Zaloguj się, aby obserwować  
Didko

CASE MX 135 wolna jazda

Polecane posty

Didko    0

Witam. Od niedawna posiadam MX 135 99r i jest taki problem:

Ciągnik rozpędza sie max do 33km/h i nie wiem czy jest jakiś przełącznik "ala" żółw/zająć prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
New1    16

Nie ma nic takiego ;D 33 km ? może liczy w milach ? Ile obrotów się kręci ? Może być zablokowany . Ja mam Case 5150 i też skrzynia 40 km/h ale max leci 34 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    1245

Na pewno nie liczy w milach bo 33 mile to jakieś 53 km/h :) a tak poza tym może ma jakąś blokade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grego    359

ciekawi mnie tylko jak ta blokada miała by wyglądać, silnik jest bez elektroniki, w skrzyni zbytnio też jej nie ma, a półbiegi wszystkie są? Jak są wszystkie to albo silnik nie ma obrotów (u mnie do 2400 się kręci), albo licznik źle pokazuje albo, skrzynia w wersji 30 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor7045xD    7

moim zdaniem licznik źle pokazuje, najlepiej jakbyś zabrał na przejażdżkę ze soba GPSa i on Ci pokarze ile jedziesz ; ) ja tak w moim robiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

Na pompie jest regulacja która współpracuje z linka od gazu mój kreci sie do 2500 kiedys z ciekawosci ujołem troszeke na regulacji i krecił sie do 2300 wróciłem do poprzedniego ustawienia i tak jezdze do tej pory chodz regulacja była i w druga strone wiec mysle ze moze sie krecic wiecej niz 2500 ale tego juz nie próbowałem.

 

 

Didko czy twoj ciagnik nie pochodzi czasem z francji?? Bo jak tak to onio maja ograniczenia do 30km/h a blokada polegała na róznicy w kołach zebatych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Możliwe że masz walnięty radar. Znajduje sie on za skrzynką od akumulatorów. On mierzy prędkość i powiadamia cie o ewentualnym poślizgu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Didko    0

sprawdzałem na GPS i tez jest taka sama prędkość, licznik w km a obroty silnika 2250-2300 max ciągnik pochodzi z holandi

 

masz blokade jak mój kolega przy dżonku z 97 r 30km/h i nie opcji zeby wiecej szedł

 

a czy kolega tą blokadę zlikwidował??

 

A bym zapomniał. Na szybie jest naklejka z ilościami obrotów i prędkościami na różnych biegach i jest przy 2350-2400 45km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Może ci się sprzęgło ślizga. Ale raczej wątpię ze to może być. Może masz inny rozmiar opon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Didko    0

Może ci się sprzęgło ślizga. Ale raczej wątpię ze to może być. Może masz inny rozmiar opon.

rozmiar opon jest ok. W przyszłym tygodniu rozbieram skrzynie bo muszę tarczki wyniemić to luknę na zembatki może jest jakaś inna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    359

tak z ciekawości to które tarczki, połbiegi czy rewers i skąd wiesz że się skończyły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Jak wymienisz tarczki mógłbyś podać koszty naprawy. Jestem ciekaw bo pewnie mnie tez to czeka w przyszłości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    359

ja już wymieniałem, koszt tarczek to coś koło 40 zł za szt a jest ich 17 w tym chyba na trójce inne trzeba uważać. Ja kupowałem oryginały w McCormicu cena niemal taka sama jak za podróby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Widzę że nie jest to taki wielki wydatek. A już się obawiałem że koszty przekroczą tysiaka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonek56    0

sprawdzałem na GPS i tez jest taka sama prędkość, licznik w km a obroty silnika 2250-2300 max ciągnik pochodzi z holandi

 

 

 

a czy kolega tą blokadę zlikwidował??

