Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moim zdaniem gniazda od wtryskow ale masz racje jedz do mechanika albo gdzies na lewo powietrze ciagnie ale to nie mozliwe hehe:) taki sprzet to naprawde nie mozna sie skapnac co jest nie tak to nie ciapek :D ja mialem to samo ale rozrusznik zrobilem, nowy akumulator i pali z kopa na -15 stopniach podgrzalem do 15 sek i odpalil bez zajakniecia

Opublikowano

wtryski na małych obrotach leją a przy mocniejszym udezeniu rozpylają mechanik powiedział ze to cały powód tego co opisywałem a otwarcie nastepowało przy 230 ale wtedy lały kupiłem dzis nowe ustawione są na 280 a przy otwarciu az dzwonią na wolnych obrotach dzis załozyłem nie odpowietrzałem a odpoliłza drugim razem az byłem zaskoczony ale cała prawda wyjdzie jutro gdy sie przespi i zobaczymy czy to cały powód

Opublikowano

z tego co opisywałem powód były jednak wtryski teraz prz -3 bez podgrzewania pali i chodzi jak trzeba równiutko koszt 500 zł komplet dzieki wszystkim za rady i POZDRAWIAM

Opublikowano (edytowane)

1 Primo to może być sprzęgło, 2 to synchronizator, 3 primo mogło ci polecieć koło rewersu, ale to jest bardzo drogi interes i dużo roboty przy tym bo trzeba wtedy zdejmować kabinę i go rozjeżdżać, regulacja jest przy wszystkim ale regulujesz wtedy jak nie chce jechać. Ale przy wyskakiwaniu to już grubsza sprawa :( Same koło rewersu do john kosztuje ok. 2000 zl.

A zgrzyt przy włączaniu rewersu jest?Najpierw to zobacz te mocowania wajchy przy podłodze a wajcha od rewersu lata jak psu ja..a czy jest dosyć sztywna?Ciężko jest mi tu coś sugerować ale najpierw zobacz dzwignie i jej połączenia :)

Edytowane przez maniek321
Opublikowano

Moim zdaniem albo synchronizator ci leci lub poleciał, ale jakby ci poleciał to wcale byś nie ruszył więc jest na wykończeniu, a drugie to sprzęgło, ale bardziej mi to odpowiada . A jaki masz rewers Mechaniczny czy Elektrostatyczny. bo jak mechaniczny to może linka jest na wyczerpaniu, a jak elektro to może być koło rewersu. :) Jak powiesz jaki masz to wtedy będę wiedział coś może :)

Opublikowano

Mogę ci kolego powiedzieć tyle że moim zdaniem te wyskakiwanie na wybojach czy w polu sugeruje oddziaływanie dźwigni włączającej na synchronizator lub niecałkowite załączenie. Czy jak trzymasz go ręką to też próbuje wyskoczyć czy jest dobrze i nie wyczuwasz oporu do wyskoczenia? Wina jest konstrukcyjna po prostu. A wcześniej też tak było czy tylko teraz?

Opublikowano

jeżeli masz mechaniczny to jest regulacja ale nie wiem dokładnie gdzie :( ja mam elektrohydrauliczny więc u mnie jest inaczej :) Czyli to jest wada fabryczna :( bez serwisowania nic nie zdołasz :( Znalazłem coś na internecie ale nie wiem czy to coś da ale sobie przeczytaj :)

 

wina jest kontrukcyjna po prostu ogromna ciężka wajcha rewersu i kabina na poduszkach, odkręciłem mieszek od dziwgni rewersu i tam jest takie wgłębienie, dobrałem taki klocek gumowo materiałowy, że tylko w momecnie przekłądaniania rewersu z luz do przodu stawia malutki niewyczuwalny opór i to wystarczyło posmarowany towotem, co 50mt smaruje go i siedzi tam ten klocuszek w niczym nie przeszkadza, no może minimalnie jest opór przy przekładaniu rewersa ale od tamtej pory już nie wyskakuje a to było już tak że podczasz jazdy po nierównej łące potrafił wyskoczyć obserwowałem wtedy dzwignię to sama wpadała w drgania kołysała sie i sama wybijała na luz, także odpowiednio dobrany klocek coś około 1cm grubości i wymiary 5X10 cm mniej więcej, jak będę miał aparat w domu to mogę zrobić foto, heh teraz mogę ganiać 5 zając po polnych drogach to zdarzyło się że 5tka wyskoczyła na luz jak zaczoł skakać na dziurach zresztą sam mało nie wyleciałem hihi

serwisant powiedział tylko że jak będzie się powtarzać to mogą porozkręcać to ja dziękuje angry.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v