Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Znajomy ma właśnie tego same 6 cylindrów i mówi ze to była zła inwestycja ponieważ spalanie tego ciągnika jest bardzo duze reszta jest ok jak na razie było kilka małych usterek ale nic po za tym tylko te spalanie ...... Teraz żałuje ze nie wzioł modelu z 4 cylindrami.

Opublikowano

zgodzę się z miki7211 bo te 6 cylindrów sprawdza się przy ciężkich pracach na dużych areałach, a do 30 ha lepszy byłby 95 z 4 cylindrami, oszczędny, zwrotny i wiele potrafi, z obciążnikami na przodzie pociągnie ibisa 4x40 na śrubach, i kultywator 2,6, a agregat 4m, chyba że to będzie wicher z expomu, to wtedy 3 m będą wystarczające, a rolkę też bez problemu pociągnie

Opublikowano

Powiedzcie mi Lamborghini Premium 1060 nie jest odpowiednikiem tego motelu bo jeżeli tak to ma go mój znajomy i mówi że w orce pod zboże na 1 ha pola spala mu 8 l ropy

Opublikowano

oj cos mi sie zdaje ze twoj znajomy konfabuluje albo zle zmiezyl spalanie moj sasiad posiada lamborghini r 4 110 i na 4 klasie ziemi spala mu 12 litrow na ha co jest wysmienitym wynikiem wiec cos nie wieze w te 8 litrow na hektar ja na twoim miejscu bralbym 4 garowy model 95 lub 110 sa to super maszyny a na 30 ha bedzie i tak malo pracowal i co bardzo wazne te ciagniki sa bardzo oszczedne ja mam na 32 ha jako glowny ciagnik same rollera 70 i mysle ze jak bys kupil np r 4 110 to jeszcze spokojnie moglbys obrobic przynajmniej te 40 ha

Opublikowano
Powiedzcie mi czy r4 95 pociągnie płu 4x45

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?aut...i&img=38139

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?aut...i&img=38137

i czy da rade agregatowi uprawowo siewnemu biernemu

co do pluga to powinien sobie poradzic jesli nie masz wyjatkowo ciezkich ziem a co do agregatu uprawowo siewnego to moj sasiad lambo r 4 lata z 3 metrowym agregatem uprawowo siewnym i jak go podniesie to ciagnikiem nie giba jest stabilny jak na 4 cylindry w takiej robocie zbiornik paliwa starcza mu na 17 godzin pracy a jezdzi z nim naprawde szybko wiec spalanie jest bardzo niskie a jesli zamiast 95 kupilbys 110 to juz naprawde moglbys nim latac jak szalony

Opublikowano

ja mam lambo Grand Prix 95 Target z 2005 r i ciągam nim pług kvernelanda 3 obrotowy 3x40 i agregat uprawowy 3,6 m z EXPOMU "LECH", spalanie mi wychodzi koło 10l w pługach na ha a w agregacie z 8l na godz, dotej pory nie miałem żadnych poważnych usterek

Opublikowano

No to będę wybierał po kolorach, albo zrobię wyliczankę

Tak naprawdę to wezmę lambo, ponieważ tam gdzie go chce kupić moge jeszcze dokupić kilka maszyn towarzyszących i morze będzie większy upust ;):P :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v