Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A zawór redukcyjny podmieniałeś inny? Może się zawiesza?

DZIĘKI zawór był odpowiedzialny za to spadające ciśnienie do zera i jest mocniejszy, teraz tylko jeszcze niebieski dym i spadające ciśnieni do 1, a początkowo jest max ciśnienie :)

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź oring w filtrze olejowym na składaniu dolnej podstawy z górnym kielichem.Może on zrobił się twardy i dobrze nie uszczelnia no i czy nie masz luzu na filtrze.

A co ja wcześniej napisałem.A druga sprawa jak by tak miał gubić ciśnienie filtr to on naprawdę musi być w---ebany a nie luźny.Luz osiowy nie wpływa na uciekanie ciśnienia chyba że wałek w tym w górnym miejscu jest wydarty. Spotkałem się z różnymi luzami na filtrze ale te 2,5 atmosfery na pełnym gwizdku osiągały.Jeszcze mogę się zgodzić jak by dysze były rozkalibrowane w filtrze ale jakaś przyczyna jest nie tak bo po zagrzaniu gubi całkiem ciśnienie nawet jak ostygnie.Coś się odkształca pod temperaturą tylko co.Wał na pęknięty czy zaślepka wyleciała.A może blok.Zrobił bym tak jak wcześniej ktoś napisał.Sprężarka i puścić powietrze w układ przy zdjętej misce olejowej.A druga sprawa gdzie ty teraz osiągniesz 80-90 stopni olej.Ja latem w upały jak 90 osiągałem to był już tak katowany że szkoda słów.Sprawdź może na rozrządzie jest przestawiony.

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano

No to tylko podkładkę dystansową pod tą grubą podkładkę w filtrze oleju, żeby wirnik nie miał luzu góra-dół i już się nie martwić o ciśnienie oleju.

 

Super, że pomogłem :)

już to zrobiłem i nic nie dało :(

 

A co ja wcześniej napisałem.A druga sprawa jak by tak miał gubić ciśnienie filtr to on naprawdę musi być w---ebany a nie luźny.Luz osiowy nie wpływa na uciekanie ciśnienia chyba że wałek w tym w górnym miejscu jest wydarty. Spotkałem się z różnymi luzami na filtrze ale te 2,5 atmosfery na pełnym gwizdku osiągały.Jeszcze mogę się zgodzić jak by dysze były rozkalibrowane w filtrze ale jakaś przyczyna jest nie tak bo po zagrzaniu gubi całkiem ciśnienie nawet jak ostygnie.Coś się odkształca pod temperaturą tylko co.Wał na pęknięty czy zaślepka wyleciała.A może blok.Zrobił bym tak jak wcześniej ktoś napisał.Sprężarka i puścić powietrze w układ przy zdjętej misce olejowej.A druga sprawa gdzie ty teraz osiągniesz 80-90 stopni olej.Ja latem w upały jak 90 osiągałem to był już tak katowany że szkoda słów.Sprawdź może na rozrządzie jest przestawiony.

Taką tem to mi łapie dość szybko jak pracuje z rozdrabniarką do gałęzi.

Dziś sprawdzałem tą sprężarką, nabiłem ciśnienie 7 atmosfer i nigdzie nie było słychać aby powietrze uciekało, jedynie spod pokrywy zaworów, ale to już zrobiłem.

Opublikowano

Witam,mam takie 2 zapytania,we władku na wolnych obrotach mam cisnienie 4 a gdy dodam gazu to jest 5,5 juz na tym czerwonym polu czy to dobrze???

a gdy przybywa oleju to co mogło się zepsuc bo soiadowi przybywa i nie wie co z tym zrobic???

Opublikowano

Ty się nie martw, bo pewnie masz lekko podkręcone na zaworze, ale latem Ci się zmniejszy.

 

A co do sąsiada, to niech wymieni rozpylacze, bo może zatrzeć silnik przez spłukiwanie oleju z cylindrów.

 

Pewnie sąsiad jeździ wolno i niewiele używa ciągnika i stąd ma problem :D

Opublikowano

No to proponuję zegar wymienić na zetorowski nie ten róski złom.Koszt 40 zł.A zdjętą masz osłonę na wentylatorze.

zegar już kiedyś wymieniłem, a osłone mam założoną

Opublikowano

Witam,mam takie 2 zapytania,we władku na wolnych obrotach mam cisnienie 4 a gdy dodam gazu to jest 5,5 juz na tym czerwonym polu czy to dobrze???

a gdy przybywa oleju to co mogło się zepsuc bo soiadowi przybywa i nie wie co z tym zrobic???

 

Wchodzi na czerwone pole to źle. chyba po coś tak zostało oznaczone. Wyregulować ciśnienie na zaworze pompy, tym pod alternatorem.

 

Co do przybywania oleju. Wtryskiwacze do sprawdzenia.

Sprawdzić czy w pompie nie ma pełno ropy, albo jest już pusto.

Mogą być także słabe pierścionki.