 

A bym zapomniał. Na szybie jest naklejka z ilościami obrotów i prędkościami na różnych biegach i jest przy 2350-2400 45km/h

Nic z tym nie robił pogodził się z tym ;D a ty nie słuchaj ich że tarczki tarczki to by ci poszły jak byś jechał np na II i 4 i jechał byś powiedzmy tam tyle co na I i 2 . U kuzyna w Fiattagri G170 poszły tarczki bo się ślizga na R10 idzie tyle jakby jechał na R3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    359

A kto mu niby mówił, że tarczki poszły???, z tego co ja widze to mu nawet nikt nie wspomniał no za wyjątkiem właśnie ciebie że to wina tarczek. Kolega stwierdził, że mu się 4 połówka ślizga to chyba wie o czym mówi, jest to dość łatwe do stwierdzenia jak na każdym biegu ślizga mu się ta 4 połówka. Przed rozbieraniem sprawdź jeszcze ciśnienie na tym koszu może przeciek jest, ale wtedy i tak bez rozbierania się nie obejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Didko    0

Ciśnienie było sprawdzane i pompa jest ok. Dowiedziałem sie że koszt wymiany trybów na prędkość 45km/h to ok 1500zł

A tarczki jak będę wymieniać to już na wszystkich połówkach bo jak się już robi to komplet aby dwa razy nie rozbierać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

ja mam skrzynie 40km/h i w ogóle nie jest mułowaty więc dlaczego miałby być jak wymieni tryby?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    359

Ciśnienie było sprawdzane i pompa jest ok. Dowiedziałęm sie że koszt wymiany trybów na prędkość 45km/h to ok 1500zł

A tarczki jak będę wymieniać to już na wszystkich połówkach bo jak się już robi to komplet aby dwa razy nie rozbierać

 

 

to nie dużo bym powiedział że wręcz dziwnie mało znając ceny do zachodnich ciągników gdzie 1 zębatka kosztuje ze 2-3 tys zł a tu trzeba wymienić 2. Tak dla informacji aby je wymienić nie trzeba rozkręcać ciągnika, wystarczy odkręcić pokrywe biegów pełzających i wymienić 2 zębatki łączące skrzynie powershift ze skrzynią mechaniczną.

Tak z ciekawości serwis Ci to będzie robił czy samemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Didko    0

 

 

to nie dużo bym powiedział że wręcz dziwnie mało znając ceny do zachodnich ciągników gdzie 1 zębatka kosztuje ze 2-3 tys zł a tu trzeba wymienić 2. Tak dla informacji aby je wymienić nie trzeba rozkręcać ciągnika, wystarczy odkręcić pokrywe biegów pełzających i wymienić 2 zębatki łączące skrzynie powershift ze skrzynią mechaniczną.

Tak z ciekawości serwis Ci to będzie robił czy samemu?

Z robotą to nie mam problemu bo mam znajomego co rozbiera traktorki na codzień, i myślę ze sobie poradzimy. A co do tarczek to i tak muszę rozbierać.

A co do zębatek to jadą z Dani jak większość części i maszyn rolniczych:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    359

jasne że sobie poradzicie, ja te tarczki wymieniłem sam (dosłownie) tylko że instrukcje napraw miałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez oraczewskikacper
      Witam. Mam problem z podnośnikiem przy podnoszeniu do góry podnosi skokami jakby coś się zacinało. 
    • Przez pulek227
      Witam,
      mam problem.
      Zniknely dwa biegi w MF 6480
      Sytuacja wygladala tak ze wszystko bylo ok.
      Zaoralem 1 ha na pierwszym biegu.
      chcac pojechac do domu 1 dziala 2 dziala natomiast nie ma 3 i 4 biegu. pol biegi dzialaja.
      skrzynia danashift. brakuje 2 najwyzsych biegow mechanicznych.
      co moze byc przyczyna?
    • Przez mcmarek17
      Witam, mam pytanie odnośnie niepokojącego hałasu wydobywającego się przy wciśniętym sprzęgle. Dodatkowo czuć charakterystyczny smród sprzęgła z tyłu ciągnika. Poproszę o sugestię, co to może być i czy warto już w tym momencie wołać mechanika. Z góry dziękuje za odp.
    • Przez Johndeere6800
      Witam. Mam problem z czujnikiem stopu w Case 833, mianowicie nie wiem gdzie on się znajduje posiada ktoś podobny model i mógłby podpowiedzieć? Z góry dziękuję.
    • Przez mcmarek17
      Witam, co może być przyczyną dziwnego hałasu gdy mam wciśnięte sprzęgło,  w dodatku wyczułem ostatnio charakterystyczny zapach sprzęgła z tyłu ciągnika. Łożysko oporowe, czy spalone sprzęgło? Proszę o sugestię.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.