Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam.

Mój kolega posiada Ursusa 3512. Niedawno jadąc pod górke użył blokady mechanizmu różnicowego. Wtedy coś strzeliło. Prawdopodobnie poszły tryby. Wczoraj mieliśmy zabrać sie do pracy nad nim jednak kumpel zgubił gdzieś katalog ze schematem. I tu pojawia sie moja prośba czy mógł by ktoś przysłać skan z katalogu Ursusa (chodzi mi o sam tył ). I czy w ogóle ktoś kiedyś naprawiał takie rzeczy w tym Ursusie ?

Z góry dzięki za pomoc .

Opublikowano

ja rozbierałem cały tył w mf235. posypały mi się wtedy zęby na wałku atakującym. musisz odkręcić siedzenie, tą pokrywę co jest pod nim, a następnie ja zdejmiwałem całą lewą półoś żebu mieć dostęp do mechanizmu różnicowego

Opublikowano

Ciągnik jeździł... Tylko że w poniedziałek jechaliśmy i coś blokowało koła... Podejrzewam że to właśnie związane coś z blokadą ... Czyli musze odkręcać siedzenie i prawą strone tak ? A nie macie przypadkiem jakiegoś katalogu z tym ? Bo w C-360 wiem jak to idzie a w tym Ursusie jakoś tak nie za bardzo.

Opublikowano

Dokładnie to samo co u mnie na początku jeszcze jechał a potem zablokowało prawe koło. Tak jak pisze kolega wcześniej pękło sprzęgło kłowe. Z tego co pamiętam to mechanik rozkręcił prawą stronę na łączeniu mostu z korpusem półosi.

Opublikowano

Rozebrałem prawy bok. Czyli koło cała ta "pochwa" i tyle. Bo w niej siedzi tryb blokady. Był doszczętnie połamany. Widełki popychające go urwane. Ale teraz już wszystko chodzi... Koszt nowego trybu i widełek do niego to 130 zł.

Opublikowano

Witam.

Mam taki problem. Mianowicie gdy załączę blokadę w URSUS-ie 3512 bardzo ciężko jest ją odłączyć. Ostatnio nie mogliśmy nawet jej oddać ręką tylko trzeba było użyć kształtki jako tzw. "dźwigni". I teraz tu moje pytanie. Czy to jest norma w tego typu ursusach czy można jakoś temu zaradzić???

Z góry dziękuję za odpowiedź ;)

Pozdrawiam.

Opublikowano

W moim jest tak zastana, że nawet nogą jej nie wciśniesz. Kiedyś jak jeszcze chodziła to lekko wchodziła a za to nie szło jej wybić. Miałem to kiedyś zrobić po pewnie tylko się zastała ale ciągnik używany do ziemniaków i lekkie prace to trochę niechce mi się rozbierać.

Opublikowano

u mnie w 4514 było podobnie, przyrdzewiała dźwigienka, nawet nie szło bolca wybić żeby dźwigienke wyjąć. Po dobrym wyczyszczeniu i zaoliwineniu problem znikł. Szukaj w tym kierunku bo przy moście nie możliwe żeby cos blokowało

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v