie widzałem jeszcze


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    2

Od zeszłego roku chyba ursus montuje suche filtry. Zts w 98 wprowadził suche filtry do ciągników w modernizacji M98.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    2

Dokładniej filtrują powietrze i nie ma niespodzianek typu olej gdzieś znikł i jeździmy tak sobie bo nie zaglądamy codziennie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    2

Wkłady trzeba wymieniać, bo tak to awaria filtra, to jak najedziesz na drzewko :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bartosz55
      Widziałem kiedyś na ebay-u zetora 8145 (ursus 914) w angli z silnikiem pekinsa czy ktos z was montował taki silnik do swojego ursusa jak tak to jaki to był dokładnie silnik ? może jakieś fotki
    • Przez tobi0092
      Witam wszystkich forumowiczów .Mam problem w ursusie 1014 ,a mianowicie popychacz laski zaworowej tzw.szklanka spada w dół bloku co powoduje stuk w silnik poprzez zbyt duży luz zaworowy. Zaznaczam  ze zawory ustawione na luz 0.25 na ssacym i 0.3 wydechowy. Po wyciągnięciu laski z gniazda silą i ponownym ustawieniu zaworów problem się powtarza . Co może byc przyczyną takiego zachowania .Reszta szklanek pozostaje w swoim miejscu .Może ktoś się spotkał z takim problem i coś doradzi w tej kwestii.
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez Kobra66
      Witam! Może ktoś wie a moż posiada klucz którym można odkręcić nakrętkę od mocowania pompy wtryskowej od strony bloku silnika, albo podpowiedźcie czego do tej operacji używacie. Liczę na pomoc, pozdrawiam
    • Przez XaWi
      witam odalem pompe wtryskowa ursus 1014 do regeneracji po powrocie nie moge ustawic zaplonu a nic wiecej oprocz pompy w tym czasie nie robilem  wydaje mi sie ze sprzegielko jest nie to lub cos w pompie jak ustawic teraz zaplon  .ciagnik odpale lecz po dodaniu gazu slabo reaguje na niskich obrotach na  gaz na wyzszych jest lepiej zbiera sie odrazu lecz gdy spuszcze do ok 500 i dodam gaz to trwa to pare sekund proszę o porady co mam robic gdyż ciągnik mam jeszcze nie dotarty
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.