Skocz do zawartości

Polecane posty

gseries    0

Witam!

Drodzy forumowicze, zastanawiam się nad kupnem ciągnika o mocy 85-95km. Rocznik 1995 i w górę, cena max 60 000 zł. W oko wpadły mi wyżej wymienione modele, czyli MF 6140, Same Silver oraz Lamborghini Premium. Wszystkie mają swoje wady i zalety, chciałbym abyście podzielili się opinią na ten temat, a może zaproponowalibyście coś innego. Z góry dzięki :)

@edit Powiedzcie mi, jak w Same i Lambo wygląda sytuacja z hydrauliką, czy można mieszać oleje czy tak jak w MF może skończyć się to dużymi kosztami?

Edytowano przez gseries

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeśli chodzi o olej to kolego zapomnij o jakimkolwiek mieszaniu po prostu nie ma takiej opcji chyba, że chcesz wykładać dużą kasę na naprawy. W takich maszynach gdzie masz mokre sprzęgło, revers, półbiegi, itp. naprawdę nie ma co oszczędzać. Z tych co podałeś mi najbardziej podchodziłby MF sam patrzałem na takie serie kiedyś ale ostatecznie padło na renault ares 550 rx 95km + turbo, silnik JD, skrzynia, podnośnik i tylny most to samo co w MF z serii 62XX, duży komfort ładne wyposażenie, masywny, zwrotny, dobrze radzi sobie w ciężkich warunkach także możesz zerknąć na renie bo to też dobre maszyny są no i cenowo na pewno się zmieścisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sam jestem posiadaczem MF 6140 i narazie nie mogę narzekać na niego. z tego co mi wiadomo to oleje można tylko mieszać w fendt ponieważ one maja osobną hydraulikę ciągnika i osobno na wyjścia hydrauliczne.

oleje można mieszać ale w swojej klasie, wiadome jest żeby nie podłączać do ciągnka przyczepy na hipolu, wiele polskich rolników tak załatwiło swoje sprzęty. lub drugi problem w mf trzeba pamiętać o ręcznym żeby zawsze go spuszczać bo inaczej też się może narobić bałagan w skrzyni.

 

a takto tylko lać i jechać.

mi w orce z pługiem 3x40 ale to ciężkiej orce spala ok 10l/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MgrLukash    115

Dokładnie tak jak napisał @Frytek olei w tego typu skrzyniach nie należy mieszać z innymi. Co do Fendt'a to nierealne kupić go tych kryteriach które podał autor tematu :P Jedynym chyba ciągnikiem który ma oddzielną hydraulikę (i mieści się w kryteriach) jest Valmet 900 ale tam ani rewersu, ani półbiegów :P

Renault i MF to ciekawe maszyny ja bym jeszcze dorzucił ze swej str. coś z serii 6000 Mezzo - dlaczego - już kilka razy pisałem w innych tematach :D

 

http://otomoto.pl/valtra-valmet-6300-valtra-valmet-A292981.html


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalc355    100

I trzeba pamiętać żeby nie bawić się ćwiartkami tzn. przełączać co 5sek a nie z góry do dołu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gseries    0

@Frytek

A mógłbyś zmierzyć ile on ma szerokości? :P

 

Te MF sa takie pasowne akurat, ale niema nic ciekawego, bo jak coś jest to z turem a wiadomo, że jak z turem to różnie może być

Na Valmety też patrze ale niema nic prawie :(

 

@MgrLukash

Dzięki za linka :) Jutro zadzwonie i spytam co i jak :P

 

O i przy okazji powiedzcie mi w MF półbiegi są pod obciązeniem i zmienia sie je gałką pod kierownicą? :)

 

Ciągknik współpracowałby z gruberem 2,2m pługiem 4x40 i prasą no i oczywiście agragat od czasu do czasu transport :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak w mf 61x0 półbiegi są pod obciążaniem super sprawa jak zaczyna brakować mocy pod górkę :D u mnie jest tylko jeden półbieg no 2

a w skrzyniach dyna są 4 biegi pod obciążeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gseries    0

Półbiegi to świetna sprawa ;P

2? Czyli masz zakres AB? Czy jak to wygląda? :P

 

Wiem wiem, a jak myślisz, w gruberze 2,2 chodziłby czy raczej za szeroki jest i będzie ugniatać?

 

@edit

Panowie, a co powiecie o JD 6300 i Case CX 90 ?

Edytowano przez gseries

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez silny84
      Witam. Mam problem z ciągnikiem mf 6130. Ciągnik nie pali, tak jakby został odcięty dopływ paliwa. Kręcę rozrusznikiem aż akumulatory mi się wyczerpią, a on nie reaguje. Z tłumika nie widać żadnych oznak spalin. Bezpieczniki w kabinie wszystkie są ok. Z kontrolkami wszystko też jest w porządku. Proszę o pomoc.
    • Przez case135
      Witam:) Mam takie pytanko, czy wie ktoś co może być powodem nie działania nagrzewnicy w kabinie?? Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedz:)
    • Przez osio
      Otóż to jest taki dla mnie szkopuł. Ostatnio gdy włączałem wom wskaźnik obrotów normalnie wskazywał czy na 540 czy na 1000 (przełączanie jest mechanicznie ) a teraz gdy jest na 540 to dobrze wskazuje a gdy na 1000 przełączam to wałek kręci się szybciej ale kontrolka pali się od 540 i wskaźnik wskazuje też jak by było na 540. Dodam ,że ostatnio wymieniałem uszczelniacz od wałka bo się lało :lol:
      I mi się zdaję że podczas wymiany nic nie przestawiłem bo tam trzeba było wyjąć wałek i nabić inny uszczelniacz. Nie wiem być może to jakiś czujnik ale nie wiem gdzie on może się znajdować.
      Proszę o pomoc może ktoś wie coś na ten temat ;[
    • Przez mf6140omen
      witam mam taki problem z moim 6140 zapala mi sie czerwona lampka od hydrauliki w instrukcji jest zapisama pod numerem 7 oraz czerwony trojkat po lewo na poczatku myslalem ze to od stanu bo moze brakowalo 3-4 litrow ktore musialy gdzies sie zapodziac przy wymienianiu uszczelki odbioru mocy wom ale dolalem i to samo. mechanicy doradzili mi wymiane filtra oleju tak tez zrobilem , moj stary filter byl w srodku w idealnym stanie nie bylo prawie zadnych opilkow a spodziewalem sie ich sporo. teraz nie wiem co robic dodam ze wszystko dziala biegi wspomaganie podnosnik tur polbiegi wspomaganie a kontrolka nie zapala sie od razu tylko po jakims czasie przy srednim lub duzym obciazeniu ,czy jest moze jeszcze jakis filtr krory powinienem wymienic bo ktos mi mowil ze ten mf ma 2 filtry POMOCY!!!
    • Przez osio
      Otóż Moj Mf wogóle za dużo dymu nie puszcza ale przeważnie jak ma ciężko widać trochę że spaliny idą przez odmę. Ale nieraz widać jak dym idzie przez tłumnik. Wiadomo że silnik ma już tam jakieś przedmuchy tylko nie wiem czym to może być spowodowane???????? Proszę o odpowiedź
×