Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fastrac i Gowei
Opublikowano

Ładna maszyna i na pewno znajdzie kupca w tej cenie ,awaryjność jak w każdej maszynie zależna od operatora ,a spalanie hmm............. jest taka śrubka jak ją pokręcisz będzie tak mało palił że z rana może nawet w ogóle nie palić :D ludzie co z wami przecież są katalogi na necie a w nich spalanie max na kwh. a reszta zależy od operatora !!!

Opublikowano

Ma około 6000 motogodzin. Nie wiem czy warto kupować ten sprzęt?

Kiedyś mi ktoś mówił że ma dużą awaryjnośc.

Jest świetny do transporu ma dobre zawieszenie i osiąga duże prędkości!

Opublikowano

do czego chcesz go uzywac? awaryjnosc zalezy od uzytkowania, jak ktos zle uzytkuje szklanke to tez ja popsuje. do transportu super, ale znow do orki beznazieja. zalezy do czego potrzebny

Opublikowano

obie osie skretne sa fajne przy zawracaniu. ale tylko z zawieszanym plugiem, z polzawieszanym nie bo wylamiesz zaczep jesli skrecisz na maxa. ale fastrac sie w ogole do orki nie nadaje. kabina daleko od tylu ciagnika, kiepska widocznosc.

Opublikowano

Bzdura jeszcze raz Bzdura odnośnie kiepskiej widoczności w fastraku miałem fastraka widoczność jest lepsza niż w "tradycyjnym" ciągniku jedyny minus małe koła tylne bardzo szybko można zakopać traktor. Do transportu super maszyna trzeba sie przyzwyczaić do siedzenia na "środku" traktora. Dwa sezony byłem posiadaczem fastraca widoczność super plusem jest komfort pracy , dobry ciągnik do gruberowania , agregatu siewnika również orałem tym ciągnikiem ale mimo 150KM stwierdziłem że z tym samym pługiem ciągnik 120KM lepiej radzi sobie na polach bardziej "podmokłych"

Opublikowano

Posiadam fastraca i jeśli chodzi o widoczność to nie mam takiego drugiego . Przy orce doskonale widać pierwszą skibę i łatwo korygować zadaną głębokość . Co do prac terenowych wbrew pozorom nieźle sobie radzi i ursusa o podobnej mocy kładzie na łopatki . W transporcie pneumatyczne zawieszenie , ale i po dołkach , górkach na polu sprawdza się znakomicie . Dodatkowo dochodzi możliwość jazdy w trybach przewidzianych jak dla ładowarek teleskopowych (4ws) . Jedyna rzecz jaka mi się w nim trochę nie podoba , to sposób przeniesienia napędu wom ( krzyżaki pracują nie liniowo i są narażone na szybsze zużycie . Ogólnie polecam .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez piter161
      W jaki sposób mogę dojść do tarczy sprzęgła w fastrac'u 1135. Czy muszę wyciągać silnik? I w jaki sposób jest to możliwe. Proszę o porade.
      Pozdro czekam na odpowiedź.
    • Przez tomeczek151
      Witam
       
      W Fastracu mam ten problem że przedni napęd jest ciągle włączony. Winny jest brak prądu na elektrozaworze sterującym jego pracą. Gdy udało mi się już przywrócić napięcie w kostce przy elektrozaworze, okazało się że brakuje w niej masy. Gdy wezmę masę z masy ciągnika, rozłącza przekaźnik w kabinie, drugi dolny licząc od drzwi wejściowych. Czy ktoś posiada może schemat elektryczny do tego ciągnika, albo poradzi co zrobić z tym fantem?
       
      Pozdrawiam Tomasz
    • Przez Digger
      Witam mam taki proble ze gdy na rewersie wezme wsteczny to nie zawsze wskakuje ten wsteczny i jest zgrzyt a jak wskoczy to jade i wczsie jazdy wyskoczy i zgrzyta tak jak by nie zatrybiało do przodu jest dobrze. Czy to wina tych 2 siłowniczków na skrzyni?
    • Przez Funn
      Witam, czy zna ktoś typ silnika perkins fastrac 3155. ?
    • Przez afamos28
      Czy ktoś rozbieral te siłowniki od podnośnika tylnego? Ponieważ jeden zaczął się "moczyć".

      Dzięki za podpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v