Opublikowano

No to wywal osłonę.Za duże obciążenie a za małe chłodzenie.Obyś już pierścieni nie przegrzał i nie pobierał oleju z czego kopci.

ale tą tem to złapie jak pochodzi z rozdrabniarką ze 4-5 godzin, ale tak to tylko czasami jak chciałem zobaczyć czy mu spadnie ciśnienie, a tak normalnie to pół gzodinki pracy i godzina przerwy.

teraz to będzie miał dobry żywot, on to teraz będzie tylko ciągnikiem do poryskiwacza, bo ma mocniejszego brata który go odciąży,

Opublikowano

nie wiem czemu ale wykręciłem calą srube i była puzniej taka spręzyna i wkręciłem jeszcze raz i teraz na zegarze nic mi nie pokazuje co robic prosze o szybką odpowiedz!!

Opublikowano (edytowane)

No juz wszystko jasne kulka mi wyleciala a jak wykręcałem nakrętke to razem z srubą sie odkręciła dlatego mi wyleciała kulka. Ustawiłem na 4 a jak dam cały gaz to idzie na 5

Edytowane przez Domino788
Opublikowano (edytowane)

Koledze chyba trzeba przypomnieć, że musi edytować swojego posta. Puki jeszcze czas bo Moderatorzy nie śpią. ;)

A jak któryś tu zajrzy to może mojego posta usunąć bo nic nie wnosi do tematu.

Dziękuje. Pozdrawiam.

 

Edit:

Chyba mnie nie zrozumiałeś.

Chodziło mi o cytowanie posta poprzedzającego.

Edytowane przez mtracz
Opublikowano (edytowane)

Jutro albo w piątek wykręce wtryski i oddam do ustawienia bo ten gościu co mi ustawiał to on wogule się na tym nie zna... ustawił takie ciśnienie jak było ustawiane w fabryce a ono jest za duże. Trzeba wziąć pod uwagę że wszystko się zużywa i ustawić mniejsze ciśnienie wtrysku.

Przy Fiacie 880DT też miałem że kopcił i zawiozłem gdzie indziej to teraz ani dymku nie puści, i mocy nabrał.

Więc zobaczymy czy będzie kopcił po regulacij.

Na 60% jestem pewny że jest 1 cylinder wadliwy i dla tego ucieka gdzieś ciśnienie oleju

Edytowane przez johenek
Opublikowano (edytowane)

Mam takie pytanie

wyczytałem w internecie ze prawidłowe cisnienie oleju ma byc 3 wiec ja mam teraz takie czy waszym zdaniem jesz dobre ???

Edytowane przez Domino788
Opublikowano

Prawidłowe ciśnienie to takie które zapewnia silnikowi odpowiednie smarowanie. Może być i 2 atmosfery i silnik będzie działać prawidłowo.

Na wskaźniku masz zaznaczony na zielono obszar prawidłowego ciśnienia i pilnuj aby na nim było.

Gdyby 3 atmosfery były prawidłowym ciśnieniem to musiał byś je ustawić zaworem redukcyjnym, aby nie przekraczać tej wartości.

Tu maksymalne to 4 atm. Wyższe jest nie zdrowe.

Każdy by chciał by silnik miał cały czas takie samo wysokie ciśnieni bez względu na obroty czy temperaturę, ale niestety tak się nie da.

Silnik zimny 4atm. rozgrzeje się to na niskich obrotach spadnie. Wszystko zależy od kondycji wału, pompy i oleju.

Opublikowano

Jutro albo w piątek wykręce wtryski i oddam do ustawienia bo ten gościu co mi ustawiał to on wogule się na tym nie zna... ustawił takie ciśnienie jak było ustawiane w fabryce a ono jest za duże. Trzeba wziąć pod uwagę że wszystko się zużywa i ustawić mniejsze ciśnienie wtrysku.

Przy Fiacie 880DT też miałem że kopcił i zawiozłem gdzie indziej to teraz ani dymku nie puści, i mocy nabrał.

Więc zobaczymy czy będzie kopcił po regulacij.

Na 60% jestem pewny że jest 1 cylinder wadliwy i dla tego ucieka gdzieś ciśnienie oleju

Musi być coś z cylindrami nie tak bo za wysoką temperaturę osiąga olej i się gotuję i przez to takie słabe ciśnienie.Jak ci pisałem mój 90 stopni to latem w upały przy porządnym katowaniu osiąga a na jesiennych robotach jak osiągnie 70 to jest dobrze.Nawet na dławiku robiąc zimową orkę późną jesienią do 80 tylko dochodził.Teraz już nie bo ma pomocnika.Przypuszczam że za ciasno spasowane tłoki czyli źle dobrana selekcją tłoka do cylindra.

@Domino788 tak jak napisałem jak rozgrzejesz ciągnik porządnie to do 3,5 powinien pokazać ciśnienie.Jak będzie większe to mu popuścisz a na zimnym pokazuję dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v