Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Te nowe mocowania to tylko chwyt marketingowy,ładnie to wygląda w ogłoszeniu :D .Chociaż faktycznie trochę zmienili te mocowania.Kiedyś np w c360 była dodatkowa rama i na tym zamocowany był ładowacz a teraz wszyscy do silnika przykręcają.

A do władka przykręcany jest na 6 śrub.Jak masz zamiar kupić tura to od razu kup nowe dłuższe śruby bo oryginalne będą za krótkie.

Opublikowano

Ty chyba nie widziałeś T25 skoro sądzisz że to można zamontować do niego. Gdzie są takie miejsca że to przypasuje. Tak patrze i patrzo to o ile się nie myle to jest do C-360 mocowana przez skrzynie biegów tam są takie okrągłe otwory

Opublikowano

No tak tylko gdzie masz tak duze otwory jak te tuleje. W sumie jak juz mówiłem nowy typ mocowań do T25 nie istnieje a że ktos tak napisał w ofercie to ludzi w błąd wprowadza bo kupowałem niedawno i dzwoniłem i jakos nic takiego nie ma. Jest jeden system tylko takie różnice że ten co ja kupiłem ma słupki do przodu wypuszczone także dostęp do akumulatorów jest

  • Like 1
Opublikowano

A mógł by ktoś dac fotki jak ma zamontowanego tura? Np ursusczesio, daj fotki jak masz założonego bo mi wczoraj wieczorem przywieźli i dzisiaj mam zamiar go zamontować i nie wiem za bardzo jak i gdzie ;/. Proszę o szybką odpowiedź ;)

  • Like 1
Opublikowano

Dokładnie nasz t-25 ma już ponad 20 lat z takim mocowaniem naszarpał się na budowie oborniku i trzyma nigdy nawet nic nie dokręcałem śróby sztywno jedynie ten wspornik z prawej stronu jak prosto idzie do tej rury ta chaczy o sprężarkę uciołem pospawałem na kształt Z aby szedł poniżej mocowania sprężarki dałem wzmocnienia i trzyma

Opublikowano (edytowane)

Jakość nie jest najlepsza ale coś widać.Te płaskowniki idące od ramy tura do skrzyni to moje wykonanie.Nie znajdziesz ich w w turach dostępnych w sprzedaży.

post-42704-0-96604500-1396732969_thumb.jpg

post-42704-0-60416300-1396732981_thumb.jpg

post-42704-0-10238800-1396732995_thumb.jpg

post-42704-0-77550800-1396733005_thumb.jpg

post-42704-0-54414400-1396733721_thumb.jpg

Edytowane przez Voo
Opublikowano (edytowane)

Witam, ja mam w taki ów sposób jak na zdjęciach wyżej ,ponadto dospawałem wsporniki do przodu, do tej okrągłej ramy i dałem(przykręciłem) jarzmana wzmocnnienie aby nie trzymały tylko same śruby od obudowy sprzegła i silnika, dodatkowo zrobiłem odciągi od słupków do tyłu, bo przy pełnej szufli piachu np. widoczne było że pracuje gdzieś i to chyba na obudowie sprzegła i za obudową, w taki sposób że maska  wychodziła wierzchem do przodu aż zapinki maski rozrywało i teraz jest extra ,mam już około 10 lat i nic złego się nie dzieje i jeszcze opony dałem z dużym balonem bo oryginalne pękały   ;) Pozdrawiam.

Edytowane przez wieslaw16

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v